Waar hoorde je die nieuwe single?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef King_Nothing het volgende:
Ik hoorde vandaag de nieuwe single en moest bijna kotsen. Wat slecht. Maar ze hadden natuurlijk ook 10 jaar geleden al moeten stoppen..
ja hehe weet ik ook welquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's in ieder geval goedkoper dan bol.com
Ja dát snap ik... feit is dat eerste nog niet eens uitverkocht is.. vond ik toch wel frappant.. maargoed wilde sowieso niet anar Arena meer.. dus wilde wachten op extra concerten in Kuip (zoals sommige egruchten)quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:38 schreef Mr.J het volgende:
Vaak staan er meerdere concerten erachter gequed.
Op het moment dat de ArenA voor 30/07 uitverkocht is wordt de volgende in de verkoop gegooid.
Gaaf voor jequote:Op zaterdag 3 december 2005 15:56 schreef Snuggly het volgende:
(Mag ik even? WAHOOEEEEHIEEEEE ik heb een kaartje![]()
Het grote Rolling Stones topic!quote:Op donderdag 3 september 2009 22:19 schreef Norrage het volgende:
Is het nou echt zo, dat deze waanzinnig grote band, gewoon een niet lopend topic heeft?
Ben niet een megagrote fan van ze, Exile On Main Street is wel geweldig, maar ze verdienen een goed lopend topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |