Ik zal er verder niet over in discussie gaan, maar bij http://www.Loods5nl hebben we originele Fatboy gekocht, leverbaar in alle kleuren en ze kosten 75 euro. Maar als jij bij jouw vraagprijs blijft wens ik je verder veel succes. Ik blijf bij 40 euro.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Voor zover ik weet kosten ze nieuw 159 euro als je de orginele wilt!
De mijne is zo goed als nieuw dus ik blijf bij mijn vraagprijs!
Wil het best proberen, maar ben bang dat er dan echt teveel verzendkosten komen! Anders moet je eens informeren? We kunnen natuurlijk altijd zien wat we kunnen regelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:55 schreef TeleluvR het volgende:
Groningen![]()
Verzenden zit er echt niet in zeker?
Hangt er ook vanaf wat je uiterste prijs is, excl. verzending.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wil het best proberen, maar ben bang dat er dan echt teveel verzendkosten komen! Anders moet je eens informeren? We kunnen natuurlijk altijd zien wat we kunnen regelen.
In dat geval kom ik niet veel hoger dan jouw bod van ¤ 40,-. Voor meer haal ik liever een nieuwe!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:02 schreef SunChaser het volgende:
Paketten tussen 20 en 30 kilo kosten 13,27 om te versturen.
Ja, zoals ik al dacht is verzenden niet echt aantrekkelijk! Sorry en succes met het zoeken verder!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
In dat geval kom ik niet veel hoger dan jouw bod van ¤ 40,-. Voor meer haal ik liever een nieuwe!
ja 140 x 180 inderdaad!quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat zijn trouwens de afmetingen?
180 bij 140?
Thanksquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
iedreene zit maar te zeuren.
een originele fatboy is 120 euro.
alle goedkopere versies zijn nep.
klaar.
niet zeuren nu hoor.
Dat bod had ik al en is gewoon veel te weinig! Sorryquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:27 schreef TheBoogieMan het volgende:
50 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |