Welke games staan erop dan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:53 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Ik heb hem al een paar weken, ook bij de kruidvat, ik heb me al helemaal suf gespeeld aan die spellen, enige probleem is dat het snoer van de joystick wat kort is.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:39 schreef gekke_sandra het volgende:
Dat kan je natuurlijk ook gewoon aan mij vragen.
De spellen die erop staan zijn :
- saboteur
- sky diver
Noem je prijs....en ik neem er 1quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:39 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik kan nog wel aan een paar atari's komen, maar daar komt wel minstens 5 euro winst op
Noooh binnenkort keihard gamenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:39 schreef gekke_sandra het volgende:
De spellen die erop staan zijn :
- adventure
- air-sea battle
- battlezone
- breakout
- canyon bomber
- crystal castles
- gravitar
- haunted house
- millipede
- saboteur
- sky diver
- solaris
- sprintmaster
- warlords
- yars revenge
- asteroids
- centipede
- desert falcon
- charley chuck's food fight
- planet smashers
Ik kan nog wel aan een paar atari's komen, maar daar komt wel minstens 5 euro winst op
Veel plezier danquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:15 schreef Morthill het volgende:
Zag de topic, gelijk de auto in gestapt, naar de kruidvat geracet en ze hadden hem hier in Vught nog:D Wordt binnekort lekker gamen. (pokke verhuizing, heb nu gaan tv
)
Ik heb hem toen gekocht voor mijn zus, maar die had opeens geen geld meer. Voor 25 mag je 'm komen ophalenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:36 schreef User_Name het volgende:
*Kickje
Kan iemand mij vertellen of de atari flashback 1 nog ergens te koop is voor ongeveer 25 euro?
Alvast bedankt
Flashback console. 20 pre installed games. Geen echte Atari van 20 jaar geleden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |