abonnement Unibet Coolblue
pi_29240145
Gisteren net terug gekomen van mijn vakantie is Salou.

we zaten op een een paar km van salou in een villa alwaar op zich weinig te doen was in dat dorpje.
toch leerden we op strand en plaatselijke discotheek wel een paar duitse meiden kennen.
2 van die meiden konden wij (ik en en 6 vrienden) wel aardig mee opschieten dus op een avond vroegen we hun mee uit naar Salou.
eerst mooi indrinken bij ons thuis en daarna dus naar Pappilon en Cooldown @ crocs in salou alwaar ik behoorlijk aangeschoten met een van die twee meiden begon te dansen en te zoenen.
dat werd dus voortgezet in de taxi naar ons huis en daar eenmaal aangekomen waren we zo geil dat er we meer wouden.

mijn vrienden en haar vriendin gingen op het terras voor het huis zitten en wij gingen achter het huis staan. dat gefriemel in het donker, staand was niet zo'n succes dus besloten we naar mijn kamer te gaan.

waarom we dat niet eerder deden vraag je je af: "mijn kamer grensde aan het voorterras. mijn bed stond op nog geen 2 meter van mijn vrienden die buiten zaten".
geprobeerd stiekem mijn kamer in te sluipen maar dat werkte niet echt, deur op slot en gaan met die banaan. aangezien ik een beetje dronken was en te geil vergat ik de ramen dicht te doen....
dus op het moment dat ik vol toewijding aan haar mossel aan het likken was zie ik een paar flitsen en realiseer me dat er fotos werden gemaakt door de ramen heen. heb nog geprobeerde de ramen te sluiten maar de gordijnen zaten ertussen. dus ff later weer een paar flitsen. op dat moment was de fun voorbij en ging ze maar naar huis en ik slapen.

volgende dag kreeg ik dus de foto te zien op de laptop (die uiteraard als achtergrond was ingesteld).
die foto was dus wonderbaarlijk goed gelukt (helaas voor mij) aangezien ik er in befhouding opsta.
heb foto nog proberen te verwijderen maar dat ding was binnen notime van naam veranderd en over verschillende usb-sticks verdeeld. (dus als je binnenkort een beffoto tegenkomt ben ik dat , oh ja ik ga wel trainen vanaf nu om de bierbuik weg te krijgen )

een paar dagen later echter gingen twee vrienden van me naar de moeder van het ene meisje om haar te bedanken voor een lift naar het ziekenhuis. die 2 vrienden van me gingen dus tequilla zuipen met die meiden (wat ze overigens verloren). een van die twee vrienden echter was zo dronken dat hij dus dat hele bef-verhaal aan die moeder van de vriendin van dat meisje vertelde... en beloofde de foto op te sturen

zelfde nacht hebben we nog tot sochtends acht uur doorgefeest in villa van die 2 meiden alwaar ik weer betrapt werd door mijn vriend en haar vriendin maar waarvan ik hoop dat er geen foto's zijn gemaakt.

tijdens die sexpartij ook nog een stomme blooper. we waren lekker bezig en zij bijna op moment supreme...gaat mijn telefoon af. ik druk hem uit (denkend dat het iemand was die me belde) en ga verder. gaat die weer af... alarm. alarm uitgeschakeld en proberen er nog wat van te maken... weer alarm. weer uitgedrukt en nog een keer alarm .....:( toen was het ook voorbij...

nog wel meer blunders gezien van anderen maar dat later...

edit: Toch is alles wel goedgekomen aangezien we contact proberen te houden en we in deze komende 3 weken zijn uitgenodigd om een paar dagen in de villa van een van die meisje te komen logeren, daarnaast ook nog uitgenodigd voor carnaval in keulen dus toch nog happy end

[ Bericht 5% gewijzigd door DarkDancer op 29-07-2005 17:12:29 ]
Islam=facisme
pi_29255274
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 17:07 schreef DarkDancer het volgende:
Gisteren net terug gekomen van mijn vakantie is Salou.

we zaten op een een paar km van salou in een villa alwaar op zich weinig te doen was in dat dorpje.
toch leerden we op strand en plaatselijke discotheek wel een paar duitse meiden kennen.
2 van die meiden konden wij (ik en en 6 vrienden) wel aardig mee opschieten dus op een avond vroegen we hun mee uit naar Salou.
eerst mooi indrinken bij ons thuis en daarna dus naar Pappilon en Cooldown @ crocs in salou alwaar ik behoorlijk aangeschoten met een van die twee meiden begon te dansen en te zoenen.
dat werd dus voortgezet in de taxi naar ons huis en daar eenmaal aangekomen waren we zo geil dat er we meer wouden.

mijn vrienden en haar vriendin gingen op het terras voor het huis zitten en wij gingen achter het huis staan. dat gefriemel in het donker, staand was niet zo'n succes dus besloten we naar mijn kamer te gaan.

waarom we dat niet eerder deden vraag je je af: "mijn kamer grensde aan het voorterras. mijn bed stond op nog geen 2 meter van mijn vrienden die buiten zaten".
geprobeerd stiekem mijn kamer in te sluipen maar dat werkte niet echt, deur op slot en gaan met die banaan. aangezien ik een beetje dronken was en te geil vergat ik de ramen dicht te doen....
dus op het moment dat ik vol toewijding aan haar mossel aan het likken was zie ik een paar flitsen en realiseer me dat er fotos werden gemaakt door de ramen heen. heb nog geprobeerde de ramen te sluiten maar de gordijnen zaten ertussen. dus ff later weer een paar flitsen. op dat moment was de fun voorbij en ging ze maar naar huis en ik slapen.

volgende dag kreeg ik dus de foto te zien op de laptop (die uiteraard als achtergrond was ingesteld).
die foto was dus wonderbaarlijk goed gelukt (helaas voor mij) aangezien ik er in befhouding opsta.
heb foto nog proberen te verwijderen maar dat ding was binnen notime van naam veranderd en over verschillende usb-sticks verdeeld. (dus als je binnenkort een beffoto tegenkomt ben ik dat , oh ja ik ga wel trainen vanaf nu om de bierbuik weg te krijgen )

een paar dagen later echter gingen twee vrienden van me naar de moeder van het ene meisje om haar te bedanken voor een lift naar het ziekenhuis. die 2 vrienden van me gingen dus tequilla zuipen met die meiden (wat ze overigens verloren). een van die twee vrienden echter was zo dronken dat hij dus dat hele bef-verhaal aan die moeder van de vriendin van dat meisje vertelde... en beloofde de foto op te sturen

zelfde nacht hebben we nog tot sochtends acht uur doorgefeest in villa van die 2 meiden alwaar ik weer betrapt werd door mijn vriend en haar vriendin maar waarvan ik hoop dat er geen foto's zijn gemaakt.

tijdens die sexpartij ook nog een stomme blooper. we waren lekker bezig en zij bijna op moment supreme...gaat mijn telefoon af. ik druk hem uit (denkend dat het iemand was die me belde) en ga verder. gaat die weer af... alarm. alarm uitgeschakeld en proberen er nog wat van te maken... weer alarm. weer uitgedrukt en nog een keer alarm .....:( toen was het ook voorbij...

nog wel meer blunders gezien van anderen maar dat later...

edit: Toch is alles wel goedgekomen aangezien we contact proberen te houden en we in deze komende 3 weken zijn uitgenodigd om een paar dagen in de villa van een van die meisje te komen logeren, daarnaast ook nog uitgenodigd voor carnaval in keulen dus toch nog happy end
  zaterdag 30 juli 2005 @ 00:50:50 #78
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29255586
gelukkig maak ik dat soort voorvallen nooit mee gordijnen altijd dicht.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_29255763
sochtends met je lamme kop onder de douche staan en een donkere vlek op je leuter zien is ook schrikken als je net een beetje sexueel actief bent geweest.

wist ik veel dat die trut een zuigzoen juist op die plek had gezet
Islam=facisme
pi_29259193
tvp
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_29259199
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 17:07 schreef DarkDancer het volgende:
Gisteren net terug gekomen van mijn vakantie is Salou.

we zaten op een een paar km van salou in een villa alwaar op zich weinig te doen was in dat dorpje.
toch leerden we op strand en plaatselijke discotheek wel een paar duitse meiden kennen.
2 van die meiden konden wij (ik en en 6 vrienden) wel aardig mee opschieten dus op een avond vroegen we hun mee uit naar Salou.
eerst mooi indrinken bij ons thuis en daarna dus naar Pappilon en Cooldown @ crocs in salou alwaar ik behoorlijk aangeschoten met een van die twee meiden begon te dansen en te zoenen.
dat werd dus voortgezet in de taxi naar ons huis en daar eenmaal aangekomen waren we zo geil dat er we meer wouden.

mijn vrienden en haar vriendin gingen op het terras voor het huis zitten en wij gingen achter het huis staan. dat gefriemel in het donker, staand was niet zo'n succes dus besloten we naar mijn kamer te gaan.

waarom we dat niet eerder deden vraag je je af: "mijn kamer grensde aan het voorterras. mijn bed stond op nog geen 2 meter van mijn vrienden die buiten zaten".
geprobeerd stiekem mijn kamer in te sluipen maar dat werkte niet echt, deur op slot en gaan met die banaan. aangezien ik een beetje dronken was en te geil vergat ik de ramen dicht te doen....
dus op het moment dat ik vol toewijding aan haar mossel aan het likken was zie ik een paar flitsen en realiseer me dat er fotos werden gemaakt door de ramen heen. heb nog geprobeerde de ramen te sluiten maar de gordijnen zaten ertussen. dus ff later weer een paar flitsen. op dat moment was de fun voorbij en ging ze maar naar huis en ik slapen.

volgende dag kreeg ik dus de foto te zien op de laptop (die uiteraard als achtergrond was ingesteld).
die foto was dus wonderbaarlijk goed gelukt (helaas voor mij) aangezien ik er in befhouding opsta.
heb foto nog proberen te verwijderen maar dat ding was binnen notime van naam veranderd en over verschillende usb-sticks verdeeld. (dus als je binnenkort een beffoto tegenkomt ben ik dat , oh ja ik ga wel trainen vanaf nu om de bierbuik weg te krijgen )

een paar dagen later echter gingen twee vrienden van me naar de moeder van het ene meisje om haar te bedanken voor een lift naar het ziekenhuis. die 2 vrienden van me gingen dus tequilla zuipen met die meiden (wat ze overigens verloren). een van die twee vrienden echter was zo dronken dat hij dus dat hele bef-verhaal aan die moeder van de vriendin van dat meisje vertelde... en beloofde de foto op te sturen

zelfde nacht hebben we nog tot sochtends acht uur doorgefeest in villa van die 2 meiden alwaar ik weer betrapt werd door mijn vriend en haar vriendin maar waarvan ik hoop dat er geen foto's zijn gemaakt.

tijdens die sexpartij ook nog een stomme blooper. we waren lekker bezig en zij bijna op moment supreme...gaat mijn telefoon af. ik druk hem uit (denkend dat het iemand was die me belde) en ga verder. gaat die weer af... alarm. alarm uitgeschakeld en proberen er nog wat van te maken... weer alarm. weer uitgedrukt en nog een keer alarm .....:( toen was het ook voorbij...

nog wel meer blunders gezien van anderen maar dat later...

edit: Toch is alles wel goedgekomen aangezien we contact proberen te houden en we in deze komende 3 weken zijn uitgenodigd om een paar dagen in de villa van een van die meisje te komen logeren, daarnaast ook nog uitgenodigd voor carnaval in keulen dus toch nog happy end
Oh man Ik ben echt blij dat ik nog nooit zulke dingen heb mee gemaakt
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  zaterdag 30 juli 2005 @ 11:15:57 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29261551
Die foto die gemaakt is!
Damn! Wat ben ik dan blij dat ik nooit dronken ben!
***
  zaterdag 30 juli 2005 @ 19:56:34 #83
126230 Olafje
het girafje
pi_29273635
Met een hoop vrienden (waaronder een aantal koppels) voor een aantal dagen naar de zee. De koppels in 1 kamer, allemaal in een éénpersoonsbed. En dan 's nachts maar goed je best doen om zo stil mogelijk te zijn op die krakende bedden. Tot je door hebt dat het eigenlijk niet je eigen bed is dat kraakt, maar dat van naast je. Iedereen de slappe lach en de zin natuurlijk weg.

Daarom probeerden mijn vriend en ik het overdag in te halen. Wij gauw even terug in bed. Na een aantal minuten krijgt mijn vriend het goede idee om onder de lakens te gaan liggen. Niet veel daarna komt een vriend de kamer in, ziet ons bezig, blijft staan en vraagt:"Gaan jullie mee naar het water? Wij vertrekken." "Euh nee...

Ook ikzelf heb de blunder gemaakt om overdag de slaapkamer binnen te komen. Maar ik had wel eerst geklopt! En ik mocht binnen komen, m'n vriendin lag in bed onder de lakens niets raars aan. Ze was aan het rusten (dacht ik) dus ik rustig achter m'n zonnebril aan het zoeken en babbeltje doen. Tot ik haar vraag waar haar vriend was. Komt die ineens doodleuk van onder het laken boven!
pi_29276008
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 19:56 schreef Olafje het volgende:
Ook ikzelf heb de blunder gemaakt om overdag de slaapkamer binnen te komen. Maar ik had wel eerst geklopt! En ik mocht binnen komen, m'n vriendin lag in bed onder de lakens niets raars aan. Ze was aan het rusten (dacht ik) dus ik rustig achter m'n zonnebril aan het zoeken en babbeltje doen. Tot ik haar vraag waar haar vriend was. Komt die ineens doodleuk van onder het laken boven!
Haha, koekoek
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
pi_29317042
Nou ben net uurtje terug van amerika,in miami kwam ik een meisje van 17 tegen,die wou een beurt afijn,wij naar de hotelkamer,we zijn bezig komt het kamermeisje binnen,tja,dan schaam je je wel ontzettend!!!
Voel je goed voel je lekker schuur je reet met black en dekker :)
neem een kijkje op: http://www.gta-worlds.nl en registreer je op het forum
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:36:46 #86
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_29317217
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:27 schreef liltuner het volgende:
Nou ben net uurtje terug van amerika,in miami kwam ik een meisje van 17 tegen,die wou een beurt afijn,wij naar de hotelkamer,we zijn bezig komt het kamermeisje binnen,tja,dan schaam je je wel ontzettend!!!
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_29317388
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:12 schreef der_weiss het volgende:

[..]

Haha, koekoek
pi_29318693
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:27 schreef liltuner het volgende:
Nou ben net uurtje terug van amerika,in miami kwam ik een meisje van 17 tegen,die wou een beurt afijn,wij naar de hotelkamer,we zijn bezig komt het kamermeisje binnen,tja,dan schaam je je wel ontzettend!!!
Slim ja.. in Amerika een meisje van 17 neuken. Als iemand aangifte doet wordt je opgepakt voor child molesting.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29318894
@ liltuner: Hoe oud ben jij?? En was zij ook amerikaans?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:02:08 #90
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_29319384
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:37 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Slim ja.. in Amerika een meisje van 17 neuken. Als iemand aangifte doet wordt je opgepakt voor child molesting.
Wat stoer.
pi_29319868
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:27 schreef liltuner het volgende:
Nou ben net uurtje terug van amerika,in miami kwam ik een meisje van 17 tegen,die wou een beurt afijn,wij naar de hotelkamer,we zijn bezig komt het kamermeisje binnen,tja,dan schaam je je wel ontzettend!!!
Klopt die niet even dan..
pi_29322909
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:27 schreef liltuner het volgende:
Nou ben net uurtje terug van amerika,in miami kwam ik een meisje van 17 tegen,die wou een beurt afijn,wij naar de hotelkamer,we zijn bezig komt het kamermeisje binnen,tja,dan schaam je je wel ontzettend!!!
En toen werd je wakker in je bedje in je ouderlijk huis?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  maandag 1 augustus 2005 @ 14:30:13 #93
122321 PLEP
PLЄP
pi_29323745
Nu ik hier al een hele tijd weer vol de slappe lach heb kan ik er ook wel even eentje posten. Niet heel grappig maarjah.

Met men vriendin en haar moeder op vakantie in belgie.
Ik en men vriendin lekker vroeg naar bed gegaan (uurtje of 11 dacht ik) dus wij lekker bezig beginnen ineens de kinderen van de buren te bedmantonnen naast onze tent en een lawaai, gelach en gekrijs pff. Na ik kan dan niet meer hoor. Toch stukje later op de avond nog maar weer goed gemaakt.

Thuis een keer ik was lekker bezig met mijn vriendin op mijn kamer. Begint men zusje ineens kijhard te krijsen (als in AAAARRGGGhhhhhhhh). Daar kan ik dan dus ook niet echt goed tegen.
pi_29323944
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:30 schreef PLEP het volgende:
Thuis een keer ik was lekker bezig met mijn vriendin op mijn kamer. Begint men zusje ineens kijhard te krijsen (als in AAAARRGGGhhhhhhhh). Daar kan ik dan dus ook niet echt goed tegen.
pi_29324076
ooit met ze tween door een latten bodem gezakt
My wife made me join a bridge club. I jump off next Tuesday
  maandag 1 augustus 2005 @ 14:43:45 #96
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29324143
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:41 schreef A.Powers het volgende:
ooit met ze tween door een latten bodem gezakt
Dat probleem ken ik, maar dat is toch niet echt een blunder??
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  maandag 1 augustus 2005 @ 14:44:56 #97
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_29324172
vriendin in de woonkamer laten klaarkomen, liggen we net 20 seconden naast elkaar, komt dr moeder opeens binnen.. om half 5 s'ochtends
pi_29324604
Was je zusje ook bezig dan?

(was reactie op PLEP: "Thuis een keer ik was lekker bezig met mijn vriendin op mijn kamer. Begint men zusje ineens kijhard te krijsen (als in AAAARRGGGhhhhhhhh). Daar kan ik dan dus ook niet echt goed tegen.")

[ Bericht 40% gewijzigd door rameijer op 01-08-2005 15:10:07 ]
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_29324685
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:58 schreef rameijer het volgende:
Was je zusje ook bezig dan?
misschien was het stiekem ze zusje,.. dan kan wel logisch zijn
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:07:06 #100
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_29324862
Ik heb het wel 1 keer gehad dat ik (te) geil van de badkamer naar de kamer van mijn vriendin wilde..
Had niks meer aan, stijve etc etc je kent het wel...

D'r zou niemand thuis zijn steek ik over, komt d'r zusje (in bikini) voorbij gelopen...
Dan voel je je ook wel "voor lul" staan
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')