quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
The Eagles!
The Eagles!
Je blijft er voortdurend maar over mekkeren en nog steeds begrijp je het niet, aangezien je aangeeft dat er meer opties zijn. Over beperkte visie gesproken....
Wat érg, notabene je live dvd van The Eaglesquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:39 schreef Even het volgende:
Ik kwam er trouwens net achter dat mn neefje godverdomme op mn Live in Melbourne dvd is gaan staanDie word over geslagen dit jaar door Sinterklaas
![]()
Jouw woorden impliceren dat het je niet volledig duidelijk is en dan ben ik de beroerdste niet. Droom jij maar fijn verder en beter nog: post ook eens wat over The Eagles, daar is dit topic voor bedoeld.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja hoor je hebt gelijk... daar staat inderdaad dat ik graag wil dat je het nog een keer wil uitleggen...
![]()
![]()
![]()
Droom lekker verder....
Er zijn meer opties, maar in jouw droomwereld niet nee. Slaap lekker![]()
![]()
tijd om je ogen te openen!
Heb je gelijk in.quote:
Mwah... ik zeg niet dat ik gelijk heb, maar bestrijd zijn standpunt en daar kan hij slecht mee omgaan blijkbaar...quote:Dit is gewoon vechten over wie er gelijk heeft het heeft niks met 't concert of the Eagles te maken![]()
Da's kut ja! Is ie helemaal kaduk? Misschien is ie inmiddels ergens in de aanbieding en kan je m goedkoop weer kopen? (al blijft het klote)quote:Ik kwam er trouwens net achter dat mn neefje godverdomme op mn Live in Melbourne dvd is gaan staanDie word over geslagen dit jaar door Sinterklaas
![]()
Sssst jij was ook niet helemaal ontopic bezigquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jouw woorden impliceren dat het je niet volledig duidelijk is en dan ben ik de beroerdste niet. Droom jij maar fijn verder en beter nog: post ook eens wat over The Eagles, daar is dit topic voor bedoeld.
Niet helemaal maar kapot genoeg om te vaak (1 keer is al te vaak maar goedquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:45 schreef peaceman het volgende:
Da's kut ja! Is ie helemaal kaduk? Misschien is ie inmiddels ergens in de aanbieding en kan je m goedkoop weer kopen? (al blijft het klote)
Ik heb zelf die Last Farwell part 1 (quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:53 schreef Even het volgende:
[..]
Niet helemaal maar kapot genoeg om te vaak (1 keer is al te vaak maar goed) te haperen
![]()
Nouja ga ik morgen maar even een nieuwe halen![]()
Nu ga ik nog even Hell Freezes Over kijken/luisteren
Heb ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb zelf die Last Farwell part 1 (), die is wel mooi
![]()
Veel plezier met kijken.![]()
Wat was dat concert goed in Melbournequote:
Ja ik ook, kan niet wachten zelfs mn pa zette vanmiddag de DVD weer aan en zei iets in de trant van: NOG MAAR 7 DAGENquote:Op zondag 28 mei 2006 15:18 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Wat was dat concert goed in Melbourne.
Heb meteen weer vet veel zin in volgende week!![]()
Ja en ik houd er ook heel veel vanquote:Op zondag 28 mei 2006 22:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Dan houdt jou pa ook van The EaglesTof hoor..Ik zal ook graag erbij willen zijn.
Maar veel plezier alvastEAGLES
![]()
Ja echt wel ..quote:Op zondag 28 mei 2006 23:02 schreef Even het volgende:
Thnx
3 Doors Down was ook al heel vetDit wordt nog een hele mooie maand
![]()
Ik helaas nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:09 schreef Even het volgende:
Wie gaan er zondag nog meer naar het concert ?!
Nou zal ik je eens wat vertellen: ze hebben gigantische ruzie.. Dat kon je ook wel goed zien van dichtbij ze keken soms te chagerijnig voor woordenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:57 schreef uppie83 het volgende:
Idd een fantastisch concert. Ze hadden er weer veel zin in geloof ik![]()
Met mijn telefoon gelukkig nog wat opnames gemaakt als herinnering![]()
Ja idd daar maakte hij wel een leuke opmerking overquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:04 schreef Even het volgende:
[..]
Nou zal ik je eens wat vertellen: ze hebben gigantische ruzie.. Dat kon je ook wel goed zien van dichtbij ze keken soms te chagerijnig voor woordenVooral Joe Walsh (die trouwens dik is geworden
HEEL dik
) had er in het begin weinig zin in.... Maar gelukkig kregen ze er na een paar nummers steeds meer zin in
Wat ik wel KUT vond, ja KUT ja met hoofdlettersis dat er op het kaartje staat geen camera's en wat zei Glenn Fry na het eerste nummer... It's okay to take pictures
Maja toch nog foto's kunnen nemen
![]()
Dat was echt prachtigquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:07 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ja idd daar maakte hij wel een leuke opmerking overGelukkig werd er niets gezegd over het maken van geluidsopnames
Niet dat het nu van een superkwaliteit is, maar ik kan het wel leuk terugluisteren.
Over de sfeer... ik vond Joe idd in het begin minder. Pas nadat ze de band hadden voorgesteld en er luid applaus kwam bij die saxofonist kreeg ik het idee dat zij zelf ook enthousiaster werden.
Ik zie je post nu pasquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:31 schreef uppie83 het volgende:
Hoe staat het er inmiddels voor?
[edit]
Nog een forum met verslag gevonden
http://eaglesfans.sonicdns2.net/viewtopic.php?t=6930&start=0
[/edit]
Balenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:58 schreef Even het volgende:
[..]
Ik zie je post nu pasIk zal vanaaf ze even van mn tel af halen (als ze er nog opstaan
)
Edit: En dat staan ze dus niet meerIk heb ze gewist met mn stomme kop..........
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |