Mooie auto, welke kleur? Wel een beetje een turkenbakquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:50 schreef Gabry het volgende:
Ik krijg een nieuwe BMW 3 serie van mn ouders als ik me rijbewijs haal![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:54 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Mooie auto, welke kleur? Wel een beetje een turkenbak![]()
Gabry is toch ook een turk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:54 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Mooie auto, welke kleur? Wel een beetje een turkenbak![]()
kijk daar maar is naar de stad "Hoogvliet" Waar ik woon dusquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:54 schreef Jaguarized het volgende:
Er rijdt hier ook regelmatig een Honda S2000 door de stad. Erg leuk.
[afbeelding]
Yo!quote:
Mjah Hoogvliet reken ik bij Rotterdam/Spijkenisse, daar rijden sowieso al de wat duurdere auto's rond aangezien de prijzen voor auto's daar gewoonweg lager liggen. Ik ben tijdens het post lopen ook regelmatig op een adres geweest waar die mensen een Corvette C5 hadden. Erg vette bak!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
kijk daar maar is naar de stad "Hoogvliet" Waar ik woon dus
Zie je alle autos uit de buurt hier. Behalve onze eigen auto
Helemaal nietquote:
Neem een vriendje....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:02 schreef -Trinity- het volgende:
Seau, ik verveel me.
Nou die ligt hier net zo hoog als in de rest van Nederland hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah Hoogvliet reken ik bij Rotterdam/Spijkenisse, daar rijden sowieso al de wat duurdere auto's rond aangezien de prijzen voor auto's daar gewoonweg lager liggen. Ik ben tijdens het post lopen ook regelmatig op een adres geweest waar die mensen een Corvette C5 hadden. Erg vette bak!
Je gaat naar de 4e volgendjaar?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:02 schreef -Trinity- het volgende:
Seau, ik verveel me.
Mijn ouders zijn hier in de omgeving wezen kijken voor een auto en ze waren overal duurder dan in de Randstad waar we ook een aantal adressen zijn afgeweest... Trouwens nog een retevette bak die je volgens mij wel als limousine mag rekenen:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou die ligt hier net zo hoog als in de rest van Nederland hoor
hier in het silverquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En die staat hier in het rood een straat verderop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |