abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34046388
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:54 schreef Lamon het volgende:
Aargh! Ik heb de setlists aangeklikt!
Weg verrassing, nog maar 2 weken voor het eerste concert.

En ik mis cruciale nummers in de setlist..
Ik zal niet spoilen, maar het is niet helemaal wat ik hoopte.
Het kan slechter, maar ook zeker beter.
Zeg maar niets idd...

En misschien gooien ze hem voor de 26e wel weer om
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_34067318
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:59 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Zeg maar niets idd...

En misschien gooien ze hem voor de 26e wel weer om
Ze zijn nogal trouw aan hun playlists, misschien 1 variatie na meer dan 20 concerten.
Het is geen complete teleurstelling gelukkig, maar ik mis wel wat belangrijke nummers.

Dat zal overigens per persoon verschillen, dus voor anderen zal dit weer een droomlijst zijn waarschijnlijk.
pi_34162729
Ik ben aan het balen ik heb geen kaartjes kunnen bemachtigen dus das K.U.T
pi_34177254
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:58 schreef nationx het volgende:
Ik ben aan het balen ik heb geen kaartjes kunnen bemachtigen dus das K.U.T
Dan doe je eens een keer gek en koop je kaarten voor het concert in Bremen... En geloof me, het is 300% het geld en het rijden waard!!!
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
pi_34183691
Of je kijkt op marktplaats...
pi_34195669
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:01 schreef kamagurka het volgende:
Of je kijkt op marktplaats...
ik had al gekeken op marktplaats maar ik vind het toch niks als je dat allemaal zo hoort met betalen en dan niks krijgen enz.

En naar bremen is me wat te ver en te duur heb ik op het moment geen geld voor!
pi_34413445
Zondag 2 juli... DM op Werchter!!! Gister toegevoegd aan de tourlijst op depechemode.com.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kimsomnia op 24-01-2006 14:45:07 ]
pi_34417746
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:34 schreef Kimsomnia het volgende:
Zondag 2 juli... DM op Werchter!!! Gister toegevoegd aan de tourlijst op depechemode.com.
Ik zie ze al spelen na anouk en the fugees idd..
pi_34461220
De derde single van PTA zal 'Suffer well' worden, de release is naar het schijnt begin maart.

Voor de video is gelukkig Corbijn weer opgetrommeld en zo te zien wordt het freaky:

Dave was bij aanvang van de Europa-tour voorzien van een snor, dit tot groot ongenoegen van vele (ws vrouwelijke) fans. Bij deze is het waarom van de snor duidelijk.
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:18:30 #185
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_34474637
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:24 schreef Kimsomnia het volgende:
De derde single van PTA zal 'Suffer well' worden, de release is naar het schijnt begin maart.

Voor de video is gelukkig Corbijn weer opgetrommeld en zo te zien wordt het freaky:

[afbeelding]

Dave was bij aanvang van de Europa-tour voorzien van een snor, dit tot groot ongenoegen van vele (ws vrouwelijke) fans. Bij deze is het waarom van de snor duidelijk.
6 maart (en dus weer met een nieuwe b-side)
Life in the so-called space age.
pi_34490865
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:24 schreef Kimsomnia het volgende:

[afbeelding]

Hahaha!! Geniale foto
pi_34502285
Nog maar 3 dagen, ik ben helemaal hyped.

Ik vraag me af hoe vroeg ik erbij moet gaan zijn om nog een plaatsje vooraan te kunnen pakken. Ik zou het leuk vinden, maar het zal wel moeilijk worden met al die fanatieke Belgen.
pi_34505195
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 23:48 schreef Lamon het volgende:
Nog maar 3 dagen, ik ben helemaal hyped.

Ik vraag me af hoe vroeg ik erbij moet gaan zijn om nog een plaatsje vooraan te kunnen pakken. Ik zou het leuk vinden, maar het zal wel moeilijk worden met al die fanatieke Belgen.
Gezien de temperatuur buiten en de almaar stijgende leeftijd van de meest fanatieke DM-fans denk ik dat je er niet supervroeg hoeft te staan. Ontzettend veel plezier in ieder geval!
pi_34525116
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 01:52 schreef Kimsomnia het volgende:

[..]

Gezien de temperatuur buiten en de almaar stijgende leeftijd van de meest fanatieke DM-fans denk ik dat je er niet supervroeg hoeft te staan. Ontzettend veel plezier in ieder geval!
In Hamburg stonden, als ik het goed begrepen heb, de eersten tegen een uur of 12.00 voor de ingang, bij een temperatuur van tegen de -1. Dan maar een paar meter naar achteren hoor.
pi_34525406
quote:

[..]

Gezien de hardcoreheid van de meeste oudere fans denk ik dat je maar beter wel vroeg kan zijn. Dat kan ik me tenminste nog herinneren van eerdere concerten (oa Dave Gahan op Rock im Park)
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_34526091
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:26 schreef Vinduppie het volgende:
tegen een uur of 12.00
Dat bedoel ik met supervroeg. Ik weet van Düsseldorf dat mensen die tegen 16:00 aanschoven nog behoorlijk vooraan konden staan. En meer 'hardcore' dan Duitse fans wordt het volgens mij niet.

Vinduppie, hoe vond je Hamburg verder eigenlijk?
pi_34527549
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:02 schreef Kimsomnia het volgende:
En meer 'hardcore' dan Duitse fans wordt het volgens mij niet.
Italianen
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_34533557
quote:

[..]

Niet DM-fans worden ook ouder
pi_34539529
Ik ken nog zat jongere Depeche Mode fans ook trouwens.
Tenminste, als je twintigers onder jong mag rekenen.

De meeste mensen onder de twintig kennen Depeche Mode niet echt, heb ik gemerkt, wat op zich wel treurig is.
pi_34545690
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 01:45 schreef Lamon het volgende:

De meeste mensen onder de twintig kennen Depeche Mode niet echt, heb ik gemerkt, wat op zich wel treurig is.
T valt me nog mee dat twintigers de band wel kennen eerlijk gezegd
pi_34550901
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:02 schreef Kimsomnia het volgende:

[..]

Vinduppie, hoe vond je Hamburg verder eigenlijk?
Ik vond het zelf een concert uit de categorie 'daar moet je bij zijn geweest'. De band zelf is in absolute bloedvorm, met name Martin Gore performt beter dan ooit te voren. Doordat de setlijst nu wat meer uptempo nummers bevat komen de live drums ook beter tot hun recht. Visueel gezien vond ik het absoluut de beste show die heb gezien sinds Devotional '93. Met name de lichtshow is werkelijk verbluffend. En dat alles in combinatie met een fantastische hal en 15.999 uitzinnige leden van 'the Black Swarm' maakten het een onvergetelijke avond.
pi_34568253
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:21 schreef Vinduppie het volgende:

[..]

Ik vond het zelf een concert uit de categorie 'daar moet je bij zijn geweest'. De band zelf is in absolute bloedvorm, met name Martin Gore performt beter dan ooit te voren. Doordat de setlijst nu wat meer uptempo nummers bevat komen de live drums ook beter tot hun recht. Visueel gezien vond ik het absoluut de beste show die heb gezien sinds Devotional '93. Met name de lichtshow is werkelijk verbluffend. En dat alles in combinatie met een fantastische hal en 15.999 uitzinnige leden van 'the Black Swarm' maakten het een onvergetelijke avond.
Dat klinkt goed.

Ik hoop dat ze die vorm gehouden hebben voor het concert van vandaag. Nog maar een uurtje of 20 voor ik er sta.
Dit is zo'n beetje de laatste band die ik al jaren wil zien en nu eindelijk voor het eerst live ga meemaken. Dus ik ben een stuk verwachtingsvoller dan op alle andere concerten van de laatste jaren waar ik heen ging.
En och, mochten ze vandaag tegenvallen, heb ik altijd nog een herkansing in maart als ze in Nederland spelen.
  zondag 29 januari 2006 @ 01:59:13 #198
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_34569611
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:45 schreef kamagurka het volgende:

[..]

T valt me nog mee dat twintigers de band wel kennen eerlijk gezegd
Ik ben een vroege twintiger en heb al vier meiden van mijn leeftijd hele grote fans gemaakt. Die Devotional dvd met een ass-shakende zanger doet wonderen. Heb die dvd ondertussen 13 keer gezien. En ook de One Night In Paris dvd doet het goed bij ze aangezien de zanger daar de helft van de tijd geen shirt aan heeft.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_34577143
quote:
Op zondag 29 januari 2006 01:59 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik ben een vroege twintiger en heb al vier meiden van mijn leeftijd hele grote fans gemaakt. Die Devotional dvd met een ass-shakende zanger doet wonderen. Heb die dvd ondertussen 13 keer gezien. En ook de One Night In Paris dvd doet het goed bij ze aangezien de zanger daar de helft van de tijd geen shirt aan heeft.
Dave Gahan blijft een lekker ding natuurlijk

Ik zag ze net nog op de duitser met hun hit "precious", martin gore had een buikje
pi_34600259
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 01:45 schreef Lamon het volgende:

Ik ontdekte Depeche Mode op mijn 13e, ben nu 18 en nog steeds fan

Ik ga de 26e trouwens met mijn papa naar Ahoy Geen van mijn vrienden wilden mee (waaaat? Ouwe lullenband, mooi niet), dus ik tracteer mijn vader maar op een avondje DM.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')