Jij mag helemaal niet verhuizenquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:34 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
zwanger zijn .. daardoor goed ziek zijn 24 kilo lichter worden en de spieren helemaal fucked up .. waardoor verplicht niets aan arbeid mogen doen ... druk bezig met verhuizen maar om bovenstaande reden dus echt even een rustdag inlassen .. fair enough ?
ik sjouw niksquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet verhuizen![]()
![]()
en 24 kilo is best een boel(zou voor mij niet gek wezen trouwens
)
Dat ego van jou weegt ook als lood trouwens hč?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:37 schreef Xilantof het volgende:
ik zou niet weten waar ik er bij mij 24 kilo vanaf zou moeten halen
Moet je die swab daar licht (of iets steviger) tegenaandrukken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:36 schreef Xilantof het volgende:
mijn sensor swabs heb ik nu ongeveer naast me liggen![]()
nog niet geprobeerd, maar de handleiding is vrij duidelijk (het zij erg kleinin de vorm van een A7 ofzo
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ego van jou weegt ook als lood trouwens hč?
Ja ik heb net al ff een pistoletje brie opquote:
iets steviger, het moet geen strelen zijn, meer een beetje masseren..quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:47 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Moet je die swab daar licht (of iets steviger) tegenaandrukken?
Moeet je dat in een vloeiende beweging doen?
Moet je een druppel van die eclips vloeistof op de swab of op de sensor doen?
en dat moet ik geloven ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:52 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik niet hoor, normaal ben ik zo niet
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ego van jou weegt ook als lood trouwens hč?
Is het nog mijn schuld ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:52 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik laat me een beetje meeslepen door Flash denk'k
Dus, als ik de swab te ver heen en weer beweeg (of mag je maar 1 kan opgaan?) kan ik het vuil te ver wegvegen zodat m'n sensor stuk is?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iets steviger, het moet geen strelen zijn, meer een beetje masseren..
ja, vloeiende beweging is het beste
druppeltje zooi moet op de swab
En op tijd stoppen! Uitkijken dat je niet de smerigheid bij het passeren van het randje van de sensor tussen je low-pass filter en de sensor zelf smeertAls DAT gebeurt, moet je een nieuwe sensor laten monteren, en dat is bijna net zo duur als een nieuwe cam kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |