Ik heb morgen een functioneringsgesprekquote:Op maandag 25 juli 2005 23:29 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized begint aan fles 2 en heeft morgenochtend een "gesprek" met de begeleider van het vakantiewerk.
Succes.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:37 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik heb morgen een functioneringsgesprek![]()
je drinkt jezelf moed in?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:29 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized begint aan fles 2 en heeft morgenochtend een "gesprek" met de begeleider van het vakantiewerk.
Dankjequote:
Wat een uitermate irritante usericon heb jij zegquote:Op maandag 25 juli 2005 23:40 schreef Knoekie het volgende:
Bob heeft gewonnen met poolen. Eindstand 4 - 3
Wat een mazzelaar is hij zeg
Ik hou ook van jouquote:Op maandag 25 juli 2005 23:42 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wat een uitermate irritante usericon heb jij zeg![]()
Gelukkig maarquote:
Wat voor'n werk doe je danquote:Op maandag 25 juli 2005 23:42 schreef joupee het volgende:
ik heb vorige week al contractverlenging gekregen+ promotie: mag nu om 6 uur beginnen vanaf september
![]()
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:45 schreef BObNL het volgende:
Geloof dat imberr me niet meer aardig vinduit der sig gehaald
Wat kan ik er gvd wat een doen dat bob zoveel geluk heeft. Next time revengequote:Op maandag 25 juli 2005 23:44 schreef spenky het volgende:
knoek je moet nog effentjes oefenen met poolen
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:45 schreef BObNL het volgende:
Geloof dat imberr me niet meer aardig vinduit der sig gehaald
Volgens mij niet veel toch?quote:
postbodequote:Op maandag 25 juli 2005 23:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wat voor'n werk doe je dan![]()
En belangrijker: verdient het?
Misschien is dat hetquote:
Enige nadeel is dat je buiten moet werken, of in de zeikregen, of met stervenshitte de straat opquote:Op maandag 25 juli 2005 23:47 schreef joupee het volgende:
[..]
postbode![]()
uhm.. vast bedrag krijg je uitbetaald ongeacht hoe lang je erover doet. nu werk ik 3 uurtjes misschien 4 af en toe en 21 euro krijg ik ervoor![]()
Ik verdien 3,53 per uurquote:Op maandag 25 juli 2005 23:49 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat je buiten moet werken, of in de zeikregen, of met stervenshitte de straat op
Maar 21 euro per 3 a 4 uur is lekkeren om 6uur beginnnen ook
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |