Dat zou je wel willen hequote:
"Meet The Boppers"quote:
Ah, zo'n jochie.quote:
Fakers dus!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
Ik begrijp het echt niet hé, pubers moeten rond deze tijd allang op bed liggen. De BeF'fers daarintegen kunnen lekker lang doorzuipen tot diep in de nacht
Ja, en de vraag is: Wie is er nou het zieligsts?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
Ik begrijp het echt niet hé, pubers moeten rond deze tijd allang op bed liggen. De BeF'fers daarintegen kunnen lekker lang doorzuipen tot diep in de nacht
ach gut, iemand is ook een jaartje geen tiener meerquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
Moeilijke vraag, ik denk jij.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:32 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja, en de vraag is: Wie is er nou het zieligsts?
Ik doe dat nu al , en voel me nog prima pubquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
ach gut, iemand is ook een jaartje geen tiener meer![]()
Ze begrijpen ons pubers gewoon niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
Tja, daar kan ik dan ook weer niets aan doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
quote:
Gewoon door puberenquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, daar kan ik dan ook weer niets aan doen![]()
Tuurlijk wel, ben zelf ook puber geweest weetjequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:34 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ze begrijpen ons pubers gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |