Dies ook uber ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:13 schreef -Trinity- het volgende:
Yay! Autopraat. Mijn bijdrage, de door-Russische-maffiabazen-meest-begeerde-auto-van-het-jaar 2005 ofwel een penisvergroting op (Fulda) wielen:
[afbeelding]
De Maybach Exelero
Die wel mooi.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:13 schreef -Trinity- het volgende:
Yay! Autopraat. Mijn bijdrage, de door-Russische-maffiabazen-meest-begeerde-auto-van-het-jaar 2005 ofwel een penisvergroting op (Fulda) wielen:
[afbeelding]
De Maybach Exelero
hij rijdt ook in het geel hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef -Trinity- het volgende:
Het is trouwens een auto die niet wordt geproduceerd, er is er dus maar eentje van, die 10 miljoen kost ongeveer.
De Ferrari Enzo is echt niet de geilste auto, veel te macho/overdadig met al die gaten enzo. En dat ferrarirode trekt me ook niet (meer) zo.
Parisquote:
Ik zag laatst een roze Ferrari rijdenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef -Trinity- het volgende:
Het is trouwens een auto die niet wordt geproduceerd, er is er dus maar eentje van, die 10 miljoen kost ongeveer.
De Ferrari Enzo is echt niet de geilste auto, veel te macho/overdadig met al die gaten enzo. En dat ferrarirode trekt me ook niet (meer) zo.
Puh,als er iemand voor je staat met een enzo en vraagt of je mee wilt rijden zeg je geen neequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef -Trinity- het volgende:
te jong, verkeerde beroep enquote:
En het zilver, en het zwart, en soms ook nog met een überspoiler achterop. Google images Ferrari Enzo en je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Zeker van Gerard Joling ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik zag laatst een roze Ferrari rijden![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Paris
Die film heb ik nog op HDD staan trouwens![]()
Wie niet eigenlijk.
Jawel hoor, lelijk ding. Ik ga niet met vreemden meequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Puh,als er iemand voor je staat met een enzo en vraagt of je mee wilt rijden zeg je geen nee
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Jawel hoor, lelijk ding. Ik ga niet met vreemden mee.
En al helemaal niet met vreemden die in een Ferrari rijdenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Jawel hoor, lelijk ding. Ik ga niet met vreemden mee.
quote:
Ik heb er hier nog een staan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar voor deze meneer/mevrouw maak ik een uitzondering
hele gave auto!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:13 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
De Maybach Exelero
Gumballquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En al helemaal niet met vreemden die in een Ferrari rijden.
Ferrari drivers hands up! *puts own hand up* "You're a bunch of wankers!" - Wayne Shaw (zo heet 'ie volgens mij) tijdens de Gumball 3000.
Bukken?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar voor deze meneer/mevrouw maak ik een uitzondering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |