Correction, ligt zeker voor een deel aan de server. Ik ging van een ping van 26 naar een ping van boven de 100 toen ik naar een nieuwe server ging.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:27 schreef Droopie het volgende:
En Lag-problemen ligt ben ik bang aan je computer, want met mijn chello light heb ik altijd een ping onder 30.
niet Vagere_Hein !!!! die gast kilde me constant vanuit jouw heli.... boehoe!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:29 schreef Steeven het volgende:
Ik en Vagere_Hein doen misschien ook mee.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
niet Vagere_Hein !!!! die gats kilde me constant vanuit jouw heli.... boehoe!!!![]()
Kans is groot dat ie nu aan onze kant zitquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:36 schreef Sickert het volgende:
niet Vagere_Hein !!!! die gast kilde me constant vanuit jouw heli.... boehoe!!!![]()
Omdat er niemand in de MEC channel zat, is geen reden om bij de US te komen. En ik ging alleen heeeel kort ons team helpen omdat ik niet meer kon switchen, omdat wij al zwaar aan t verliezen waren en last but not least: Fok! Shizlequote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:02 schreef nlboy het volgende:
@ Droopie,
Gister zat ik in een eigen channel met Ash! (echt waar) Dus ik kon jullie niet horen. (bij die Vietnam achtige map) Maar toen iedereen een beetje wegging ging ik idd naar de Amerikaanse channel, want ik zat toen in mijn uppie in MEC channel. En helaas kon ik niet switchen van team bij BF2.
Dat was de rede...en JafarX zat ook mee te luisteren hoor.(hij was van team gewisselt)
Maja ik vond die FOK! auto actie toch het leukste moment toen...haha![]()
Echt balen dat ik dat niet had opgenomen.
duurde lang ja, maar ik heb alle guns nogquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Nog meer mensen in gevecht met de Account Server ? Ik kom er maar niet in..
bij mij is hij ook lekker aan het ladenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Nog meer mensen in gevecht met de Account Server ? Ik kom er maar niet in..
duurt het zo langquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:57 schreef UnleashMitch het volgende:
Nou dan zet ik m maar aan en ga wat drinken halen ofzo
Ben overigens wel mn weapons kwijt maar wel twee badges gewonnen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:07 schreef domolanglekker het volgende:
denk al wat is t rustig op de servers.. maar die account ding is weer platleuk bedacht van EA
zal wel onderhoud zijn danquote:Over the past few days, members of the Battlefield 2 community have been reporting a few oddities in relation to their stats. Namely that they have access to unlocked weapons that they didn't have before. It now appears that these errors were caused by a group who discovered exploitable security holes in the stats servers, and after trying to draw EA's attention to them, decided to alter user profiles.
"Well, what a wonderful few days it has been. Since EA didn't take the time to respond (or maybe even read) our emails about various stats-server security holes, it clearly showed us how much they care. Therefore, we came to the conclusion that modifying 5 million accounts wouldn't be that big of a deal.
What will be next week? Perhaps we'll give everyone their Distinguished Service Medal, or maybe we'll elevate everyone to the rank of Sergeant Major."
In his post on the EA Games UK forums, zero2zerOH states that all users with IDs between 40,000,000 and 45,000,000 now have all weapons unlocked. He goes on to suggest that if EA do not get in contact, further changes could be made to users' stats. Here's hoping that EA sort out any problems with the stats servers before any real damage is done.
Update: EA's Ben Smith has posted on the TotalBF2 Forums, stating that "All of the changes made will be rolled back in the next couple hours. Users may have to rechoose any unlocks they would have legitimately made in the last day or so as a result of the roll-back, but no stats should
bron : http://bfnation.net/index.php
Tot half 8 kunnen spelen op een server en daarna was het over....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:16 schreef nlboy het volgende:
En bedankt...EA!
Dan had ik nog mazzel, ik kon tot 20.10 doorgaan. Toen liep ie vast, en nu kom ik er niet meer op. Lekker danquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Tot half 8 kunnen spelen op een server en daarna was het over....
bij een bepaald aantal rank punten krijg je een unlockquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:23 schreef JK het volgende:
Vandaar dat ik die wapens niet geunlocked hadIk zat net niet in het rijtje en toch op de juiste server. Maar wil dat dus zeggen dat je , als je die wapens eerlijk hebt verdient, je ze niet kan gebruiken op unranked servers?
Wanneer krijg je eigenlijk de extra wapens ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |