muziek gezienquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb net dus even goeie muziek gezien
* BnQ woont in poldert!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:13 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Angerfist zijn allemaal boeren uit de polder hahaha
Ga eens bij orange logerenquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:07 schreef Brechtje het volgende:
BIjna deel 50!
Waahh die is nep! En telt niet omdat 6!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:14 schreef Chanandler het volgende:
Btw, jullie reglementen boek:
[afbeelding]
Das wel zo. Heb je hem wel eens zien draaien dan? Ik heb KorsaKof wel een keer gezien, dat was echt bud, todat ze Angerfist ging draaienquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:16 schreef BnQ het volgende:
[..]
* BnQ woont in poldert!
Maar draaien kan die!![]()
Graagquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:17 schreef Duncan-Death het volgende:
Slowchat moet bierdrinkers aantrekken.
Dus wie wil bier?
Gut, heb je het moeilijk?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:17 schreef -Mo- het volgende:
Kut regels, kut wetboek der reglementen, kut jury
ALLES EN IEDEREEN IS KUT
Geef maarquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:17 schreef Duncan-Death het volgende:
Slowchat moet bierdrinkers aantrekken.
Dus wie wil bier?
Nee, alstie zo door gaat komt dat nog wel een keer!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:17 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Das wel zo. Heb je hem wel eens zien draaien dan? Ik heb KorsaKof wel een keer gezien, dat was echt bud, todat ze Angerfist ging draaien![]()
Flesjes mag ook.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Graagik heb net weer een flesje leeg
Is jouw avatar niet die Skater-Fag?quote:
Bedankt!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:18 schreef -Mo- het volgende:
als jij daar behoefte aan hebt...
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:19 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Is jouw avatar niet die Skater-Fag?
Gebruik de quote eens beste man.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:19 schreef -Mo- het volgende:
Ja, best wel eigenlijk...
En dan kom ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:19 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Flesjes mag ook.
Doe mij maar een blik.
Dus imberrr gaat scheiden??
Hoi 0001PartYgurwlllquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:07 schreef Brechtje het volgende:
BIjna deel 50!
Imberr heeft geeneens foto'squote:Op woensdag 27 juli 2005 01:22 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je hebt dus een oogje op imberr beste beveiligingsbeambtenaar?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:21 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Gebruik de quote eens beste man.
Dan weten wij waarover jij het hebt.
En op sommige anderequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:22 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je hebt dus een oogje op imberr beste beveiligingsbeambtenaar?
Ik ben overgestapt. Deze is leukerquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
Het gaat hier nog sneller dan de BeF reeks![]()
BeF is dood.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
Bijna nog echt ook...quote:
Dit is ook meer veelzeidig dan Bier en Frietquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
Waar staat de afkorting BeF nou voor? Ik ben zo nieuw enzoquote:
Ma_jojo heeft het lijf van een godin, een aardige interesse richting maar ze woon in 1 van de ergste plaatsen van Nederland.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
En op sommige andereIk noem geen namen (he ma_jojo)
Ja hier gaat het over Bob en Imberrquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dit is ook meer veelzeidig dan Bier en Friet
Newbiequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:26 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Waar staat de afkorting BeF nou voor? Ik ben zo nieuw enzo![]()
Bier en Frituurquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:26 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Waar staat de afkorting BeF nou voor? Ik ben zo nieuw enzo![]()
Ja, best wel. In het begin was het leuk, maar het zou nooit zo worden als die goeie oude biertopics van vroegahquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:25 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
BeF is dood.
Wat nogal frappant is aangezien de TT-tag...
Feauteaux???quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:26 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ma_jojo heeft het lijf van een godin, een aardige interesse richting maar ze woon in 1 van de ergste plaatsen van Nederland.
Maar ach ja, een mens kan verhuizen.
Dat zou je wel willen hequote:
"Meet The Boppers"quote:
Ah, zo'n jochie.quote:
Fakers dus!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
Ik begrijp het echt niet hé, pubers moeten rond deze tijd allang op bed liggen. De BeF'fers daarintegen kunnen lekker lang doorzuipen tot diep in de nacht
Ja, en de vraag is: Wie is er nou het zieligsts?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
Ik begrijp het echt niet hé, pubers moeten rond deze tijd allang op bed liggen. De BeF'fers daarintegen kunnen lekker lang doorzuipen tot diep in de nacht
ach gut, iemand is ook een jaartje geen tiener meerquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
Moeilijke vraag, ik denk jij.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:32 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja, en de vraag is: Wie is er nou het zieligsts?
Ik doe dat nu al , en voel me nog prima pubquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
ach gut, iemand is ook een jaartje geen tiener meer![]()
Ze begrijpen ons pubers gewoon niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
Tja, daar kan ik dan ook weer niets aan doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
quote:
Gewoon door puberenquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, daar kan ik dan ook weer niets aan doen![]()
Tuurlijk wel, ben zelf ook puber geweest weetjequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:34 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ze begrijpen ons pubers gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |