Jij zou het kunnen lezen alsquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
WAAR de F*CK hebben jullie het nu over ?
quote:Kloven van 17 zijn zoiezo strakker
Vraag maar aan ma_jojo
Ja, pubertjes zijn zo makkeijk over stuur te krijgen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:44 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Die rel is er binnen no-time!![]()
!!!!11111111oenoen
![]()
Uiteraard, dat heeft voorrang. Bierpisvlek is not-done.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, pubertjes zijn zo makkeijk over stuur te krijgen.
Maar ik ga eerst ff pissen, bier hé
overstuur moet aan elkaarquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, pubertjes zijn zo makkeijk over stuur te krijgen.
Maar ik ga eerst ff pissen, bier hé
Ervaring?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:39 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Die kloven van 15 jaar zijn gewoon wat strakker.
Moet je mee leven.
Stil nou even, jeetjequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:44 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Die rel is er binnen no-time!![]()
!!!!11111111oenoen
![]()
Rare foto's in je feauteau boek, raar meisjequote:
Mmmm, er worden nogal zware dingen over je gezegt en nu ga je de taalnazi uithangen.quote:
Ik ook, ik moet video's huren enzo anders kom ik de dag niet doorquote:
quote:
gezegd met een d hequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:47 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Mmmm, er worden nogal zware dingen over je gezegt en nu ga je de taalnazi uithangen.
Ontwijkend gedrag volgens mij.
zware dingen..?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:47 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Mmmm, er worden nogal zware dingen over je gezegt en nu ga je de taalnazi uithangen.
Ontwijkend gedrag volgens mij.
Goed uitgangspunt!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bier maakt meer kapot dan je lief is, daar ga ik dan maar vanuit

bierquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bier maakt meer kapot dan je lief is, daar ga ik dan maar vanuit
Zinnen van 2kgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |