Ik vind Duitsland behoorlijk verwend met al DM-bezoeken, er moet er voor Nederland toch nog wel één bij kunnen? Jatochnietdan?quote:Naast Fields of rock zal er een concert komen onder de naam Parkrock. Bands die op het lijstje staan van de organisatoren zijn in ieder geval:Green lizard, the Editors, Manu Chao, Arcade fire, Nickelback en Depeche Mode en als laatste de headliner Pearl Jam!!
In juni was eigenlijk al bekend dat DM op RAR zou spelen. Toen kwam bij mij meteen jouw gedachte op: "Depeche speelt op Pinkpop!!!". Dat was nog voordat bekend werd dat DM in Ahoy zou spelen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:00 schreef Kimsomnia het volgende:
Het nieuwtje van vandaag: Depeche Mode staat volgend jaar op Rock am Ring/Rock im Park.
Ik denk dan meteen (wishfull thinking) aan Smeets die graag weer samen met RaR/RiP zou willen 'inkopen'
In duitsland the Bravery......quote:Op maandag 5 december 2005 16:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zijn er eigenlijk al bevestigingen/geruchten/wilde fantasieen over het voorprogramma in maart? Ik weet dat ze in de VS de ene helft van de tour bijgestaan zijn door de Raveonettes () en de andere helft door the Bravery (
). Maar ik heb nog niets gehoord over de europese support act
OK, suffer well kan er eigenlijk ook wel mee door..quote:Op woensdag 16 november 2005 14:48 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Daarvan is de laatste nog het best, vind de andere twee niet zoveel helaas..
Ben het met je eens...quote:Op woensdag 7 december 2005 12:31 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik blijf nothing's impossible een erg goed nummer vinden. Kicken die bijna emotieloze stem met die opzwepende melodie. Ik vind hem een nummer zoals radiohead - pyramids, massive attack - butterfly caught en inertia creeps en nog een nummer waar ik zo niet op kan komen. Die nummers hebben allen zo'n indische instrument als drive.
Daarom vind ik persoonlijk de pruductie (door Tim Simenon) van het Ultra album ook zo sterk, alles lijkt daar op zijn plaats te vallen. En in tegenstelling tot PTA kan ik van Ultra geen enkel zwak nummer opnoemen. Van PTA luister ik nauwelijks naar Suffer well, Macro, Lillian of I want it all.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:14 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ben het met je eens...
Jammer vind ik wel van deze plaat dat hij nogal is overgeproduceerd, volgens mij kon Gore nergens met zijn tengels afblijven. Daardoor klinken sommige nummers nogal gemaakt en stukken minder goed als dat ze hadden kunnen klinken, waren ze wat zuiniger geweest met het klankpaneel
Extra goed te horen in john the revelator of het openingsnummer (met onnodige oversturing!) a pain that i'm used to. Maar meer nummers hebben er last van...
Je bedoelt die voordurende "flutter" op de achtergrond? Is dat niet een soort theremin ofzoiets? De electronische versie wel te verstaanquote:Op woensdag 7 december 2005 14:22 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik zou niet weten hoe dat instrument heet, maar als je die 6 nummers die ik noem beluistert denk ik dat je het wel weet.
Ik heb altijd in de veronderstelling geleefd dat Ultra een zwakkere broeder was, maar ik begin hem steeds meer te herwaarderen... ik heb hem vroeger bij uitkomen ook al verdacht vaak gedraaid. Nu weet ik waaróm!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:53 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Daarom vind ik persoonlijk de pruductie (door Tim Simenon) van het Ultra album ook zo sterk, alles lijkt daar op zijn plaats te vallen. En in tegenstelling tot PTA kan ik van Ultra geen enkel zwak nummer opnoemen. Van PTA luister ik nauwelijks naar Suffer well, Macro, Lillian of I want it all.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |