Wat is jou naam in BF2, weet ik hoe ik mn mes medaille`s kan halenquote:Op maandag 25 juli 2005 22:31 schreef i-spy24 het volgende:
Ik was diegene die op een bepaalt moment een post in mijn eentje veroverde met m'n squad van 4 man alleen bleef de UAV backup wel erg lang weg ondanks meermalen het verzoek.
De enige die echt hulp bood als in goede dekking van boven was iemand in een helicopter die de boel onder vuur nam.
Mij lukte het echt niet, in het scherm waar je je klasse kan kiezen, zag ik wel dubbele pijlen, maar als ik daar op klikte gebeurde er nix... dus mij lukte het niet.. of ik druk op de verkeerde dubbele pijl... maar lijkt me sterk.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:54 schreef jazza het volgende:
jongens die server waar ik het net over had doet het btw nog steeds Alle guns zijn te kiezen IK HERHAAL
ben offlinequote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:03 schreef ursel het volgende:
komt ff koeken..
Zo te zien hebben jullie versterking nodig..
veranderde het wapen niet? het is geen cheat ik kreeeg gewoon punten, niet veel maar tochquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:05 schreef JK het volgende:
[..]
Mij lukte het echt niet, in het scherm waar je je klasse kan kiezen, zag ik wel dubbele pijlen, maar als ik daar op klikte gebeurde er nix... dus mij lukte het niet.. of ik druk op de verkeerde dubbele pijl... maar lijkt me sterk.
Vandaag gaat ook niet lukken..quote:
ik heb het nou g%^$%&^ weer maar nu op een andere server, ik snap er echt niets van!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:08 schreef JK het volgende:
Nope, gebeurde nix... maargoed, maakt ook niet uit, die wapens krijg ik vanzelf wel ooit
Alleen jammer dat je echt HEEL lang voor je medailles enz. moet werken... ik ga nooit aan de 10.000 uur komen voor bepaalde emblemen of medailles.
zie je ik ben niet de enige!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:26 schreef HassieBassie het volgende:
In mijn BFHQ zijn alle guns nu unlocked, speelbaar op alle ranked servers
Nieuw beleid van EA om het wat eerlijker te maken voor nieuwe spelers ofzo? Of zijn ze er eindelijk achter dat er misschien 3 spelers wereldwijd zijn die ooit alle guns zouden unlocken
maar ja, waarom haal ik dan eigenlijk punten?quote:Well, what a wonderful few days it has been. Since EA didn't take the time to respond (or maybe even read) our emails about various stats-server security holes, it clearly showed us how much they care. Therefore, we came to the conclusion that modifying 5 million accounts wouldn't be that big of a deal.
That being said, accounts with ids from 40,000,000 to 45,000,000 now have all of their weapons unlocked.
What will be next week? Perhaps we'll give everyone their Distinguished Service Medal, or maybe we'll elevate everyone to the rank of Sergeant Major.
The ball's in your court, EA. Time's up at the buzzer, how well will you play?
Vandaar dat ik wel alle wapens kon kiezen en Jafar, die op dezelfde server zat, kon helemaal niet kiezen. Wie heeft die accounts dan gehacked en mij alle wapens gegeven?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:28 schreef jazza het volgende:
LAATSTE NIEUWS
[..]
maar ja, waarom haal ik dan eigenlijk punten?![]()
Die sniper is wel sterker als de standaardsniper. AWP-whoring is trouwensquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:54 schreef nlboy het volgende:
Ik heb ook alle Wapens opeens sinds gister...heel vreemd.
Speelde gewoon op een EA server en ik heb ook niks veranderd in de bestanden van BF2.
Kan je iniedergeval zeggen dat de Medic wapen super is! (je kan inzoomen en schiet lekker snel) (MEC)
Helaas is de sniper wapen beetje verrot (elke keer dat je hebt geschoten moet je laden, aka AWP) (MEC)
En de anti-tank wapen is wel oke. (MEC)
Straks even kijken of ik ze nog allemaal heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |