Zoek je nog een clan voor battlefield 2...? Meld je nu aan bij *|NRC|*!!!
Check
http://www.nrclan.co.nr voor meer informatie.
[B]1. Algemeen
1. Het bestuur heeft de leiding over de clan en wordt daarbij ondersteund door de leden van de staff.
2. Alle verantwoordelijkheden liggen bij het bestuur.
3. Geen enkel lid, met uitzondering van de leden van het bestuur en de leden van de staff, kan zonder toestemming van het bestuur de clan vertegenwoordigen in forums, etc. Afspraken e.d. die zonder toestemming van het bestuur door leden zijn gemaakt, zijn nietig.
4. Het bestuur is bevoegd om leden onvoorwaardelijk uit de clan te zetten. Voor het berichten naar het betreffende lid zullen eerst de desbetreffende platoonleaders worden geïnformeerd. Het betreffende lid zal per e-mail worden geïnformeerd. In dit e-mail zal worden uitgelegd waarom tot dit besluit is gekomen.
5. Aanleiding voor *|NRC|* om over te gaan tot een directe kick :
- racisme
- dierenleed
- bedreigingen uiten jegens andere clanleden
- het oneervol maken van *|NRC|* door het cheaten tijdens wars/games
6. Cheaten op wat voor manier en in welke vorm dan ook is niet toegestaan. Zowel binnen als buiten *|NRC|* staat cheaten voor maar één straf: je wordt uit de clan gezet en bovendien voor altijd verbannen van de *|NRC|* server.
7. Als er regelmatig teamkill geconstateerd is bij een persoon krijgt de desbetreffende teamkiller een officiele waarschuwing. Houd de persoon niet aan de regels wordt hij uit de clan gezet.
8. Elk lid mag enkel en alleen lid zijn van *|NRC|* binnen 1 game. Hier zullen geen uitzonderingen op worden gemaakt! Indien een lid wél lid is van een andere clan in dezelfde game als bij *|NRC|*, is er maar één straf en dat is: je wordt uit de clan gezet.
9. Alle leden zijn verplicht om de officiële clantag en naam te gebruiken tijdens clanwars. Provocerende nicknames zijn niet toegestaan.
10. Rangen kunnen worden behaald door het spelen van clanwars, uitgevoerde taken in het belang van de clan. Voor meer informatie kijk hier.
11. Het bestuur kan, om welke reden ook, afwijken van dit reglement bij het nemen van beslissingen e.d.
[B]2. Lidmaatschap
1. Om lid te kunnen worden van onze clan, dienen aan enkele voorwaarden te worden voldaan:
- Nederlands sprekend
- Een minimale leeftijd van 16 jaar
- Het liefst in het bezit zijn van een microfoon i.v.m. TeamSpeak (liefst een headset)
- Bij voorkeur ook het programma xfire geïnstalleerd (niet verplicht)
2. Alvorens een nieuw lid wordt toegelaten zal deze een try-out periode krijgen van minimaal 1 maximaal 2 maanden. In deze periode wordt hij/zij beoordeeld op gedrag, fatsoen, motivatie, teamplay en het houden aan afspraken.
3. Van zowel try-outs als clanmembers wordt een actieve houding verwacht. Dit betekent een duidelijke aanwezigheid met wars en op het forum. Als je een periode (vakantie of andere reden) niet actief kunt zijn, moet dit worden vermeld op het forum.
4. Om onze clan te onderhouden en de kosten te dekken vragen we leden om een bedrag van X euro over te maken naar de volgende rekeningen onder vermelding van je clan naam. Het is hierbij ook mogelijk om een aantal maanden vooruit te betalen.
[B]3. Forum & Wars
1. Behandel de andere clanleden of tegenstanders met respect. Zowel op het forum als in wars wordt er niet beledigend door, tegen of over een ander clanlid of tegenstander geschreven of gesproken. Heb een positieve houding. Je bent niet voor niets lid van *|NRC|*.
2. Elk lid wordt geacht regelmatig het forum te bezoeken. Dit in verband met publicatie van updates, clanwars, trainingen etc.
3. Discussies en conflicten worden niet op het forum en/of tijdens een war gevoerd. Gebruik hiervoor MSN. Kom je er niet uit, roep dan de hulp in van een staffmember, deze zal dan bemiddelen in het conflict.
4. De moderators van het forum hebben het recht topics te verplaatsen of te verwijderen, om welke reden dan ook.
5. Voor het inschrijven op wars geldt: wie het eerst komt, die het eerst maalt.
6. Het is niet toegestaan om te posten over illegale software. Alle posts over illegale software, ftp's, cracks en downloads en verwijzingen naar sites met deze onderwerpen, zullen per direct worden verwijderd. Diegene die dit post zal erop aangesproken worden. Bij herhaling zal door de staff worden bepaald welke straf zal worden opgelegd.
Om onze clan te onderhouden en de kosten te dekken vragen we leden om een bedrag van ¤7,50 over te maken naar de volgende rekening: 1555.49.421. Doe dit onder vermelding van je forum naam. Het is hierbij ook mogelijk om een aantal maanden vooruit te betalen.