overstuur moet aan elkaarquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, pubertjes zijn zo makkeijk over stuur te krijgen.
Maar ik ga eerst ff pissen, bier hé
Ervaring?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:39 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Die kloven van 15 jaar zijn gewoon wat strakker.
Moet je mee leven.
Stil nou even, jeetjequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:44 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Die rel is er binnen no-time!![]()
!!!!11111111oenoen
![]()
Rare foto's in je feauteau boek, raar meisjequote:
Mmmm, er worden nogal zware dingen over je gezegt en nu ga je de taalnazi uithangen.quote:
Ik ook, ik moet video's huren enzo anders kom ik de dag niet doorquote:
quote:
gezegd met een d hequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:47 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Mmmm, er worden nogal zware dingen over je gezegt en nu ga je de taalnazi uithangen.
Ontwijkend gedrag volgens mij.
zware dingen..?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:47 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Mmmm, er worden nogal zware dingen over je gezegt en nu ga je de taalnazi uithangen.
Ontwijkend gedrag volgens mij.
Goed uitgangspunt!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bier maakt meer kapot dan je lief is, daar ga ik dan maar vanuit
bierquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bier maakt meer kapot dan je lief is, daar ga ik dan maar vanuit
Zinnen van 2kgquote:
Zo zwaar is ie toch niet ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:49 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hehehehe
Leuk dat je de subtiele humor inziet!
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:49 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hehehehe
Leuk dat je de subtiele humor inziet!
Die over mijn spelling begon te zeiken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:49 schreef Furious het volgende:
[..]
Goed uitgangspunt! [afbeelding]
Welk sletje nemen we als ingangspunt?![]()
nee, wel eristoff bluequote:
Wat nog niet is, kan nog komen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die over mijn spelling begon te zeiken.
Ownee, die is veel te jongstrak voor mij natuurlijk
Doeiquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:53 schreef -Mo- het volgende:
Mensen hebben het altijd over op je hoogtepunt stoppen...
Dat zal mij toch niet lukken, dus ik stop nu, nu ik mijn dieptepunt bereikt hebt....![]()
Later![]()
![]()
![]()
Eristoff Bluequote:
Idd, toen we nog jong waren...quote:
Goed ben ik hequote:
Ik vind je irritant. Ga eens weg niet-puberquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Even een paar jaartjes wachten dan maar
Toen ik nog meeposttequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:56 schreef brainster het volgende:
[..]
Toen we 16 deeltjes in... 3 dagen hadden volgemaakt
Ja, vroeger. Toen alles beter was. Toen Alberto nog de park checkte, toen de biertopics nog gezellig waren, toen reeksen in ONZ nog toegestaan waren, toen het keldertje nog voor iedereen toegangkelijk was enz.quote:
Mooie tijden waren dat.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:56 schreef brainster het volgende:
[..]
Toen we 16 deeltjes in... 3 dagen hadden volgemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |