En dan sta je daar voor een dichte deurquote:
Ah Monaco ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:43 schreef spenky het volgende:
[..]
jaah maar franse meisje in korte rokjes en dure jachten is ook wel leuk hoor! heb het hier wel naar me zin
Er zijn meer mensen hier he.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:41 schreef Imberr het volgende:
heeft nou niemand mijn vorige post gelezen ofzo? normaal komen er meteen 30 reacties
Ik lees je posts altijd Imberrquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:41 schreef Imberr het volgende:
heeft nou niemand mijn vorige post gelezen ofzo? normaal komen er meteen 30 reacties
thanksquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:44 schreef Jaguarized het volgende:
spenky check OP
iddquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook leuk
Leuke auto's rijden daar rond
Ok let op. 1 aandacht coming upquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja enik ben aandachtsgeil, ik heb aandacht nodig
![]()
god, wat een humor weer![]()
Idd. Er staan hier altijd standaard 2 Cayenne's bij zo'n plastic-bedrijf en een 350Z bij een buurthuis...quote:
Hier staat een Opel Speedster in de garagequote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd. Er staan hier altijd standaard 2 Cayenne's bij zo'n plastic-bedrijf en een 350Z bij een buurthuis...![]()
Hier een peugeot 407quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hier staat een Opel Speedster in de garage
Verder in de buurt niet zoveel boeiends.
Een Mazda RX-8 meer niet.
Dat vind ik maar een lelijke auto qua achterkant, die Speedster van Opel...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En die staat hier in het rood een straat verderop.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat vind ik maar een lelijke auto qua achterkant, die Speedster van Opel...
ehm hier in de buurt (bij me thuis dan) staat een ferrarie mondena, en wat masserati's en porsches enzo... wel stoerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Rijkeluiskindje.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:50 schreef Gabry het volgende:
Ik krijg een nieuwe BMW 3 serie van mn ouders als ik me rijbewijs haal![]()
Valt wel mee vind ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat vind ik maar een lelijke auto qua achterkant, die Speedster van Opel...
Tuurlijk jij wel jongenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:50 schreef Gabry het volgende:
Ik krijg een nieuwe BMW 3 serie van mn ouders als ik me rijbewijs haal![]()
Neequote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:51 schreef Imberr het volgende:
gaat t er nou over wat voor auto jij/je ouders hebt/hebben??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |