Ook veel jonger dan Pamquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Pam Grier?
Nopequote:
Ook niet, maar warmquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Lauren Hill?
Ook niet. Vergeet de afro, dat is een pruikquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Kelis?
Dan valt Macy Gray dus ook af.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook niet. Vergeet de afro, dat is een pruik
Ze was zaterdag nog te zien in The Cider House Rules.quote:
Damn, gemistquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze was zaterdag nog te zien in The Cider House Rules.
Het was destijds op het North Sea Jazz Festival wel even schrikken toen ze die tooi afdeedquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:23 schreef wyccie het volgende:
Nou ja zelfs van de voorkant zie ik niet eens dat het Erykah is.... ken 'r alleen met die lappenbaal op d'r hoofd.
Ach, jij kent weer mensen die ik/wij niet ken(nen)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
Er bekruipt me een gevoel dat ik heel veel mensen niet ken.......:@ zelfs niet van naam.
Ik zou hem eens huren Scrut samen met Blues Brothers 2000.quote:
BB 2000 is echt heel slecht, die heb ik wel eens op tv gezien. The Cider House Rules moet ik idd maar eens huren. En ik lees dat ze ook in House of D zit van David Duchovnyquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zou hem eens huren Scrut samen met Blues Brothers 2000.
Tja dat is dan ook weer waar. Wat een wijze en een opbeurende opmerking Scrut...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, jij kent weer mensen die ik/wij niet ken(nen)
Ik vond het ook een shitfilm. Maar ik dacht dat Erykah het keed kon verzachten voor jou.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
BB 2000 is echt heel slecht, die heb ik wel eens op tv gezien. The Cider House Rules moet ik idd maar eens huren. En ik lees dat ze ook in House of D zit van David Duchovny
Badu in beide films meespeeltquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:33 schreef wyccie het volgende:
Cider House Rules en Blues Brothers 2000 hebben met elkaar te maken omdat.........?
Zijn min of meer de voorlopers van DC. Hun bekendste lied werd als openingssong gebruikt in een film die vorige week op RTL 5 kwam.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:38 schreef wyccie het volgende:
Knappe dames, maar ik ken ze niet van gezicht. Die linker zou de moeder van Michelle van Destiny's Child kunnen zijn.
ik ben benieuwd of mijn favoriete Irving, A Son of the Circus, nog eens verfilmd zal wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:37 schreef wyccie het volgende:
Aha, Cider House heb ik gezien (John Irving liefhebber).
Veel ouder. Die film stamt uit 1973.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of mijn favoriete Irving, A Son of the Circus, nog eens verfilmd zal worden
On topic: Geen idee, TLC van voor ze bekend waren?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:44 schreef Z het volgende:
SWV
quote:
Die heb ik al meer dan eens gezien. Harvey Keitel is één van m'n favoriete acteursquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die film waar ik het over had was Mean Streets.
Is een goede acteur idd. Christopher Walken is die van mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heb ik al meer dan eens gezien. Harvey Keitel is één van m'n favoriete acteurs
Doei Diaan tot zoquote:
Yepquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Brandy Norwood , de breedbekkikker.
Broertje schijnt stevig aan de blow te zijn. Misschien was hij bang dat ze wat vonden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik zag haar een tijdje geleden bij Punk'd. Ze zat samen met haar broertje in een dikke SUV en werd aangehouden door de politie. Schokkend om te zien hoe bang afro-americans nog steeds zijn als ze door de politie aangehouden worden.
Ik geloof dat Brandi ook iets dergelijks aan haar broertje vraagt als de sirene gaat. Broertje zat geloof ik in het complot.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Broertje schijnt stevig aan de blow te zijn. Misschien was hij bang dat ze wat vonden.
Dr. Honeydew o.i.d.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:16 schreef Z het volgende:
Weten jullie ook nog hoe de dude naast Beaker heet?
[afbeelding]
Is het er weer één uit Amsterdam-Oost? Boerhaave?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:15 schreef fotoloog het volgende:
Tijd voor onze dagelijkse wetenschapper....
[afbeelding]
USAquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is het er weer één uit Amsterdam-Oost? Boerhaave?
Ok...vertel eens wat meer over die meneerquote:
Volgens mij staat hij te wachten tot een andere wetenschapper de telefoon komt uitvinden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:34 schreef pos het volgende:
[..]
Ok...vertel eens wat meer over die meneer
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij staat hij te wachten tot een andere wetenschapper de telefoon komt uitvinden.
*pyl al een paar dagen niet gesignaleerd heeft*quote:
tsss...heeft hij zich niet eens bij je afgemeld???quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:43 schreef fotoloog het volgende:
[..]
*pyl al een paar dagen niet gesignaleerd heeft*
Lekker dan....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:44 schreef pos het volgende:
[..]
tsss...heeft hij zich niet eens bij je afgemeld???
Hij is op vakantie namelijk
Naar Kos?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:44 schreef pos het volgende:
[..]
Nee daar ga ik over 6 weken heenquote:
Leuk eiland,toevallig naar app. Albatros?quote:
Nee zit in een hotel....is onze derde keer Kosquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:48 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Leuk eiland,toevallig naar app. Albatros?
Helemaal geen last van gehad...maar ga ook niet stappen ofzoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond Kos niet erg leuk, al die dronken Scandinaviërs en onbeschofte Hollanders waardoor de plaatselijke bevolking ook niet bepaald vriendelijk meer was.
Sinds vandaag trouwens? Ik dacht dat hij gisteren nog actief was op MUZ Trivia...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:44 schreef pos het volgende:
[..]
Nee sinds zondagnacht is hij weg, dat wil zeggen zondag op maandagquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sinds vandaag trouwens? Ik dacht dat hij gisteren nog actief was op MUZ Trivia...
Misschien verschijnt hij nog wel via een internetcafé,een pyl zonder fok,kan ik me maar moeilijk voorstellen....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:55 schreef pos het volgende:
[..]
Nee sinds zondagnacht is hij weg, dat wil zeggen zondag op maandag
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:58 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Misschien verschijnt hij nog wel via een internetcafé,een pyl zonder fok,kan ik me maar moeilijk voorstellen....
Wij waren met 8 man jongelui en dan wordt je door de plaatselijke bevolking natuurlijk gauw op één grote hoop gegooid met groepen landgenoten die zich niet kunnen gedragenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:53 schreef pos het volgende:
[..]
Helemaal geen last van gehad...maar ga ook niet stappen ofzo
En de plaatseliijke bevolking vind ik juist erg vriendelijk.
Ik denk dat dat dan inderdaad het geval is geweest...want ik ontmoet bijna alleenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij waren met 8 man jongelui en dan wordt je door de plaatselijke bevolking natuurlijk gauw op één grote hoop gegooid met groepen landgenoten die zich niet kunnen gedragen
Die van fotoloog staat nog open. Ik denk dat het Mr. Morse is maar fotoloog wil het niet bevestigenquote:
Overheen gelezen,sorry !quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die van fotoloog staat nog open. Ik denk dat het Mr. Morse is maar fotoloog wil het niet bevestigen
Dit jaar zijn we idd erg laat...maar beter dan vroeg, zie je iedereen, als jij weer werkt, vertrekkenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat ga jij trouwens laat in het seizoen. Mijn vakantie is as maandag alweer afgelopen![]()
Yepquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:23 schreef fotoloog het volgende:
Ien Dales
*Mond Houdt*quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:20 schreef fotoloog het volgende:
Kijk naar de kleuren van z'n shirt.....
Ruud speelt bij Geffen Vooruit.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ruud speelt in het rood he?
Speelt hij bij een ned. club?
Nooit Gedacht.quote:
Nee, Bij SCUM.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ruud speelt in het rood he?
Speelt hij bij een ned. club?
quote:
Ze nemen je gewoon in de maling!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:27 schreef Diaan73 het volgende:![]()
snap er helemaal niets meer van.... maar dat zal wel aan mij liggen... * heeft sterk gevoel dat jullie aan het pesten zijn
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Nicci French?
Ja alleen niet in die volgorde. F. Murray Abraham.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:42 schreef wyccie het volgende:
Patricia Cornwall!
Maar wel goed hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:51 schreef wyccie het volgende:
pfff.... even goed nadenken dan..... Is zij Jill Mansell? (Ze lijkt me daar iets te oud voor)
Nou het is echt verslavend, koop bijna elke week een nieuw boek. Het is heerlijk om te lezen. Heb een tijd wat zwaardere boeken gelezen en zit nu in mn Jill Mansell periode. Wil nu ook alle boeken hebben....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:55 schreef wyccie het volgende:
Had verwacht dat het een jong chickie was die de boeken schreef. Haar boeken hebben altijd zo'n jonge vrouw voorop, vrolijke kleuren. Dacht echt dat het een eind twintiger/begin dertiger was.
Ik heb geen boeken van haar gelezen, collega's wel. 't Is volgens mij fijn vakantieleesvoer.
Dat is die homosuele schrijvert uit Antwerpen met zijn vierkante brilletje. Zijn naam schiet me effe niet te binnen, maar ooit was-ie een Zomergast.quote:
Dat is hem. Z'n vertalingen zijn niet om door te komen als je ze leest. Maar doorspekt met hedendaags Nederlands is het een lust voor het oor als ze worden gespeeld.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:28 schreef wyccie het volgende:
Tom Lanoye?
Hee jij schrijvert! Bedoel je nou homoseksuele of homosensuele?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:28 schreef sooty het volgende:
[..]
Dat is die homosuele schrijvert uit Antwerpen met zijn vierkante brilletje. Zijn naam schiet me effe niet te binnen, maar ooit was-ie een Zomergast.
"Your guess is as good as mine.".quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee jij schrijvert! Bedoel je nou homoseksuele of homosensuele?![]()
Marilyn M. ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:32 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is er 'onlangs' een box van hem uitgekomen
Nu terug naar de wespentailles:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Enschede?
Ja maar was wel grappig.quote:
Ik denk mr_ano ook niet, maar hij weet in welke stad ik woon.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:46 schreef wyccie het volgende:
Dat had ik echt nooit herkend hoor...
Ik ben een redelijke newbie hier... sinds een week nog maar, heb deze nog niet gezien volgens mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:02 schreef Z het volgende:
Die is in Raad-Je-Plaatje wel eens voorbij gekomen
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:02 schreef wyccie het volgende:
Steve-O toch?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Rechts Freddy Mercury?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:21 schreef wyccie het volgende:
even heel erg off topic... mijn computer is nu heel erg langzaam met het laden van een pagina... wat moet ik doen? Heb XP
Hoi Pos, die indruk kreeg ik ook.quote:
Heldquote:
Jaja...ik heb mn post al geeditquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ow okay.... Pos heb je mn opmerking gezien in PAS?
Nee hoor valt wel mee. Ik wist het alleen omdat mijn moeder het een keer zei.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
Stoer..
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor valt wel mee. Ik wist het alleen omdat mijn moeder het een keer zei.
Ik schaamde mezelf eigenlijk dat ik het vermeldde.quote:
Waarom? Is toch helemaal niet nodig..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik schaamde mezelf eigenlijk dat ik het vermeldde.
Het staat zo patserig als je dat zegt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom? Is toch helemaal niet nodig..
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Is het een zanger?
Ach ik vind het wel cool hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het staat zo patserig als je dat zegt.
Das lief van je.quote:
Jij zit dus vast?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:04 schreef wyccie het volgende:
Zullen we allemaal gaan pimpen met achterburen? Dan hoef ik dus niet mee te doen
Mijn buren aan de overkant..... dat zijn politieagenten
Edit: die overkant is ook de achterkant merk ik nu, want mijn deur zit aan de andere kant![]()
Oh oeps, ik had al een plaatje gepost. Wilde je ook nog de naam van die man?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Meneer is de frontman van Biohazard en zat in de tv-serie Oz.
Never heard of....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Meneer is de frontman van Biohazard en zat in de tv-serie Oz.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:08 schreef wyccie het volgende:
ja, ik ben zo'n nieuwerwetse gevangene met een eigen computer en breedbeeld tv.
TH is er niet, dat is de gitaarherrie-expert. Evan Seinfeld.quote:
Maar toch.... je bent wel je vrijheid kwijt. Savonds moet je wel weer achter 4 muren... ben het op zich wel met je eens dat het soms te luxe is hier in Nederland hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:16 schreef wyccie het volgende:
Gevangenissen in Nederland zijn 3 sterrenhotels![]()
Echt luxe is het niet hoor. Kamertje met een bed, een kast, een plank die als bureau dient en een wc. Je kan wel een tv huren. Maar that's it. al zitten sommige studenten er slechter bijquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar toch.... je bent wel je vrijheid kwijt. Savonds moet je wel weer achter 4 muren... ben het op zich wel met je eens dat het soms te luxe is hier in Nederland hoor
Leuke edit mr_ano.... ik bedoelde ook in vergelijking met andere landen is het hier "luxe".quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Echt luxe is het niet hoor. Kamertje met een bed, een kast, een plank die als bureau dient en een wc. Je kan wel een tv huren. Maar that's it. al zitten sommige studenten er slechter bij
Dat is waar maar daar gebeuren dan ook grote wantoestanden. Groepsverkrachtingen enzo. Denk dat die "luxe" enigzins voorkomt dat we geen tijdbommen kweken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuke edit mr_ano.... ik bedoelde ook in vergelijking met andere landen is het hier "luxe".
Ben het met je eens.Al denk ik dat het wel een straf moet zijn en geen "zomerkamp". * Werkt zelf bij Justitie...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar maar daar gebeuren dan ook grote wantoestanden. Groepsverkrachtingen enzo. Denk dat die "luxe" enigzins voorkomt dat we geen tijdbommen kweken.
"Zomerkamp" is het denk ik niet. Maar merk wel dat sommige mensen het niet erg vinden om te zitten. Dus wat dat betreft heb jij gelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben het met je eens.Al denk ik dat het wel een straf moet zijn en geen "zomerkamp". * Werkt zelf bij Justitie...![]()
Nope totaal niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:53 schreef Diaan73 het volgende:
mr_ano jij ook geen enig idee wie deze mevrouw is?
Law & Order is de seriequote:Op woensdag 27 juli 2005 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Law & Order?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:30 schreef Diaan73 het volgende:
Is dat Piet Veerman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |