Dat van dit jaar noem ik geen zomerquote:
Een jong meiske dusquote:
zie ik er uit als 67 danquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat van dit jaar noem ik geen zomeren zo zijn er nog wel meer jaren geweest
Dus dan kan je makkelijk alsnog 67 zijn
En als ze nou op 29 februari geboren is, dan is ze eigenlijk 24x4quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat van dit jaar noem ik geen zomeren zo zijn er nog wel meer jaren geweest
Dus dan kan je makkelijk alsnog 67 zijn
Jij lokt een foto uit Fles...quote:
kesselmeet, hoogtevrees.. meisje met een zuur gezicht als ze een dood eng trapje op moet ... does that ring a bell ?quote:
niet echtquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
kesselmeet, hoogtevrees.. meisje met een zuur gezicht als ze een dood eng trapje op moet ... does that ring a bell ?
Zat toen nog niet op FOTquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
kesselmeet, hoogtevrees.. meisje met een zuur gezicht als ze een dood eng trapje op moet ... does that ring a bell ?
Zouden nog weleens op de portable hdd kunnen staan die ik als backup bij me draag (is nog van voordat die vol raakte...quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:16 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb zo hier niet de feuteus op lappie bij de hand![]()
Stel je er nou niet teveel van voor....quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:21 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Om 15u30 zou het wel eens zover kunnen zijn.
Ze wil me dan ff spreken
Je zou wel gelijk kunnen hebben wat betreft dat ze me willen houden en nog een andere functie gaan aanbieden. Dat zou echt 13.gif zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je er nou niet teveel van voor....
Nou is Het-Gele-Teken op zich natuurlijk ook WEL een beetje een nieuwsgierigmakende naamquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:30 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
nadat ze aan m'n ex-baas had gevraagd wie ik was.
nee hoor, dan kan je altijd zeggen "luistah, bied maar meer, of ik ga weg" 14.gifquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:33 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je zou wel gelijk kunnen hebben wat betreft dat ze me willen houden en nog een andere functie gaan aanbieden. Dat zou echt 13.gif zijn
oh ok...quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:23 schreef _evenstar_ het volgende:
alweerbenieuwd of ze het vandaag wel nakomt dan
![]()
en hm_master fleske was op de meet zelf![]()
Ik dacht dat er bier was voorzien op die meet (ik was er nietquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:06 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm fleske zegt de naam neva je meer btw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |