ik werk er nu ongeveer een jaar en heb daarin ongeveer 45 keer gewerkt... 2x regenquote:Op maandag 25 juli 2005 23:49 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat je buiten moet werken, of in de zeikregen, of met stervenshitte de straat op
Maar 21 euro per 3 a 4 uur is lekkeren om 6uur beginnnen ook
![]()
Sunshinequote:
Valt mee, maar dan werk je ook maar 4x per maand, maar wel makkelijk geld zoquote:Op maandag 25 juli 2005 23:51 schreef joupee het volgende:
[..]
ik werk er nu ongeveer een jaar en heb daarin ongeveer 45 keer gewerkt... 2x regen![]()
in de vakantie van dinsdag tot zaterdag... 4 weken langquote:Op maandag 25 juli 2005 23:52 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Valt mee, maar dan werk je ook maar 4x per maand, maar wel makkelijk geld zo![]()
Ja, die kilometers kabel deed het.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:53 schreef spenky het volgende:
[..]
ik denk dat er in dit gebeuren de afstand tog wel een zielige rol speelt![]()
Tja, er kan ook helemaal niks aan de hand zijnquote:Op maandag 25 juli 2005 23:53 schreef spenky het volgende:
[..]
he dit is vette muziekquote:Op maandag 25 juli 2005 23:53 schreef Jaguarized het volgende:
Jongens, laten we Bob even een hart onder de riem steken. Onderstaande tekst op de melodie van Coldplay - The Scientist:
[songktekst]
kippe eindjequote:Op maandag 25 juli 2005 23:53 schreef spenky het volgende:
[..]
Als brechtje daaro komt enzow... en ik kijk naar die bananen fotos..quote:
Idd, wat maakt het mij nou uit of me vriendin hier in Groningen woont of in Maastricht. Laat tenminste zien dat ik er wat voor over heb.quote:
diep... diep... jij verdient een vaantjequote:Op maandag 25 juli 2005 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, wat maakt het mij nou uit of me vriendin hier in Groningen woont of in Maastricht. Laat tenminste zien dat ik er wat voor over heb.
En ik heb er al een hele rij...quote:Op maandag 25 juli 2005 23:57 schreef spenky het volgende:
[..]
diep... diep... jij verdient een vaantje![]()
Wie begon er nou heel sad te doenquote:Op maandag 25 juli 2005 23:54 schreef BObNL het volgende:
Lol niet zo sad staat alleen niet meer in der sig
nou doe maar coldplayquote:Op maandag 25 juli 2005 23:57 schreef hollander76 het volgende:
En anders deze van Hazes
Zij gelooft in mij
[shitload tekst]
BoB snapt niet dat dit pas het begin van het einde is.....quote:Op maandag 25 juli 2005 23:57 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wie begon er nou heel sad te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |