abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32609620
quote:
Op zondag 27 november 2005 01:11 schreef peaceman het volgende:

[..]

Eagles beter vinden dan Dylan bedoel je? Dat kan, maar legendarischer is wat anders.
[..]
Ik vind de Eagles ook legendarischer.
quote:
Ja er was heel wat kritiek: vooraf vooral.
Maar als je er niet geweest bent, of op andere festivals kan je er niet over oordelen. Op TV is het altijd anders.
Maar als ik het goed begrijp ben je zelf nog nooit naar een festival geweest?
Ook achteraf was er volop kritiek. Ik ga zelf niet naar een festival nee. Alsjeblieft niet zeg.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 27 november 2005 @ 01:16:34 #92
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32609647
quote:
Op zondag 27 november 2005 01:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind de Eagles ook legendarischer.
Dat mag, is je goed recht.
quote:
Ook achteraf was er volop kritiek. Ik ga zelf niet naar een festival nee. Alsjeblieft niet zeg.
Oordeel er dan ook niet over. Het is namelijk niet zoals jij het ziet.
pi_32609723
Ik heb het weleens op TV gezien hoor. Dus ik kan er best over oordelen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 27 november 2005 @ 01:23:52 #94
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32609764
quote:
Op zondag 27 november 2005 01:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb het weleens op TV gezien hoor. Dus ik kan er best over oordelen.
Nee dat kan je niet, want het zien van festivaloptredens op TV of erbij aanwezig zijn is een wereld van verschil. Mocht je ooit toch naar een festival gaan, dan zal je dat wel merken.
Anyway ik ga pitten
pi_32609806
Op TV kan je prima oordelen over de optredende artiesten hoor. Ik hoef echt niet als een kloddermongool in de modder te gaan baggeren om te kunnen oordelen over de artiesten.
  zondag 27 november 2005 @ 01:27:49 #96
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32609857
quote:
Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Op TV kan je prima oordelen over de optredende artiesten hoor. Ik hoef echt niet als een kloddermongool in de modder te gaan baggeren om te kunnen oordelen over de artiesten.
Zucht.... geloof wat je wilt geloven, maar iedereen die wel op een festival is geweest zal je tegenspreken.
Het is net als met een voetbalwedstrijd. In het stadion is het anders/sfeervoller dan op TV. Op TV is alles klinisch.
pi_32609890
quote:
Op zondag 27 november 2005 01:27 schreef peaceman het volgende:

[..]

Zucht.... geloof wat je wilt geloven, maar iedereen die wel op een festival is geweest zal je tegenspreken.
Het is net als met een voetbalwedstrijd. In het stadion is het anders/sfeervoller dan op TV. Op TV is alles klinisch.
Op TV kan je echter prima oordelen over een voetbalwedstrijd. Daarvoor hoef je niet in het stadion te hebben gezeten. Op TV zie je in principe zelfs veel meer.
  zondag 27 november 2005 @ 01:57:19 #98
11502 nipeng
The last ride is free
pi_32610299
quote:
Op zondag 27 november 2005 00:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan ga jij lekker naar 7 a 8 concerten en ga je hier verder niet zeuren. Een echte Eagles-fan gaat liever naar één concert van The Eagles dan naar 8 concerten van derderangsartiesten die 10 euro voor hun concert vragen.
De prijs van het kaartje zegt wat over de muzikale kwaliteiten van een artiest Bon Jovi vraagt ook al 64 euro voor een ticket.

Hoe denk je dat The Eagles zijn begonnen? Met meteen 90 euro voor een concert te vragen?
pi_32610352
quote:
Op zondag 27 november 2005 01:57 schreef nipeng het volgende:

[..]

De prijs van het kaartje zegt wat over de muzikale kwaliteiten van een artiest Bon Jovi vraagt ook al 64 euro voor een ticket.

Hoe denk je dat The Eagles zijn begonnen? Met meteen 90 euro voor een concert te vragen?
Begrijpend lezen is teveel gevraagd voor je.
  zondag 27 november 2005 @ 02:07:08 #100
11502 nipeng
The last ride is free
pi_32610474
Ja 10 euro entree = derde rangs artiest
pi_32610489
De Eagles zullen geen ¤ 10,00 vragen idd.
  zondag 27 november 2005 @ 02:09:26 #102
11502 nipeng
The last ride is free
pi_32610511
Inderdaad want vanaf het begin vroegen ze 90 euro.
pi_32610528
Ze vragen nu ¤ 90,00 in elk geval en dat hadden ze niet gedaan als ze superslecht waren.
  zondag 27 november 2005 @ 02:18:58 #104
11502 nipeng
The last ride is free
pi_32610652
Tjezis man, ze zijn legendarisch.

Ik vind het echt ontzettend veel geld. Met wat zoeken zou je met dat geld hun beste albums op cd kunnen kopen. Zo zie je maar weer de blinde fan betaalt toch wel...

Veel plezier
pi_32614874
Met wat zoeken zou je voor nop ook al hun albums kunnen downloaden...

Doe dan toch maar een concert.
pi_32623630
Op welke manier zijn de Eagles precies legendarisch? Volgens mij teren ze al 50 jaar op dat ene zeiknummer: Hotel California.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_32623667
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:19 schreef spacemangraig het volgende:
Op welke manier zijn de Eagles precies legendarisch? Volgens mij teren ze al 50 jaar op dat ene zeiknummer: Hotel California.
Volgens mij hebben ze meer goede nummers gemaakt en volgens mij is Hotel California geen zeiknummer.
pi_32623736
Als het zo'n legendarisch band is als jij zegt, hoe komt het dan dat iedereen die geen fan is van The Eagles alleen Hotel California kent?
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
pi_32623770
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:23 schreef spacemangraig het volgende:
Als het zo'n legendarisch band is als jij zegt, hoe komt het dan dat iedereen die geen fan is van The Eagles alleen Hotel California kent?
Omdat de meeste mensen niet verder kijken dan hun neus lang is en de kennis van de meeste mensen vrij beperkt is. Gelukkig zijn de ticketprijzen dusdanig dat dit soort mongooltjes wegblijven bij het concert.
pi_32623828
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Omdat de meeste mensen niet verder kijken dan hun neus lang is en de kennis van de meeste mensen vrij beperkt is. Gelukkig zijn de ticketprijzen dusdanig dat dit soort mongooltjes wegblijven bij het concert.
..vergeet je aansteker niet.
pi_32623875
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:26 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

..vergeet je aansteker niet.
Ga jij maar lekker BZN kijken
pi_32623930
BZN, de Nederlandse Eagles. Ik weet zeker dat Jan Keizer ook een groot fan is van the Eagles.
pi_32623989
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:29 schreef spacemangraig het volgende:
BZN, de Nederlandse Eagles. Ik weet zeker dat Jan Keizer ook een groot fan is van the Eagles.
Jij kijkt er de hele dag naar.
  maandag 28 november 2005 @ 12:08:50 #114
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_32641573
The Eagles? Dat is toch dat brave country-bandje met die aardige gitarist van die ene wereldhit die slechts van 1972 tot en met 1980 platen uitbracht en waarvan de leden daarna het Gouwe Ouwe-, eindeloze "we doen het nooit meer, want we vinden elkaar niet meer lief" Reunie- c.q. Night of the Proms-achtige circuit indoken?

Hoezo 'legendarisch' eigenlijk? Geloof niet dat ze nou bijvoorbeeld ooit iets totaal vernieuwends (voor ons europeanen, althans: die amerikanen vinden die cowboy-muziek erg bijzonder) gedaan hebben, om legendarisch genoemd te kunnen worden..... En als je nou nog eens even objectief naar die platen luistert, zitten er best een paar saaaaaaaaaaaaaaaie platen tussen, hoor. Dus ik weet niet precies waaraan ze zelf vinden dat ze die status en concertprijzen te danken hebben? Feit is wel dat mensen het ervoor over hebben. Persoonlijk vind ik ze wat dat betreft gewoon niet zo erg bijzonder.

En zag ik nou op dat kaartje 'Farewell 1 Tour' staan? Gaan ze net nu als Kiss 10 jaar lang afscheidstournees doen? Dat je over een paar jaar naar de 'Farewell 12 Tour' kan, voor 354 euro exclusief reserveringskosten?
pi_32643536
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:23 schreef spacemangraig het volgende:
Omdat Hotel California herhaaldelijk op de radio te horen is, terwijl ze nog meer hits hebben gehad. Zoals Take it easy, geschreven door Jackson Browne, One of these nights, etc etc.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
  maandag 28 november 2005 @ 13:55:24 #116
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_32644154
Kijk de DVD "Hell Freezes Over" eens. Geweldig concert met een sublieme soundtrack.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_32644168
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:31 schreef Votz het volgende:

[..]

Omdat Hotel California herhaaldelijk op de radio te horen is, terwijl ze nog meer hits hebben gehad. Zoals Take it easy, geschreven door Jackson Browne, One of these nights, etc etc.
Precies, het was ook hun grootste hit. Dat veel mensen alleen Hotel California kennen zegt meer over die mensen dan over The Eagles.
pi_32644439
quote:
Op zondag 27 november 2005 00:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

The Eagles zijn legendarisch. Dat is best ¤ 90,00 waard.
[..]

Het publiek dat fan is van The Eagles is doorgaans ook wat ouder dan de alternatieve vlooienballen die staan te springen op elk festival. Die mensen kiezen voor kwaliteit en kwaliteit mag best zijn prijs hebben.
[..]

Dat heb je toch altijd. Er is geen concert waar elke echte fan bij kan zijn. Als het kaartje spotgoedkoop was geweest dan hadden veel echte fans thuis moeten blijven omdat veel wannabe's alle kaartjes hebben gekocht.
Wat een simpele ziel! (sorry dat ik het niet onderbouw, maar kan daar even geen puf voor op brengen).
pi_32644496
De simpele ziel is degene die zijn geblaat niet weet te onderbouwen. Jij dus.
  maandag 28 november 2005 @ 14:56:27 #120
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32645691
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De simpele ziel is degene die zijn geblaat niet weet te onderbouwen. Jij dus.
Of degene die zijn/haar geblaat niet goed kan onderbouwen.. Jij dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')