Ik ben er inmiddels achter dat de ondertitels forced zijn, dus niet los te selecteren. Probleem is alleen dat niet alle spelers deze forced subtitles oppikken (dacht altijd dat ze in het beeld ingebrand waren, maar dat is dus ook niet zo). Heb de dvd op verschillende spelers geprobeerd, sommige pikken ze wel, sommige niet. Niks aan te doen dus. Wel knap irritant!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:16 schreef Durbin het volgende:
Wtf, ik heb gewoon hetzelfde. Geen Nederlandse ondertiteling te selecteren in het hoofdmenu of tijdens de film. Hetzelfde geldt voor de documentaire op de tweede dvd. Die overigens 60 minuten duurt en niet in chapters is ingedeeld. Hier een recensie van deze Killing Fields S.E.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor dat geld kan ik hem ook in spanje halen![]()
Das echt te hoog gewoon, niet leuk. Heel soms zit er wat tussen!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Boudisque??![]()
Hoe dat? Door hun absurd hoge prijzen???
Die staat bij de Fame voor 17,99quote:Op zondag 31 juli 2005 13:17 schreef Shogo het volgende:
[..]
Gister heb ik zowaar bij Boudisque Utrecht voor de eerste keer een import zien liggen die goedkoper is dan bij cdwow. Het was die memento 3-disc voor 19,99 lag die daar.![]()
20 euroquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:56 schreef pascalheister het volgende:
hoeveel was je voor eminem kwijt dos ?![]()
dat had ik dan weer niet gezienquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:01 schreef Hare het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden dat verzenden ook nog eens 65 pond kost
En dan is de veiling nog niet eens afgelopen
(ik ben een wijf he... dus dat verklaard deze post)quote:
Timo, waar heb je deze vandaan? Is toch 1,2 en 3???quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:41 schreef Timo20 het volgende:
Afgelopen donderdag al binnen gekregen:
Tja dat heb ik ook met kleine dvdwinkeltjes als cine ville die het grotendeels uit passie doen. Maar Boudisque rekent echt belachelijke prijzen die gaat het dus niet om de passie als wel het geld.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:17 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
(bovendien vind ik dat dit soort winkels[boudisque] uit principe gesteund dienen te worden)
Is de Japanse release van alleen T1quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Timo, waar heb je deze vandaan? Is toch 1,2 en 3???
Waar en hoe duur?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:32 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb net toevallig Un Long Dimanche de Fiancailles binnengekreken =)
Die heb je bij dvdheaven vandaan neem ik aan? Hoeveel verzendkosten komen erbij bij die 15 dollar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:38 schreef pascalheister het volgende:
postbode weer aan de deur net, nu met een pakje van dvdheaven![]()
[afbeelding]
Erg mooie box die van Kubrick, goede dvd uitgaves en de box is voorzien van 2 boekjes met wat info over kubrick en de films. En dat voor maar 15 dollar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |