Tis een baggersmilie.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:21 schreef Rabrynil het volgende:
Die smilie is vrijheid van meningsuiting
Door een druk leven te hebbenquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:21 schreef Knoekie het volgende:
Ontslagen bij de AH.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Of zo'n relletje dat Imberr en Bob uit elkaar gaan.quote:
Stuur er dan een klachtenbrief achteraan!quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:26 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Maar het staat niet in de policy potdomme! [afbeelding]
Kijk, dat bedoel ik nouquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:26 schreef Imberr het volgende:
de plus is leukdaar ga ik altijd met een groepje heen als er een lesuur uitvalt ofzo
Haha ik heb ook eens een Plus gezien waar er briefjes zijn opgehangen dat scholieren niet meer in groepjes naar binnen mogen vanwege overlast....quote:
Gelukkigquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:22 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
jammer nu kan ik niet meer fijn met jullie Wiki spelen.
Wij hebben een so called 'koffiehoekje' net nadat je het winkelgedeelte bent binnengegaan, dus niet bij de klantenservice enzo, en daar hangt zo'n briefje met ' niet voor scholieren 'quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha ik heb ook eens een Plus gezien waar er briefjes zijn opgehangen dat scholieren niet meer in groepjes naar binnen mogen vanwege overlast....
Idd....quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkignu nog een perm ban op heel fok
.
En dat helpt?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wij hebben een so called 'koffiehoekje' net nadat je het winkelgedeelte bent binnengegaan, dus niet bij de klantenservice enzo, en daar hangt zo'n briefje met ' niet voor scholieren '![]()
Dat is wel heel triest. Bij mijn ah komen bijna geen scholieren. Zit ook geen school echt dicht in de buurt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wij hebben een so called 'koffiehoekje' net nadat je het winkelgedeelte bent binnengegaan, dus niet bij de klantenservice enzo, en daar hangt zo'n briefje met ' niet voor scholieren '![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |