quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik heb even geen geld voor je. Sorry.
Hij bedoelde dat hij het erg vond dat hij weg moest gaan dus naar Amerika door het geld, vandaar de 'sorry'. Dus niks 'geen geld', wel geld.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:26 schreef HV het volgende:
Maar ik bedoelde dat ik geen geld hebquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:27 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat hij het erg vond dat hij weg moest gaan dus naar Amerika door het geld, vandaar de 'sorry'. Dus niks 'geen geld', wel geld.
Dat bedoelde ik vast.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:27 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat hij het erg vond dat hij weg moest gaan dus naar Amerika door het geld, vandaar de 'sorry'. Dus niks 'geen geld', wel geld.
Dat bedoelde jij heleeemaaaal nie!!quote:
Echt welquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:29 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
Dat bedoelde jij heleeemaaaal nie!!![]()
Niet?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:29 schreef Furious het volgende:
Mag ik u verassen met een mooie slaapzak? [afbeelding]
Ik ben netjes opgevoed en koop netjes een kaartje.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:32 schreef Mirage het volgende:
je kan ook gewoon een vliegtuig kapen
Geef me je giro nummer maarquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Geef me nou maar gewoon geld.
nette jongetjes bedelen nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben netjes opgevoed en koop netjes een kaartje.
Maar dan moet je toch nog altijd ín het vliegtuig komen, dat lukt toch niet zonder ticket?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:32 schreef Mirage het volgende:
je kan ook gewoon een vliegtuig kapen
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:34 schreef Parvus het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch nog altijd ín het vliegtuig komen, dat lukt toch niet zonder ticket?
Of je moet op het wiel gaan staan wachten tottie inklapt, en dan daar blijven zitten tot de landing!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |