uh..quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:13 schreef Averon het volgende:
[..]
Niet iets voor beginners trouwens.
Averon zijn eerste keer was een waterbed
Jep, dat dacht ik ook:)quote:
Een goed bed kraakt nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:49 schreef LoggedIn het volgende:
hmm.. als ik dit zo lees hoef ik misschien toch geen waterbed
aan de andere kant is geklots altijd nog beter als dat gekraak
Jij bent papa, ik als woest metrosexuele vrijgezel denk er anders overquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik neuk al 12 jaar op een waterbed.
Gaat prima.
Ik ben anderhalf jaar papa.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:34 schreef Italo het volgende:
[..]
Jij bent papa, ik als woest metrosexuele vrijgezel denk er anders over![]()
Ik doe het wel. Dus je hebt er ruim 9 jaar over gedaan om je vrouw zwanger te maken? Denk dat dat op een normaal bed wel sneller gaat.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben anderhalf jaar papa.
Ik neuk al 12 jaar op mijn waterbed.
Doe jij het rekenwerk?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik doe het wel. Dus je hebt er ruim 9 jaar over gedaan om je vrouw zwanger te maken? Denk dat dat op een normaal bed wel sneller gaat.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:56 schreef JasperE het volgende:
je moet wel op de eigenfrequentie van het bed aan de slag gaan...ander krijg je resonantie
Ik ken haar pas 5 jaar, maar welk bed dan ook.... ben je bekend met de term ICSI?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik doe het wel. Dus je hebt er ruim 9 jaar over gedaan om je vrouw zwanger te maken? Denk dat dat op een normaal bed wel sneller gaat.
Ja hoor, geef het sommetje maarquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben anderhalf jaar papa.
Ik neuk al 12 jaar op mijn waterbed.
Doe jij het rekenwerk?
Ik moet zeggen dat ik het er redelijk vanaf bracht voor een eerste keer op een waterbed. Ik heb wel een beetje zere schoudertjes nu.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:02 schreef extreme het volgende:
Sex op een waterbed is veel beter voor je conditie, alleen door het gebrek aan afzetmogelijkheid heb je bij bepaalde standjes na een minuutje of tien last van doorzwikkende polsjes..
maar het hebben van een waterbed zorgt er wel voor dat je veel creatiever word in het zoeken van andere plekken in je huis waar je sex kan hebben, boredom out, playfull in.
Dat twee zakken met één tijk het beste zou zijn is onzin. Het is onpraktischer en vooral tijdens de sex.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:08 schreef tijger1974 het volgende:...
de meeste bedden zijn minimaal 2 persoons en de beste bestaan uit 2 aparte waterzakken overlegt door 1 tijk.
de oudere types zijn inderdaad meer voor zeelui gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |