Ik ben ontslagen bij de AHquote:
Nee, maar wel 3 mensen die er werken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen oma die de chef kent.![]()
![]()
Ook goed...quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:07 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nee, maar wel 3 mensen die er werken.![]()
Gelukkig ben je niet op je Nederlandse spelling aangenomenquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:08 schreef spenky het volgende:
ik werk al 3 jaar bij de appie heijn ( ben pas 17) en had werd de dag na me solicitatie formuleer ingelvert te hebben gebelt en die vrijdag erop konnik op gesprek
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:09 schreef Eix het volgende:
[..]
Ook goed...
Maar ik ga s naar bed, trustte mensen.![]()
ook leukquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:12 schreef DaMook het volgende:
HALLOBen ik weer
Veelste vroeg eigenlijk, maar er bleef niemand zitten om te zuipen bij de corso dus zit ik nu thuis te zuipen
ben dislecties...quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:11 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet op je Nederlandse spelling aangenomen![]()
Ik ben al 17, en werk nu net een half jaar bij de Plus. Wordt soms 'opa' genoemd aangezien ik een van de oudere ben, maar ik werk wel lekker zelfstandig...... geen gezeik aan mijn hoofd, en soms de groenteafdeling in plaats van (AH-term) Houdbaar![]()
Wordt ladderzat, heb je nergens meer last vanquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:14 schreef joupee het volgende:
*meld zich half zat en is gefrustreerd omdat spenky wel al een plaatsje op de op heeft weten te bemachtigen![]()
Idd, groot gelijk, kutsmilie.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:57 schreef Rabrynil het volgende:
Als ik nog één keer een bananensmilie post op FOK! krijg ik een permban![]()
Aldus in een mailtje van een FA.
dan lees ik het alsnog morgen terugquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:16 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wordt ladderzat, heb je nergens meer last van![]()
winkel wagentjesquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:15 schreef spenky het volgende:
[..]
ben dislecties...
en ik heb in het begin winkel wagentjes versleept daarna kassa gedaan en nu houdbaar... en ze willen me niet kwijt... whihihi
Deze dan:quote:
zie je wel.. dat moed indrinken helptquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:06 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ben ontslagen bij de AH
Dus laat me ff wil je![]()
T was trouwens wel meer dan 3 jaar geledenEn bij de Plus zijn ze uitermate tevreden met me, en ik met hen
Leuk hoor zo'n functioneringsgesprek, zeker als ze het goed vinden gaan [afbeelding]
hoow jij bent cker weer zogenaamd een alles kunner.. daar kannik zo niet tegen zeg... bral bral bral...quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:20 schreef Knoekie het volgende:
Ik ben aangenomen voor de kassa, maar soms doe ik weleens 'houdbaar' of groente helpen. Soms ook weleens achter de counter. Maar dat gebeurt zelden.
bier drinken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:21 schreef Knoekie het volgende:
Ontslagen bij de AH.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ik had liever net als gisteren tot half 3 in de corso tent zitten zuipenquote:
Hey, ik werk niet bij Deli en Broodquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:21 schreef spenky het volgende:
[..]
hoow jij bent cker weer zogenaamd een alles kunner.. daar kannik zo niet tegen zeg... bral bral bral...
jammer nu kan ik niet meer fijn met jullie Wiki spelen.quote:Uw gebruikersnaam of IP-adres is door Slarioux geblokkeerd. De opgegeven reden:
mail naar slarioux@fok.nl / OP/PUB
. Elke computer die verbonden is met het internet krijgt een ip-adres toegewezen van zijn internetprovider. In veel gevallen krijgt een gebruiker regelmatig een ander ip-adres toegewezen. Het het door u gebruikte ip-adres is recent gebruikt door u of iemand anders voor bewerkingen die in overtreding zijn van de regels van Fok!wiki.<p>U kunt voor overleg contact opnemen met de systeembeheerders via wikinl-l-owner@wikipedia.org een formulier (http://wikinl.sol3.info/wikinl_info.html#email).
Terugkeren naar Hoofdpagina.
Tis een baggersmilie.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:21 schreef Rabrynil het volgende:
Die smilie is vrijheid van meningsuiting
Door een druk leven te hebbenquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:21 schreef Knoekie het volgende:
Ontslagen bij de AH.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Of zo'n relletje dat Imberr en Bob uit elkaar gaan.quote:
Stuur er dan een klachtenbrief achteraan!quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:26 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Maar het staat niet in de policy potdomme! [afbeelding]
Kijk, dat bedoel ik nouquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:26 schreef Imberr het volgende:
de plus is leukdaar ga ik altijd met een groepje heen als er een lesuur uitvalt ofzo
Haha ik heb ook eens een Plus gezien waar er briefjes zijn opgehangen dat scholieren niet meer in groepjes naar binnen mogen vanwege overlast....quote:
Gelukkigquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:22 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
jammer nu kan ik niet meer fijn met jullie Wiki spelen.
Wij hebben een so called 'koffiehoekje' net nadat je het winkelgedeelte bent binnengegaan, dus niet bij de klantenservice enzo, en daar hangt zo'n briefje met ' niet voor scholieren 'quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha ik heb ook eens een Plus gezien waar er briefjes zijn opgehangen dat scholieren niet meer in groepjes naar binnen mogen vanwege overlast....
Idd....quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkignu nog een perm ban op heel fok
.
En dat helpt?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wij hebben een so called 'koffiehoekje' net nadat je het winkelgedeelte bent binnengegaan, dus niet bij de klantenservice enzo, en daar hangt zo'n briefje met ' niet voor scholieren '![]()
Dat is wel heel triest. Bij mijn ah komen bijna geen scholieren. Zit ook geen school echt dicht in de buurt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wij hebben een so called 'koffiehoekje' net nadat je het winkelgedeelte bent binnengegaan, dus niet bij de klantenservice enzo, en daar hangt zo'n briefje met ' niet voor scholieren '![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |