Veel leuker dan die saaie documentatie lezen over een project waar ik toch uiteindelijk niets mee te maken ga hebbenquote:
Maar ga je het nog wel uitleggen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
aanspreken is wat anders dan een reactie krijgen
hij snapt hetquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Maar ga je het nog wel uitleggen?![]()
als ie het ziet, dan snapt ie het, en krijg ik vanzelf bericht.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:30 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Maar je weet niet eens of hij het wel zag![]()
je bent nog erger als een wijfquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
als ie het ziet, dan snapt ie het, en krijg ik vanzelf bericht.
ben alleen beetje ongeduldig
mijn werk is KUT en we komen toch wel om in het werk. Het is niet zo dat het wel af zou komen als ik niet zou fokken of zoquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:33 schreef Xilantof het volgende:
we hebben hier echt met z'n allen niets beters te doen dan fokken hé
wat is jullie excuus?
mijne is de bouwvak, erg rustig in de keet![]()
dat waren ze vorige week alquote:
zwanger zijn .. daardoor goed ziek zijn 24 kilo lichter worden en de spieren helemaal fucked up .. waardoor verplicht niets aan arbeid mogen doen ... druk bezig met verhuizen maar om bovenstaande reden dus echt even een rustdag inlassen .. fair enough ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:33 schreef Xilantof het volgende:
we hebben hier echt met z'n allen niets beters te doen dan fokken hé
wat is jullie excuus?
mijne is de bouwvak, erg rustig in de keet![]()
o ja hoere. Ze zijn er wel inmiddelsch, maar op het postkantoor. En die 11,24 die ik nog moet betalen schijnen de invoerrechten te zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat waren ze vorige week al
(dat was ook gemeldt toenen jij liep toen nog te klagen dat het bij jou zo lang duurde
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |