abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153022
Weer heel erg veel actie, heel erg veel impossible zaken, een mooie vrouw, een onverschrokken Ethan Hunt, een bad guy, een wereldprobleem, wat gerace op motoren en in auto's en je hebt Mission Impossible II

Vond m prachtig om te zien, heb echt genoten, toch ietsje minder dan deel I...maar ja, da's wel vaker zo met sequels.

Toch een aanrader als je van veel actie houdt (of van Tom Cruise )

Hebben nog meer m gezien? Wat vond je ervan?

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 7 juli 2000 @ 17:27:00 #2
3767 Herald
Come get some
pi_153023
ja
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_153024
Vond M:I 2 ook zeer cool, wreede camera shots, drukke vechtscenes en korte dialogen!!
Er zaten alleen wel veel fouten in! bv de motoren die eerzt stads banden hadden en dan opeens spikes eronder.

Ook zaten er veel clichés in, maar verder was die meesterlijk...

brabrabra
  zaterdag 8 juli 2000 @ 01:18:00 #4
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_153025
Mensen aublief...geen spoilers
  FOK!fossiel zaterdag 8 juli 2000 @ 01:37:00 #5
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_153026
Ik ga er binnenkort ook heen met m'n gf. Hopelijk zie ik wel wat meer dan de vorige film Maar het lijkt me een erg toffe film
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_153027

Ik ga hem alleen maar zien omdat ie geregiseerd is door John Woo, die man is echt de meester in actie scenes.

Just because you're paranoid, doesn't mean they're not after you..
  zondag 9 juli 2000 @ 21:15:00 #7
4434 Quinn
Slide into the Future !
pi_153028
quote:
op 07-07-2000 om 05:06 PM schreef Isabeau het volgende:
Weer heel erg veel actie, heel erg veel impossible zaken, een mooie vrouw, een onverschrokken Ethan Hunt, een bad guy, een wereldprobleem, wat gerace op motoren en in auto's en je hebt Mission Impossible II

Vond m prachtig om te zien, heb echt genoten, toch ietsje minder dan deel I...maar ja, da's wel vaker zo met sequels.

Toch een aanrader als je van veel actie houdt (of van Tom Cruise )

Hebben nog meer m gezien? Wat vond je ervan?

Ik heb hen dus ook al gezien en ik vond hem zo goed dat ik hem twee keer achter mekaar heb gezien (erg he) maar ik vond hem dus heel erg goed!!!!!!!!

What if you found the portal to parallel worlds ??

pi_153029
wel grappig
maar veelal idd impossible

waaronder achterop geraakt worden door een auto terwijl je op een motor zit
noway!!! gas ietsje open en je bent weg

maandag 10 juli 2000 @ 18:14:00 #9
374 beelzebub
master of disaster
pi_153030
Ik las ergens dat het een soort traditie moet worden al la James Bond, maar dan met Ethan Hunt in de hoofdrol dus.
  maandag 10 juli 2000 @ 18:51:00 #10
2069 Snake
Poisonous?
pi_153031
Ik heb de film ook gezien, en vond het een stevige actiefilm.

Beetje teveel in Bond-style, maar toch goed gevonden..

Ik kijk al uit naar de volgende

If you believe, then there's no limit
pi_153032
Ben gisteren naar M:I-2 geweest en het was echt een topper. Alles voor een goede film is aanwezig. Mooie vrouw, mooie auto's en motoren, goede actie, mooi camerawerk en een redelijk verhaal.
pi_153033
hmmmm, mission impossible 1 is leuker/echter

mission impossible 2 is vooral vette actie en erg mooie sfx.

1 heeft wel het voordeel van het betere verhaal vind ik.

pi_153034
John Woo roels, kortom, de slomo's en shots waren schitterend, de rest van de film, doel dan op het scirp en zo, vond ik zo james bond achtig en dan ook erg overdreven en flauwe dat ik er verder niet zo veel aan vond.

Door John Woo vond ik de film dus nog enigzins de moeite waard...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_269060
Een mainframe hacken met een Mac, da's inderdaad "Mission Imposibble" !!!

zondag 16 juli 2000 @ 09:44:57 #15
3140 PhalanX
Technarchy
pi_269230
ik vond MI:2 tegenvallen.

een leuke film niets meer en niets minder. Het geheel miste diepgang en was meer een opeenhoping van mooie plaatjes zonder een echt diepgaand verhaal vol met intrige en verraad.
Gewoon eigenlijk een film die je thuis op een regenachtige dag/avond zou moeten zien.

deel 1 was stukken beter.

ik geeft deel 2 dan ook een 6.5'je of een 7'tje

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  zondag 16 juli 2000 @ 16:52:27 #16
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_269429

Slap verhaal maar wel mooie plaatjes.
Ik heb me best vermaakt maar hij scoort niet hood op mijn beste-filme-ever-lijstje.
Gisteren Gladiator gezien.

Das echt een aanrader!
Mooie beelden, schitterend verhaal, prima cast.

FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 juli 2000 @ 20:38:20 #17
862 Arcee
Look closer
pi_269607
Ben ook nog naar Mission: Impossible 2 geweest. Kwas 't eigenlijk niet van plan, maar was toch wel ff benieuwd. Nou, de openingsscene met Tom Cruise aan die rotswanden vond ik echt adembenemend. Fantastische scene. Helaas zakte de film daarna ver weg, vond ik. Het verhaal boeide me werkelijk van geen kanten en ik keek daarom eigenlijk alleen steeds nog uit naar de actiescenes. Vooral in het middenstuk waren die er nauwelijks en waren er vooral ellenlange conversaties. Het laatste half uur was nog wel spectaculair, maar al met al vond ik het een erg onsamenhangende film. Ik was best blij dat-ie afgelopen was.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Redactie Frontpage maandag 17 juli 2000 @ 09:08:05 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_270068
SPOILER ALERT
.
.
.
.
.
.
Leuke film, duidelijker verhaal. Redelijk geloofwaardig, alleen natuurlijk bij het vernietigen van het virus blijft er een capsule over
Verhaal zakt na de klimpartij idd in, al is het nog steeds te pruimen. Maar dat gedoe met die maskers gaat snel vervelen, dat weten we nu wel. Zoals in de grot aan het eind. Waar komen die maskers vandaan?
ik vond de inbraakscene wel een goedkope ripoff van deel 1. En de finalsequence was ook niet zo goed als deel 1. Toch ging ik met een blij gevoel wel (Nee, ik was alleen!!!!)

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 17-07-2000 09:08]

maandag 17 juli 2000 @ 23:08:33 #19
4792 Knaive
Hunter of arguments
pi_270868
Ik vind die kleine Tom Cruise echt niet cool er uit zien op zo een monsterlijk grote biek!
Maar ik heb hem nog niet gezien en ik hoop hem snel te zien! Gelukkig zijn jullie positiever dan al die domme gasten van de krant die die recensies schrijven. Die zijn altijd zo op inhoud gericht, soms kunnen films gewoon door de beugel door hun strakke actie
"Absence of proof is not proof of absence."
pi_271029
quote:
Op 16 juli 2000 20:38 schreef Arcee het volgende:
Nou, de openingsscene met Tom Cruise aan die rotswanden vond ik echt adembenemend. Fantastische scene.

Idd een geweldige scene. Mooie kleuren, mooi geschoten.. geweldig om dat op het grote doek te zien!

Voor de rest was het gewoon een beetje een eye-candy film waar je niet te moeilijk over moet doen geloof ik. Leuk, vlot, veel actie, dus gewoon blik op oneindig en kijken

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zondag 4 november 2001 @ 00:05:31 #21
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_2079763
Ik vond deel 1 geweldig en vandaag kwam mijn zusje ineens met deel 2 aanzetten. Ondanks de negatieve kritieken heb ik het toch maar gewaagd.

De film was qua verhaal lang niet zo sterk als 1. Sterker nog, wat dat betreft stelde het echt niets voor. Gelukkig maakte de aktie en de bloedmooie "bondgirl" veel goed.

Leuke avond gehad dus best een aanrader.

Redactie Frontpage zondag 4 november 2001 @ 04:44:09 #22
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2079988
Openingsscene was perfect. Weet je wat mijnheer Tim, ik ga daar een apart topic voor openen

http://forum.fok.nl/postreply.php/7163/1/250

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 04-11-2001 04:50]

pi_2080704
Mission Impossible II vind ik 1 van de ALLERSLECHTSTE actie-films allertijden.

1. Het verhaal is belachelijk, nep-Bond gedoe en 1000-keer voorspelbaarder.

2. Het acteerwerk is zo ontzettend slecht (vooral dat "Bond-meisje" kan voor geen meter acteren) en de dialogen tenenkrommend (dat merk je in het begin al)

3. De "acties-scenes" zijn zo ongeloofwaardig en onzinnig, vooral die motor-scene sloeg totaal nergens op: Ze rijden op elkaar af en gaan dan even een body-slamming uitvoeren .

4. Tom Cruise wou even de actieheld uithangen, dus hij heeft John Woo z'n reputatie te grabbel laten gooien door allerlei typische John Woo-scenes slow-motion, duiven etc. te pas en te onpas en veel te overdadig in de film te laten gooien.

5. En tenslotte wou Tom Cruise ook nog even de martial-artist uithangen en maakte zich totaal belachelijk door te laten zien dat hij absoluut niet kan vechten, die radslag schiet me nu opeens te binnen .

Mijn mening over deze film is dus wel duidelijk:

Verspilde middag.

-------Practice Mindfulness-------
  Redactie Frontpage maandag 29 september 2003 @ 09:59:36 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13514187
Vanavond op TV: 20:30
Mission: Impossible II
SBS6
Actie uit Amerika (2000)
Met Tom Cruise, Dougray Scott, Thandie Newton e.a
5.8

Begin is echt fantastisch. Cruise klom overigens echt en viel ook bijna (zoals is te zien).
  maandag 29 september 2003 @ 11:04:45 #25
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_13515429
1 was beklemmender en geloofwaardiger, deel 2 snaptje ik het "impossible" stukje even niet denk ik....
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')