abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32591771
Bij cdwow kost ie nu 11.99 euro, zonder verzendkosten. Met een week heb je hem thuis.
http://www2.cd-wow.nl/detail_results.php?product_code=21501&affid=12378
geen
pi_32760663
Het nieuwtje van vandaag: Depeche Mode staat volgend jaar op Rock am Ring/Rock im Park.

Ik denk dan meteen (wishfull thinking) aan Smeets die graag weer samen met RaR/RiP zou willen 'inkopen' en aan iemand die in september dit gerucht op Graz schreef:
quote:
Naast Fields of rock zal er een concert komen onder de naam Parkrock. Bands die op het lijstje staan van de organisatoren zijn in ieder geval:Green lizard, the Editors, Manu Chao, Arcade fire, Nickelback en Depeche Mode en als laatste de headliner Pearl Jam!!
Ik vind Duitsland behoorlijk verwend met al DM-bezoeken, er moet er voor Nederland toch nog wel één bij kunnen? Jatochnietdan?
pi_32761623
Ik heb gisteren de The Directors Label Vol. 6 - The work of director Anton Corbijn DVD gekocht waar een aantal Depeche Mode videoclips op staan die hij heeft geregisseerd. Sommige zijn ook voorzien van commentaar van Dave. Best leuk.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 2 december 2005 @ 19:12:01 #154
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_32762230
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:00 schreef Kimsomnia het volgende:
Het nieuwtje van vandaag: Depeche Mode staat volgend jaar op Rock am Ring/Rock im Park.

Ik denk dan meteen (wishfull thinking) aan Smeets die graag weer samen met RaR/RiP zou willen 'inkopen'
In juni was eigenlijk al bekend dat DM op RAR zou spelen. Toen kwam bij mij meteen jouw gedachte op: "Depeche speelt op Pinkpop!!!". Dat was nog voordat bekend werd dat DM in Ahoy zou spelen.
Smeets vertelde/klaagde over de lage bezoekers aantallen op het afgelopen pinkpop en verweet dat aan het toen niet samen (met RAR/RIP) kunnen inkopen en dat dat volgend jaar wel weer zou gebeuren.
Life in the so-called space age.
pi_32808273
Joepie, net de kaarten besteld voor het concert in Bremen op 5 juni 2006!! That makes three... Over een paar weken al naar het eerste concert in Hamburg!!!!!!!!!!
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
pi_32838266
Zijn er eigenlijk al bevestigingen/geruchten/wilde fantasieen over het voorprogramma in maart? Ik weet dat ze in de VS de ene helft van de tour bijgestaan zijn door de Raveonettes ( ) en de andere helft door the Bravery ( ). Maar ik heb nog niets gehoord over de europese support act
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 5 december 2005 @ 18:50:15 #157
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_32841976
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zijn er eigenlijk al bevestigingen/geruchten/wilde fantasieen over het voorprogramma in maart? Ik weet dat ze in de VS de ene helft van de tour bijgestaan zijn door de Raveonettes ( ) en de andere helft door the Bravery ( ). Maar ik heb nog niets gehoord over de europese support act
In duitsland the Bravery......
Life in the so-called space age.
pi_32842011
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 5 december 2005 @ 18:58:07 #159
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32842169
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
pi_32876431
In Nederland ook.
pi_32876527
pi_32876725
Hè, bah.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_32876889
Ik heb playing the angel toch maar gedowned, aangezien ik er niet zo zeker van was dat ik het wel zo'n goede ceedee vond.. goede beslissing blijkt. Op een aantal nummers na vind ik hem zwak.

Ik blijf erbij dat Ultra de laatste echt goede ceedee was van depeche mode, en zeker een van hun meest onderschatte platen. It's no good, home en Insight zijn gewoon depeche mode krakers!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_32887023
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:48 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Daarvan is de laatste nog het best, vind de andere twee niet zoveel helaas..
OK, suffer well kan er eigenlijk ook wel mee door..

Maar Lilian is echt vervelend
pi_32887789
Ik blijf nothing's impossible een erg goed nummer vinden. Kicken die bijna emotieloze stem met die opzwepende melodie. Ik vind hem een nummer zoals radiohead - pyramids, massive attack - butterfly caught en inertia creeps en nog een nummer waar ik zo niet op kan komen. Die nummers hebben allen zo'n indische instrument als drive.
geen
pi_32888886
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:31 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik blijf nothing's impossible een erg goed nummer vinden. Kicken die bijna emotieloze stem met die opzwepende melodie. Ik vind hem een nummer zoals radiohead - pyramids, massive attack - butterfly caught en inertia creeps en nog een nummer waar ik zo niet op kan komen. Die nummers hebben allen zo'n indische instrument als drive.
Ben het met je eens...

Jammer vind ik wel van deze plaat dat hij nogal is overgeproduceerd, volgens mij kon Gore nergens met zijn tengels afblijven. Daardoor klinken sommige nummers nogal gemaakt en stukken minder goed als dat ze hadden kunnen klinken, waren ze wat zuiniger geweest met het klankpaneel
Extra goed te horen in john the revelator of het openingsnummer (met onnodige oversturing!) a pain that i'm used to. Maar meer nummers hebben er last van...
pi_32890321
Massive Attack - Antistar, dat was het nummer waar ik niet op kon komen. Daar zit ook zo'n ongelooflijke indische drive in. Ik hou daar wel van. Net als madonna - frozen.
geen
pi_32890685
Indische drive

Nooit van gehoord. Bedoel je een indiaas instrument (sitar bijvoorbeeld)
pi_32890707
Ik zou niet weten hoe dat instrument heet, maar als je die 6 nummers die ik noem beluistert denk ik dat je het wel weet.
geen
pi_32895196
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:14 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ben het met je eens...

Jammer vind ik wel van deze plaat dat hij nogal is overgeproduceerd, volgens mij kon Gore nergens met zijn tengels afblijven. Daardoor klinken sommige nummers nogal gemaakt en stukken minder goed als dat ze hadden kunnen klinken, waren ze wat zuiniger geweest met het klankpaneel
Extra goed te horen in john the revelator of het openingsnummer (met onnodige oversturing!) a pain that i'm used to. Maar meer nummers hebben er last van...
Daarom vind ik persoonlijk de pruductie (door Tim Simenon) van het Ultra album ook zo sterk, alles lijkt daar op zijn plaats te vallen. En in tegenstelling tot PTA kan ik van Ultra geen enkel zwak nummer opnoemen. Van PTA luister ik nauwelijks naar Suffer well, Macro, Lillian of I want it all.
pi_32895535
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:22 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik zou niet weten hoe dat instrument heet, maar als je die 6 nummers die ik noem beluistert denk ik dat je het wel weet.
Je bedoelt die voordurende "flutter" op de achtergrond? Is dat niet een soort theremin ofzoiets? De electronische versie wel te verstaan
pi_32895603
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:53 schreef Vinduppie het volgende:

[..]

Daarom vind ik persoonlijk de pruductie (door Tim Simenon) van het Ultra album ook zo sterk, alles lijkt daar op zijn plaats te vallen. En in tegenstelling tot PTA kan ik van Ultra geen enkel zwak nummer opnoemen. Van PTA luister ik nauwelijks naar Suffer well, Macro, Lillian of I want it all.
Ik heb altijd in de veronderstelling geleefd dat Ultra een zwakkere broeder was, maar ik begin hem steeds meer te herwaarderen... ik heb hem vroeger bij uitkomen ook al verdacht vaak gedraaid. Nu weet ik waaróm! Weinig zwakke nummers inderdaad
pi_33391663
Het grote aftellen is begonnen! Nog 21 dagen en dan zie ik DM in de Colorline Arena in Hamburg. De eerste van de drie te bezoeken concerten.

Wie gaat er nog meer naar Hamburg?
pi_34037538
Aargh! Ik heb de setlists aangeklikt!
Weg verrassing, nog maar 2 weken voor het eerste concert.

En ik mis cruciale nummers in de setlist..
Ik zal niet spoilen, maar het is niet helemaal wat ik hoopte.
Het kan slechter, maar ook zeker beter.
pi_34037599
Depeche Mode - Precious (Sasha's Spooky Edit)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')