Ik heb GJ geruime tijd in de WC gezien terwijl hij zat te kotsen. En gedurende die hele tijd had hij zijn broek niet aan. Maar toen hij uiteindelijk naar bed ging had hij zijn broek wel aan.
Ik begrijp helemaal niets van deze ingreep, ik denk niet dat GJ ermee geholpen is. Pascal en Coos zijn woedend en niet onterecht vind ik. Naar mijn weten is dit de eerste keer dat BB zo direct ingrijpt in een conflict en ik zie ook niet in waarom. Als GJ morgen weer nuchter is, zal hij dit prima zelf op kunnen lossen lijkt me, maar nu is hij tot een loser gemaakt die bescherming van BB nodig heeft. Had Hummie zelf ook een borreltje op vanavond?
Of is het zo dat dit soort ingrepen vaker voorkomen, maar dat de meeste deelnemers daar dociel hun mond over houden. Snip en Snap zijn slim genoeg om zoiets te draaien naar hun eigen voordeel en er flink stampij over te maken.
Bovenal is dit erg vernederend voor Gert-Jan, hij wordt nu neergezet als een zielige jongen die het niet in zijn eentje kan rooien. Het zou me niets verbazen als hij opstapt wanneer hij hoort wat zich daar precies heeft afgespreeld.
Het hele concept van de mini-maatschappij klopt zo natuurlijk niet meer, juist de onderlinge conflicten zouden hun eigen loop moeten krijgen. Ik kan me maar _een_ moment herinneren waarop een ingreep noodzakelijk was en er iemand beschermd moest worden, en toen kon Hummie de microfoon blijkbaar niet vinden. Zo te zien en te lezen escaleerde de boel vannacht helemaal niet zo erg dat dit nodig was (ik heb zelf een groot deel van de ruzie op de streams gezien). Waarom niet eerst even GJ erdoorheen praten, en de volgende dag kijken hoe groot de schade is? Het lijkt me een grote misser van BB, die GJ weleens veel kan gaan kosten. Of zie ik iets over het hoofd?
Dat hebben ze niet gedaan, omdat het een beetje flauw zou zijn, ondanks dat het volgens de regels wel had gekund.
Nu spreken ze c&p aan op hun gedrag en hun plannetjes-makerij, terwijl ze zich strikt gesproken misschien aan de regels houden, maar toch wel op een misselijke manier met de andere bewoners omgaan.
Soms is het moeilijk precies te zien wat er zich in een situatie afspeelt wanneer je er zelf middenin zit.
Dat moet zeker het geval zijn als je daar in het bb huis zit, ik denk dat je hersenen echt wel overuren maken daar.
Dat daarom een buitenstaander (de redactie) c&p aanspreekt op hun gedrag vind ik terecht.
Het gedrag wat c&p tentoonsprijden (hoewel ik denk dat pascal nauwelijks in de gaten heeft voor welk karretje hij zich laat spannen) valt niet binnen de opzet van het programma, en zeker niet binnen wat we als 'normaal sociaal gedrag' mogen beschouwen.
(bovendien is het bb ontgaan dat C en P fam van elkaar waren, anders had 1 van twee het niet gehaald. De opzet was namelijk mensen die op geen enkele wijze banden met elkaar hebben)
Het is niet dat GJ nu als zielepoot wordt gemaakt, het is dat Coos en Pascal nu eens een flinke douw hebben gekregen!
En wat mij betreft volkomen op zijn plaats!
Een 'battle' willen we allemaal zien, maar dan wel eentje met open vizier!
Met verbazing de streamverslagen van vannacht gelezen... Ed is voor mij nu echt een HELD en ik vind GJ nog steeds een kanjer ![]()
Dank en hulde aan alle streamers die vannacht verslag hebben gedaan
quote:Helemaal met je eens Ric@
Op dinsdag 30 oktober 2001 08:27 schreef Rica het volgende:
Hummie (of de redactie int algemeen) had c&p ook kunne pakken toen ze met die pop in de weer waren en er spullen van arm, door het hek, in het rijke deel kwamen.Dat hebben ze niet gedaan, omdat het een beetje flauw zou zijn, ondanks dat het volgens de regels wel had gekund.
Nu spreken ze c&p aan op hun gedrag en hun plannetjes-makerij, terwijl ze zich strikt gesproken misschien aan de regels houden, maar toch wel op een misselijke manier met de andere bewoners omgaan.
Soms is het moeilijk precies te zien wat er zich in een situatie afspeelt wanneer je er zelf middenin zit.
Dat moet zeker het geval zijn als je daar in het bb huis zit, ik denk dat je hersenen echt wel overuren maken daar.Dat daarom een buitenstaander (de redactie) c&p aanspreekt op hun gedrag vind ik terecht.
Het gedrag wat c&p tentoonsprijden (hoewel ik denk dat pascal nauwelijks in de gaten heeft voor welk karretje hij zich laat spannen) valt niet binnen de opzet van het programma, en zeker niet binnen wat we als 'normaal sociaal gedrag' mogen beschouwen.(bovendien is het bb ontgaan dat C en P fam van elkaar waren, anders had 1 van twee het niet gehaald. De opzet was namelijk mensen die op geen enkele wijze banden met elkaar hebben)
Het is niet dat GJ nu als zielepoot wordt gemaakt, het is dat Coos en Pascal nu eens een flinke douw hebben gekregen!
En wat mij betreft volkomen op zijn plaats!
Een 'battle' willen we allemaal zien, maar dan wel eentje met open vizier!
Pascal heeft zich ook duidelijk een paar keer versproken in de slaapkamer, waarna BigBrother Coos de opdracht gaf om zijn zender om te hangen (dit hoeft normaal niet in de slaapkamer). Pascal zei toen iets in de trant van zouden ze ons plannetje door hebben?
Hummy moet haar hersenen ook laten overwerken, omdat in de BB van Belgie plotseling 3 uit het huis stapten. En gisteravond lagen er toch simultaan drie op bed te huilen. Dat lijkt mij toch een teken aan de wand.
Ik hoop dat Coos nu ook eindelijk zijn ziel bloot legt, want hij heeft precies dezelfde heimwee. Hij heeft een kind van een paar maanden oud, waar hij volgens mij aan denkt als hij stil voor zich uit staart. Maar hij praat er nooit over, zoals Frank dat wel doet over een kind dat hij volgens mij al een paar jaar niet gezien heeft. Pascal was eerst een misselijk makend kwalletje en is later nadat Coos er bij is gekomen gewoon verandert in een gifkikker.
Dat P & C in de DBK de les werd gelezen was ook een signaal aan GJ, K en S dat je je niet op je kop moet laten zitten.
Gert Jan heeft zelf ook een uur in de DBK gezeten en we weten niet wat daar gezegd is.
quote:Het was zo dat C&P zich "zorgen maakte" over GJ en dat hij serieuse hulp van buitenaf nodig had (Psychiater)omdat hij "teveel" alcohol zou drinken , snachts huilend wakker werdt dat hij dus een groot probleem had waar hun hem ook niet bij konden helpen, en ze zijn gevraagd door Hummie? of hun hier voor opgeleid waren om zulke conclusies te trekken
Op dinsdag 30 oktober 2001 08:08 schreef phileine het volgende:
Als ik de streamverslagen goed begrijp, heeft HvT persoonlijk Coos en Pascal terecht gewezen vanwege hun aanval op Gert-Jan. Ze zouden zich zorgen moeten maken ipv hem zo aanvallen, etc. etc. Als de uitleg van C+P klopt, maakt Hummie zich zorgen over GJ vanwege zijn drankgebruik en het feit dat hij 's nachts huilend wakker wordt. BB heeft het spelletje van kwik en kwek door en ze moeten ermee stoppen.
quote:Bescherming heeft GJ volgens mij ook niet nodig , maar het werd tijd dat die 2 eens aangepakt werden imo...
Ik begrijp helemaal niets van deze ingreep, ik denk niet dat GJ ermee geholpen is. Pascal en Coos zijn woedend en niet onterecht vind ik. Naar mijn weten is dit de eerste keer dat BB zo direct ingrijpt in een conflict en ik zie ook niet in waarom. Als GJ morgen weer nuchter is, zal hij dit prima zelf op kunnen lossen lijkt me, maar nu is hij tot een loser gemaakt die bescherming van BB nodig heeft. Had Hummie zelf ook een borreltje op vanavond?
quote:Precies dat is wat ze de hele tijd doen , alles zo draaien dat hun niks fout doen en dat het allemaal aan de ander ligt
Snip en Snap zijn slim genoeg om zoiets te draaien naar hun eigen voordeel en er flink stampij over te maken.
quote:Hier ben ik het niet met je eens , Het was gewoon nodig dat C&P op hun gedrag werden aangesproken want ze zijn gewoon te ver gegaan. Nee GJ stapt niet zomaar op , hij laat de rest van zijn! team niet vallen.
Bovenal is dit erg vernederend voor Gert-Jan, hij wordt nu neergezet als een zielige jongen die het niet in zijn eentje kan rooien. Het zou me niets verbazen als hij opstapt wanneer hij hoort wat zich daar precies heeft afgespreeld.
quote:Omdat er met GJ in eerste instantie niks aan de hand was , hij had een leuke avond werdt een beetje emotioneel door de muziek en door aan zijn vriendin te denken , maar op een gezonde emotionele manier ...
Waarom niet eerst even GJ erdoorheen praten, en de volgende dag kijken hoe groot de schade is? Het lijkt me een grote misser van BB, die GJ weleens veel kan gaan kosten. Of zie ik iets over het hoofd?
PS Ik heb tot half 4 de streams gevolgd en de rest vanmorgen op de streamverslagen gelezen !
En voorts:
quote:Ook hierbij sluit ik me volledig aan. Zo kan het ook!!
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:53 schreef Cynix ® het volgende:
marky en kavu: applaus voor jullie sportiviteit!
Het ingrijpen van BB begrijp ik niet goed. Eerst jagen ze Peek en Cloppenburg haast het huis uit en daarna gaan ze over tot een aktie om ze te behouden of zie ik dat verkeerd?
quote:Ik heb je dit al meer horen zegen,maar als jij een fan van Gert Jan bent dan ben ik er een van Andries
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:16 schreef scanman01 het volgende:
Als fan van Gert Jan
knip
quote:
"Wat is dit voor een gekke avond"?, vraagt Frank zich af. "Dit is mijn verhaal... Dat zeggen dat je weg gaat enzo".
GertJan en Ed ---> TOPPERS!
Mooiste uitspraak vond ik die van Hummie tegen Pascal in de dbk ; haal die andere ook maar even, hoe heet ie ook alweer...
quote:Ja zoiets denk ik ook, maar dan meer de nadruk op vroegtijdige exits. Het schema zit door Aldrico en Ellen toch al door de war en dat willen ze graag onder controle houden.
Op dinsdag 30 oktober 2001 11:24 schreef Sorrow het volgende:
Ik vermoed dat de ingreep van Hummie voornamelijk redactionele redenen heeft. Drie dagen ruzie/koude oorlog levert drie dagen nogal vervelende televisie op. Een scheld-explosie van het type 'Frank wordt boos' is prachtig om te zien en duurt hooguit een uurtje. Maar dagenlang ge-etter, huilende mensen en kwaaie koppen levert geen leuke beelden op, gaat na een paar dagen erg vervelen, levert uiteindelijk voortijdige exits op (en die kan Hummie al helemaal niet gebruiken)en is dus niet goed voor de kijkcijfers. En dat kan geen body painter goed maken.
Maar Hummie had best kunnen "aanvoelen" dat Coos in staat was het huis te verlaten na de tik op de vingers van vannacht. En dat staat dan weer lijnrecht tegenover het vermijden van vroegtijdige exits, lijkt mij.
Ik heb Gert-Jan niet zo heel hoog zitten, maar het gebeuren van gisteravond heeft hem een stuk menselijker gemaakt, ik vond hem opeens sympathiek.
Mooie rol van Ed, hij mag dan met iedereen een beetje meepraten, hij weet wanneer hij nodig is. Toppertje.
Coos laat zich van zijn zwakke kant zien door een dronken man op woorden te pakken, maar heeft wel het lef om later weer normaal te doen, en hij is wel eerlijk. Wat me vooral opviel was de geniepige rol van Pascal in het geheel. En dat is dan een van de personen die erin gegaan is om BB te winnen, en hij gelooft het zelf ook nog. Je ziet hem dagelijks diplomatiek aan de gang zijn, maar het lukt niet, daarvoor is hij nog teveel kind.
quote:ehm, kleine correctie, iemand met een internetverbinding en een geheugen groot genoeg om een aantal vragen en antwoorden uit z'n hoofd te leren kan MCSE'er worden...
Op dinsdag 30 oktober 2001 12:31 schreef femalehunter in de streamverslagen het volgende:
Volgens Frank zegt MCSE niks (nou Frank, ik kan je vertellen dat je daar behoorlijk voor moet studeren, wil je alles bij elkaar halen).
quote:Oh, sorry wist ik niet, waarom duurt het traject dan 2 jaar, of ben ik in de war met een andere MC.E?
Op dinsdag 30 oktober 2001 12:42 schreef Dr.Java het volgende:[..]
ehm, kleine correctie, iemand met een internetverbinding en een geheugen groot genoeg om een aantal vragen en antwoorden uit z'n hoofd te leren kan MCSE'er worden...
Hier moet ik Frank gelijk in geven, dat papiertje heeft weinig waarde
Forgive me my blondness
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |