truste héquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:05 schreef spenky het volgende:
mensjes ik ga slapen... ik spreek jullie morgen ofzo...
drinkn niet te veel bier en de groetjes van bill gates
Fok!Policy dus?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:05 schreef Chanandler het volgende:
Mensen, stemmen terugtrekken kan niet he. Kijk maar in het grote boek der reglementen.
Jij mag je hier helemaal niet meer vertonenquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:05 schreef Chanandler het volgende:
Mensen, stemmen terugtrekken kan niet he. Kijk maar in het grote boek der reglementen.
Seau die heeft dikke tietenquote:
Link? En als die er niet is.. Kop dichtquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:05 schreef Chanandler het volgende:
Neophyte is wel the best ja. RTC soms, en de rest zuigt (lees : korsakof.)quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:06 schreef BnQ het volgende:
[..]
Vergeet Neophyte, RTC, Dione, en de rest van de zooi niet!!
![]()
![]()
Joepiiiieeeeequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:06 schreef zalmsalade het volgende:
Ik stem 5x op jaguarized
Dat mag dus niet hequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:06 schreef zalmsalade het volgende:
Ik stem 5x op jaguarized
Ik stem fokME2quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:08 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Het gaat om de eerste die 5 heeft, niet om de meeste stemmen![]()
Het is geen democratie![]()
Hij's ook niet 100%....quote:
Wat krijgen we dan? Een heus jubileum topic?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:07 schreef Brechtje het volgende:
BIjna deel 50!
Dat lullen jullie maar vol als ik slaapquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:07 schreef Brechtje het volgende:
BIjna deel 50!
Mwah er zitten soms toch wel lekkere tussen...quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:07 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Neophyte is wel the best ja. RTC soms, en de rest zuigt (lees : korsakof.)
quote:
Truste, doe je nog mee aan de 2e stemronde?quote:
Ik ben nog niet weg, het nostalgie nummer is nog niet afgelopen, toen Peter Heerschop Viggo Waas en Lebbis het cabaret 'deze week, de week die is geweest' nog dedenquote:
Angerfist zijn allemaal boeren uit de polder hahahaquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:09 schreef BnQ het volgende:
[..]
Mwah er zitten soms toch wel lekkere tussen...ANGERFIST
![]()
![]()
Is die niet allang vrijwillig weggegaan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:11 schreef Gabry het volgende:
[..]
Truste, doe je nog mee aan de 2e stemronde?![]()
Ik hoorde dat Bob stemmen verzameld![]()
Zo, nu eerst een Bavariaquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Is die niet allang vrijwillig weggegaan?
muziek gezienquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb net dus even goeie muziek gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |