Hee Brechtje, unblock je me ff?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:04 schreef Brechtje het volgende:
LOL
Ik ben volgende week, met mijn zusje (bananagirl) in de studio bij Fok!radio
Dus ook voor die cam enzo.
Shit
En je broertje? NOg gezeik gehad, of weet heeft ie niks gemerkt?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:04 schreef Brechtje het volgende:
LOL
Ik ben volgende week, met mijn zusje (bananagirl) in de studio bij Fok!radio
Dus ook voor die cam enzo.
Shit
Hmm... van mij hoeft t voorlopig nog niet in t zuiden door te dringen. Wij doppen hier onze eigen boontjes wel.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:06 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat het die betekenis zou hebben
Doppen = wippen = neuken = sexen = doppen
Tis een woord dat nog niet helemaal is doorgedrongen op de HAVO/VWO afdeling hier in Utrecht, maar op het VMBO en lager wordt het al veelvuldig gebruikt, en ik nu dus ook om het wat hogerop te krijgen
Alhoewel ik het een walgelijke uitdrukking vind![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 23:06 schreef brainster het volgende:
[..]
Eindelijk een reden om weer is te gaan luisteren. kijken.
Je kunt er zoveel leuke combi's mee maken, ooit gedacht aan je oor doppen?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm... van mij hoeft t voorlopig nog niet in t zuiden door te dringen. Wij doppen hier onze eigen boontjes wel.![]()
Dat klinkt wel heel fout.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:09 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je kunt er zoveel leuke combi's mee maken, ooit gedacht aan je oor doppen?
En dus ook jouw boontjes doppen, lijkt me heerlijk![]()
Heel fout, maar heel leuk om zulk soort opmerking te maken in een melige bui, dus daarom ben ik blij met 'doppen'quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 23:11 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Heel fout, maar heel leuk om zulk soort opmerking te maken in een melige bui, dus daarom ben ik blij met 'doppen'
Leegquote:
Goed idee. Effe kijken of er nog wat is.quote:
Toen "ballen tot we vallen" op de box wasquote:Op maandag 25 juli 2005 23:06 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat het die betekenis zou hebben
Doppen = wippen = neuken = sexen = doppen
Tis een woord dat nog niet helemaal is doorgedrongen op de HAVO/VWO afdeling hier in Utrecht, maar op het VMBO en lager wordt het al veelvuldig gebruikt, en ik nu dus ook om het wat hogerop te krijgen
Alhoewel ik het een walgelijke uitdrukking vind![]()
Vullen met water en roken maar.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:14 schreef Eix het volgende:
Ik bedenk me net, ik heb vroeger van n vriend ooit s een waterpijp gekregen. Hoe gebruik je die dingen uberhaupt?
Dat doe ik als ik verkouden ben ofsow, mss helpt die stoom ertegen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |