Vond m prachtig om te zien, heb echt genoten, toch ietsje minder dan deel I...maar ja, da's wel vaker zo met sequels.
Toch een aanrader als je van veel actie houdt (of van Tom Cruise )
Hebben nog meer m gezien? Wat vond je ervan?
Ook zaten er veel clichés in, maar verder was die meesterlijk...
quote:
op 07-07-2000 om 05:06 PM schreef Isabeau het volgende:
Weer heel erg veel actie, heel erg veel impossible zaken, een mooie vrouw, een onverschrokken Ethan Hunt, een bad guy, een wereldprobleem, wat gerace op motoren en in auto's en je hebt Mission Impossible IIVond m prachtig om te zien, heb echt genoten, toch ietsje minder dan deel I...maar ja, da's wel vaker zo met sequels.
Toch een aanrader als je van veel actie houdt (of van Tom Cruise
)
Hebben nog meer m gezien? Wat vond je ervan?
Ik heb hen dus ook al gezien en ik vond hem zo goed dat ik hem twee keer achter mekaar heb gezien (erg he) maar ik vond hem dus heel erg goed!!!!!!!!
waaronder achterop geraakt worden door een auto terwijl je op een motor zit
noway!!! gas ietsje open en je bent weg
Beetje teveel in Bond-style, maar toch goed gevonden..
Ik kijk al uit naar de volgende
mission impossible 2 is vooral vette actie en erg mooie sfx.
1 heeft wel het voordeel van het betere verhaal vind ik.
Door John Woo vond ik de film dus nog enigzins de moeite waard...
een leuke film niets meer en niets minder. Het geheel miste diepgang en was meer een opeenhoping van mooie plaatjes zonder een echt diepgaand verhaal vol met intrige en verraad.
Gewoon eigenlijk een film die je thuis op een regenachtige dag/avond zou moeten zien.
deel 1 was stukken beter.
ik geeft deel 2 dan ook een 6.5'je of een 7'tje
Das echt een aanrader!
Mooie beelden, schitterend verhaal, prima cast.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 17-07-2000 09:08]
quote:
Op 16 juli 2000 20:38 schreef Arcee het volgende:
Nou, de openingsscene met Tom Cruise aan die rotswanden vond ik echt adembenemend. Fantastische scene.
Idd een geweldige scene. Mooie kleuren, mooi geschoten.. geweldig om dat op het grote doek te zien!
Voor de rest was het gewoon een beetje een eye-candy film waar je niet te moeilijk over moet doen geloof ik. Leuk, vlot, veel actie, dus gewoon blik op oneindig en kijken
De film was qua verhaal lang niet zo sterk als 1. Sterker nog, wat dat betreft stelde het echt niets voor. Gelukkig maakte de aktie en de bloedmooie "bondgirl" veel goed.
Leuke avond gehad dus best een aanrader.
http://forum.fok.nl/postreply.php/7163/1/250
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 04-11-2001 04:50]
1. Het verhaal is belachelijk, nep-Bond gedoe en 1000-keer voorspelbaarder.
2. Het acteerwerk is zo ontzettend slecht (vooral dat "Bond-meisje" kan voor geen meter acteren) en de dialogen tenenkrommend (dat merk je in het begin al)
3. De "acties-scenes" zijn zo ongeloofwaardig en onzinnig, vooral die motor-scene sloeg totaal nergens op: Ze rijden op elkaar af en gaan dan even een body-slamming uitvoeren .
4. Tom Cruise wou even de actieheld uithangen, dus hij heeft John Woo z'n reputatie te grabbel laten gooien door allerlei typische John Woo-scenes slow-motion, duiven etc. te pas en te onpas en veel te overdadig in de film te laten gooien.
5. En tenslotte wou Tom Cruise ook nog even de martial-artist uithangen en maakte zich totaal belachelijk door te laten zien dat hij absoluut niet kan vechten, die radslag schiet me nu opeens te binnen .
Mijn mening over deze film is dus wel duidelijk:
Verspilde middag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |