Ik vind de Eagles ook legendarischer.quote:Op zondag 27 november 2005 01:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eagles beter vinden dan Dylan bedoel je? Dat kan, maar legendarischer is wat anders.
[..]
Ook achteraf was er volop kritiek. Ik ga zelf niet naar een festival nee. Alsjeblieft niet zeg.quote:Ja er was heel wat kritiek: vooraf vooral.
Maar als je er niet geweest bent, of op andere festivals kan je er niet over oordelen. Op TV is het altijd anders.
Maar als ik het goed begrijp ben je zelf nog nooit naar een festival geweest?
Dat mag, is je goed recht.quote:Op zondag 27 november 2005 01:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind de Eagles ook legendarischer.
Oordeel er dan ook niet over. Het is namelijk niet zoals jij het ziet.quote:Ook achteraf was er volop kritiek. Ik ga zelf niet naar een festival nee. Alsjeblieft niet zeg.
Nee dat kan je niet, want het zien van festivaloptredens op TV of erbij aanwezig zijn is een wereld van verschil. Mocht je ooit toch naar een festival gaan, dan zal je dat wel merken.quote:Op zondag 27 november 2005 01:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb het weleens op TV gezien hoor.Dus ik kan er best over oordelen.
Zucht.... geloof wat je wilt geloven, maar iedereen die wel op een festival is geweest zal je tegenspreken.quote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Op TV kan je prima oordelen over de optredende artiesten hoor. Ik hoef echt niet als een kloddermongool in de modder te gaan baggeren om te kunnen oordelen over de artiesten.
Op TV kan je echter prima oordelen over een voetbalwedstrijd. Daarvoor hoef je niet in het stadion te hebben gezeten. Op TV zie je in principe zelfs veel meer.quote:Op zondag 27 november 2005 01:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zucht.... geloof wat je wilt geloven, maar iedereen die wel op een festival is geweest zal je tegenspreken.
Het is net als met een voetbalwedstrijd. In het stadion is het anders/sfeervoller dan op TV. Op TV is alles klinisch.
De prijs van het kaartje zegt wat over de muzikale kwaliteiten van een artiestquote:Op zondag 27 november 2005 00:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan ga jij lekker naar 7 a 8 concerten en ga je hier verder niet zeuren.Een echte Eagles-fan gaat liever naar één concert van The Eagles dan naar 8 concerten van derderangsartiesten die 10 euro voor hun concert vragen.
Begrijpend lezen is teveel gevraagd voor je.quote:Op zondag 27 november 2005 01:57 schreef nipeng het volgende:
[..]
De prijs van het kaartje zegt wat over de muzikale kwaliteiten van een artiestBon Jovi vraagt ook al 64 euro voor een ticket.
Hoe denk je dat The Eagles zijn begonnen? Met meteen 90 euro voor een concert te vragen?
Volgens mij hebben ze meer goede nummers gemaakt en volgens mij is Hotel California geen zeiknummer.quote:Op zondag 27 november 2005 18:19 schreef spacemangraig het volgende:
Op welke manier zijn de Eagles precies legendarisch? Volgens mij teren ze al 50 jaar op dat ene zeiknummer: Hotel California.
Omdat de meeste mensen niet verder kijken dan hun neus lang is en de kennis van de meeste mensen vrij beperkt is. Gelukkig zijn de ticketprijzen dusdanig dat dit soort mongooltjes wegblijven bij het concert.quote:Op zondag 27 november 2005 18:23 schreef spacemangraig het volgende:
Als het zo'n legendarisch band is als jij zegt, hoe komt het dan dat iedereen die geen fan is van The Eagles alleen Hotel California kent?
..vergeet je aansteker niet.quote:Op zondag 27 november 2005 18:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen niet verder kijken dan hun neus lang is en de kennis van de meeste mensen vrij beperkt is. Gelukkig zijn de ticketprijzen dusdanig dat dit soort mongooltjes wegblijven bij het concert.
Ga jij maar lekker BZN kijkenquote:Op zondag 27 november 2005 18:26 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
..vergeet je aansteker niet.
Jij kijkt er de hele dag naar.quote:Op zondag 27 november 2005 18:29 schreef spacemangraig het volgende:
BZN, de Nederlandse Eagles.Ik weet zeker dat Jan Keizer ook een groot fan is van the Eagles.
Omdat Hotel California herhaaldelijk op de radio te horen is, terwijl ze nog meer hits hebben gehad. Zoals Take it easy, geschreven door Jackson Browne, One of these nights, etc etc.quote:Op zondag 27 november 2005 18:23 schreef spacemangraig het volgende:
Als het zo'n legendarisch band is als jij zegt, hoe komt het dan dat iedereen die geen fan is van The Eagles alleen Hotel California kent?
Precies, het was ook hun grootste hit. Dat veel mensen alleen Hotel California kennen zegt meer over die mensen dan over The Eagles.quote:Op maandag 28 november 2005 13:31 schreef Votz het volgende:
[..]
Omdat Hotel California herhaaldelijk op de radio te horen is, terwijl ze nog meer hits hebben gehad. Zoals Take it easy, geschreven door Jackson Browne, One of these nights, etc etc.
Wat een simpele ziel! (sorry dat ik het niet onderbouw, maar kan daar even geen puf voor op brengen).quote:Op zondag 27 november 2005 00:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
The Eagles zijn legendarisch. Dat is best ¤ 90,00 waard.
[..]
Het publiek dat fan is van The Eagles is doorgaans ook wat ouder dan de alternatieve vlooienballen die staan te springen op elk festival. Die mensen kiezen voor kwaliteit en kwaliteit mag best zijn prijs hebben.
[..]
Dat heb je toch altijd. Er is geen concert waar elke echte fan bij kan zijn. Als het kaartje spotgoedkoop was geweest dan hadden veel echte fans thuis moeten blijven omdat veel wannabe's alle kaartjes hebben gekocht.
Of degene die zijn/haar geblaat niet goed kan onderbouwen.. Jij dus...quote:Op maandag 28 november 2005 14:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De simpele ziel is degene die zijn geblaat niet weet te onderbouwen. Jij dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |