quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:22 schreef longinus het volgende:
Ik heb alleen verstand van de temperatuur![]()
[afbeelding]
dat spoelwater gooien ze af en toe ook wat schoonmaakzooi bij in, geen idee wat, trouwens.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:19 schreef HMaster-II het volgende:
Want in de Horeca, geruiken ze ook gewoon spoelwater en een borstel. Wat doe ik fout en wat is de beste methode?
Moet je daar speciaal voor naar de groothandel als een Sligro of Makro??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:32 schreef timmeeeh het volgende:
je hebt daar tabletten voor die je in de spoelbak moet gooien
dat heet gewoon glazenspoelmiddel
even halen bij de speciaalzaak
Waar haal je dat spul en welk merk is dat??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:25 schreef Diamantgirl het volgende:
ja zo'n borstel is goed maar je hebt bierglazen schoonmaak middel gebruiken we op mijn werk ook en gewoon met zo'n glazen borstel..en koud water. het bier is nog nooit plat geslagen
Er gaat een speciaal middeltje in het spoelwater. Heb zelf glazen gespoeld, het was groen spul, weet helaas niet meer hoe het heet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:19 schreef HMaster-II het volgende:
Want in de Horeca, geruiken ze ook gewoon spoelwater en een borstel. Wat doe ik fout en wat is de beste methode?
en in het pre-keurigsdienst van waaren tijdperk waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:04 schreef babsjuh het volgende:
Klinkt waarschijnlijk ontzettend goor, maarre... sigarettenas! Beetje as op de punt van een (thee)doek en glas van binnen en van buiten opwrijven/schoonpoetsen. Daarna heel goed uitspoelen ofcourse, maar die as ontvet waanzinnig goed. Geleerd van een oude kasteleinse. Kennelijk was dit dè manier van werken in de pre-glazenspoelspul-tijd.
Ik zal daar een snaar kijken.. De glazen zijn dus nog te vet, als ik het begrijp?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:56 schreef Chielus het volgende:
Idd, met dt calgonite bierglazen spoelmiddel, is volgens mij zelfs te verkrijgen bij de grotere drogist. Wel maar een heel klein beetje van gebruiken want het schuimt nogal. Het is een ontvetter, na een dagje spoelen zijn je handen geheel uitgedroogd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |