Daar ben ik het ook wel mee eens hoor. Zie hier soms ook mensen die rustig 10 minuten of langer gaan staan zonder te betalen. Deze meneer rende echter ff snel naar binnen en weer naar buiten, maar helaas.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:34 schreef LostFormat het volgende:
Schei toch uit. Die knakker had gewoon een kaartje moeten halen. Je weet toch dat het zo werkt? Als je het dan nog uitprobeerd dan is het gewoon je eigen risico en dus je eigen domme schuld dat je die boete krijgt.
¤ 1,50 Jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:36 schreef user-x het volgende:
waar is dat?
dat je zo goedkoop kunt parkeren! 0,50 eurocent per 20 minuten
1,5 cent per uur!!!!
daar wil ik ook parkeren
Had ie maar een kaartje moeten kopen, ook als je ergens 3 min binnen bent.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit ik hier rustig op de bank, zie ik hoe aan de overkant 5 hele stoere parkeerwachters een auto bekeuren van een kerel die even wat wegbrengt naar de automaterialenzaak aan de overkant. Kerel in kwestie is nog geen 3 minuten binnengeweest. De parkeerhelden vonden echter dat hij een ticket had moeten kopen voor 0,50 eurocent zodat hij daar 20 minuten mocht staan.
Wat een helden.
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/4e5fc59f53.jpg]afbeelding][/url]
Voer in dat je kan betalen voor 5 minuten en we praten verder. Dit is pure hufterigheid.
Nog meer mensen leuke ervaringen met parkeerbeheer?
Die man is even 3 minuten binnen en moet dan gelijk voor 20 minuten betalen? dat is toch idioot?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:05 schreef SP het volgende:
de regels zijn zo eenvoudig, maar toch alweer te moeilijk voor bepaalde mensen.
Misschien moet het betalen voor een parkeerplaats als een strip worden afgebeeld, wellicht dat dat helpt.
Verkapt "ik heb vrij van de peuterschool en doe niks anders dan nutteloze posts plaatsen in topics".quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:09 schreef OldSchoolFool het volgende:
Verkapte "ik verveel me tijdens mn lagere school vakantie en kijk mn vette telefoon met cam van 0,1 megapixel" topic.![]()
hoe moet hij nou zonder op zijn horloge te kijken weten hoe lat het is en of je bonnetje nog geldig is? laat die vent gewoon zijn werk doen!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Pas ook, ik had een kaartje gekocht, achter de ruit gelegd en ik kwam binnen de tijd terug. je raad het nooit. Staat er een parkeerwachter OP ZIJN HORLOGE TE KIJKEN WANNEER MIJN TIJD AFGELOPEN WAS (nog 10minuten ofzo)![]()
hallooooooo![]()
Ik zei nog tegen hem: jammer he, en wuifde hem met mijn parkeerticket gedag.
sukkels
Oi! Dan heeft'ie een andere bon. Bij laden / lossen moet nl de bestuurder bij het voertuig blijven, terwijl iemand anders lost (nog iets wat ik niet snap, maar ben het echt zo in het regelboekje tegen gekomen).quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op de betreffende strook is langdurig parkeren overigens niet eens toegestaan, pas na 18.00 als die winkel dicht is! Het is dus echt een strook voor laden en lossen!
parkeren = kaartje kopen, wat is daar nou zo moeilijk aan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Die man is even 3 minuten binnen en moet dan gelijk voor 20 minuten betalen? dat is toch idioot?
Dat is net als dat je bij de bakker voor een zak meel moet betalen en je alleen een halfje wit moet hebben.
Stelletje achterlijke randmongolen zijn het ook.
Pas ook, ik had een kaartje gekocht, achter de ruit gelegd en ik kwam binnen de tijd terug. je raad het nooit. Staat er een parkeerwachter OP ZIJN HORLOGE TE KIJKEN WANNEER MIJN TIJD AFGELOPEN WAS (nog 10minuten ofzo)![]()
hallooooooo![]()
Ik zei nog tegen hem: jammer he, en wuifde hem met mijn parkeerticket gedag.
sukkels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |