ik weet alleen maar rijkeluiskind dingenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:52 schreef Imberr het volgende:
mensen, wat kunnen BOb en ik gaan doen zaterdag?(normale reacties graag
)
Gabry zegt: McFlurry's eten.... mMmmmmmquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:52 schreef Imberr het volgende:
mensen, wat kunnen BOb en ik gaan doen zaterdag?(normale reacties graag
)
Waarom denk je dat ze het vraagtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:53 schreef Eix het volgende:
Komt hij dan zaterdag?
Oe jah lekkerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
Gabry zegt: McFlurry's eten.... mMmmmmm![]()
Ja laten rondrijden in een jaguar door je vaders chauffeur door het weelderige Limburgse landschapquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:54 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
ik weet alleen maar rijkeluiskind dingen![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:54 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze het vraagt![]()
![]()
Men, das een domme opmerking![]()
2 computers in 1 kamer, en dan lekker slowchattenquote:
goed ideequote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:56 schreef spenky het volgende:
ik denk dat jullie een stukje moeten gaan wandelen door de mooie bossen van natuurrijk limburg....
Je dagcount iets opkrikkenquote:
Niet de bossen, de mergelgrotten.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:57 schreef Rabrynil het volgende:
Als ik nog één keer een bananensmilie post op FOK! krijg ik een permban![]()
Aldus in een mailtje van een FA.
Tss... ze moeten altijd iets te zeiken hebben....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:57 schreef Rabrynil het volgende:
Daarmee zal je niet snel een vriendin tegenkomen........... eerder een leuke gozerquote:
Ik ga er solliciteren.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:58 schreef Knoekie het volgende:
Nu al 4 mensen in dit topic wie bij AH werken
Mn kleine broertje werkt ook bij de AHquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:58 schreef Knoekie het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:58 schreef Knoekie het volgende:
Mwua meestal zijn mn vriendinnetjes toch te oppervlakkig om zich bezig te houden met wat ik leuk vindquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:59 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Daarmee zal je niet snel een vriendin tegenkomen........... eerder een leuke gozer![]()
![]()
Maar jij hebt geen oma die de chef kent.quote:
Ik ben ontslagen bij de AHquote:
Nee, maar wel 3 mensen die er werken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen oma die de chef kent.![]()
![]()
Ook goed...quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:07 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nee, maar wel 3 mensen die er werken.![]()
Gelukkig ben je niet op je Nederlandse spelling aangenomenquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:08 schreef spenky het volgende:
ik werk al 3 jaar bij de appie heijn ( ben pas 17) en had werd de dag na me solicitatie formuleer ingelvert te hebben gebelt en die vrijdag erop konnik op gesprek
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:09 schreef Eix het volgende:
[..]
Ook goed...
Maar ik ga s naar bed, trustte mensen.![]()
ook leukquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:12 schreef DaMook het volgende:
HALLOBen ik weer
Veelste vroeg eigenlijk, maar er bleef niemand zitten om te zuipen bij de corso dus zit ik nu thuis te zuipen
ben dislecties...quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:11 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet op je Nederlandse spelling aangenomen![]()
Ik ben al 17, en werk nu net een half jaar bij de Plus. Wordt soms 'opa' genoemd aangezien ik een van de oudere ben, maar ik werk wel lekker zelfstandig...... geen gezeik aan mijn hoofd, en soms de groenteafdeling in plaats van (AH-term) Houdbaar![]()
Wordt ladderzat, heb je nergens meer last vanquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:14 schreef joupee het volgende:
*meld zich half zat en is gefrustreerd omdat spenky wel al een plaatsje op de op heeft weten te bemachtigen![]()
Idd, groot gelijk, kutsmilie.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:57 schreef Rabrynil het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |