tis Guns n' Roses niet he...quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:44 schreef Waxxer het volgende:
Even concreet: die DVD komt dus écht?
Niet weer één of ander gerucht en een release in het voorjaar van pak 'm beet.... 2010?
Ja, hij komt écht.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:44 schreef Waxxer het volgende:
Even concreet: die DVD komt dus écht?
Niet weer één of ander gerucht en een release in het voorjaar van pak 'm beet.... 2010?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:23 schreef Mister_Slide het volgende:
O.. jezus
Nu wordt dit topic iedere dag gevuld met wanhopig Waxxer berichtjes dat het nog zo lang duurt voordat de dvd uit komt.
En als ie dan eenmaal de DVD heeft blikt ie vol nostalgie terug, en heeft hij het erover dat het zo kort geleden leek dat hij te horen kreeg dat de DVD echt komt.
Waarna hij na twee uur weer een berichtje schrijft en meldt dat hij het zo jammer vind dat het nu alweer voorbij is
ofzo
Wist je dat Sinterklaas bestaat?quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:30 schreef Murray het volgende:
[..]
Chinese Democracy komt begin volgend jaar uit hoor!
Echt waar!
¤ 28,99quote:
in guldens had dat nu ook al lang meer geweest natuurlijk he...quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
¤ 28,99![]()
.
Bij CDWOW en Play.com zal ie wel 15 euro kosten. Een normale prijs. Je gaat toch geen fucking 62 oude guldens uitgeven aan twee schijfjes?
quote:During the encore, Bono announces that they want to play 'People Get Ready', but says they need an extra guitar player. The crowd erupts when Bruce Springsteen strolls on stage to reprise a collaboration that first happened in September, 1987, at Philly's now-demolished JFK Stadium. Bono calls Bruce's wife, Patti Scialfa, on stage to help with vocals. They play an extended version of the song with mostly made-up lyrics, eventually leaving only Bruce (playing Bono's Irish Falcon guitar) and Larry on stage to close out the first encore.
Belachelijk dat muziekDVD's altijd zo duur moeten zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
¤ 28,99![]()
.
Bij CDWOW en Play.com zal ie wel 15 euro kosten. Een normale prijs. Je gaat toch geen fucking 62 oude guldens uitgeven aan twee schijfjes?
Waar is With or Without You?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:40 schreef calvobbes het volgende:
De DVD is officieel aangekondigd op hun site
tja, nu krijg je inderdaad die vraag weer, net als bij de slane dvd. Daar staat one geloof ik niet op.quote:
Was al bekend dat die er niet opkwam..quote:
Hou je toch altijd. Als Milan op DVD uitkomt dan staan All I Want Is You, I Still Haven't Found What I'm Looking For, Miss Sarajevo en With Or Without You daar waarschijnlijk op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:42 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tja, nu krijg je inderdaad die vraag weer, net als bij de slane dvd. Daar staat one geloof ik niet op.
tja moet zeggen dat ik one en wowy inmiddels ook niet echt mis hoor...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:50 schreef Murray het volgende:
[..]
Hou je toch altijd. Als Milan op DVD uitkomt dan staan All I Want Is You, I Still Haven't Found What I'm Looking For, Miss Sarajevo en With Or Without You daar waarschijnlijk op.
inderdaad, wat een onzin is dat. De kwaliteit van de opnames is KUT, face it, je staat met je DAT of MD recordertje tussen +/- 30000 schreeuwende, jankende, hijgende, meelberende anderen. Dus al maak je dr mp3's van met een bitrate van 128kbps of super vette losless opnames, vee verschil hoor je toch niet. Ja misschien dat je op die losless het meegebrul beter kunt verstaan. Joepie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:27 schreef Murray het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er nou zo geil is aan lossless recordings? Natuurlijk je wilt een zo hoog mogelijk kwaliteit, maar nou is er weer een torrent gebanned omdat het niet lossless zou zijn. Niet dat ze het verschil horen, er moet notabene een frequentieanalyse aan te pas komen omdat het verschil tussen lossless en mp3 geeneens waarneembaar is.
Die kleren van Bonoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:25 schreef Murray het volgende:
Groot op de voorpagina van Whitehouse.gov, Bono is bij Bush wezen lunchen.
[afbeelding]
President George W. Bush and Bono discuss global AIDS and Africa policy in the Oval Office Wednesday, Oct. 19, 2005, following lunch in the White House.
ff precies zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:42 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tja, nu krijg je inderdaad die vraag weer, net als bij de slane dvd. Daar staat one geloof ik niet op.
yeah yeahquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
ff precies zijn: One stond wel op de Slane DVD maar niet op Boston
![]()
Wanneer is die release datum eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:50 schreef Murray het volgende:
[..]
Hou je toch altijd. Als Milan op DVD uitkomt dan staan All I Want Is You, I Still Haven't Found What I'm Looking For, Miss Sarajevo en With Or Without You daar waarschijnlijk op.
u2.comquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:24 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Wanneer is die release datum eigenlijk?![]()
quote:Vertigo 05 LIVE DVD, out mid November. ‘Vertigo 2005//U2 Live from Chicago’ will be released on November 14th.
Liep Bush d'r zelf maar zo bij, was ie tenminste nog een beetje stoerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Die kleren van Bono
Hij zal ook één van de weinig mensen zijn die zo gekleed in het Witte Huis mag komen. Zonnebril op, shirt half open, shirt uit de broek, baard van een dag
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2005/10/20051019-2.htmlquote:Q But this is serious about Bono. Is there a possibility he might be given a position in the administration? He's a big name.
MR. McCLELLAN: I haven't heard that. I think he's enjoying the career that he has right now and doing all the good work that he does on behalf of people who are suffering in developing countries.
Q But is he considered an advisor or supporter of the administration?
MR. McCLELLAN: He's someone who has a lot of influence and is committed to helping people who are in need, and lifting people out of poverty, and helping those who are suffering from AIDS. And those are priorities that the President shares. And so they've had some discussions over the last few years, and we appreciate the opportunity to visit with him.
dat weet nog niemandquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:21 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de Milan DVD
En jawel: 12,99 pond @ http://www3.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=22672 . Zo kan 't dus ookquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
¤ 28,99![]()
.
Ah fijn, dat wordt dus weer topics vol met posts als 'Wanneer komt mijn DVD nou eens aan, het is nu december en ik heb hem nog niet!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En jawel: 12,99 pond @ http://www3.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=22672 . Zo kan 't dus ook. Fuck, Bol.com
.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:38 schreef Murray het volgende:
[..]
Ah fijn, dat wordt dus weer topics vol met posts als 'Wanneer komt mijn DVD nou eens aan, het is nu december en ik heb hem nog niet!"
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:46 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm... Als je de "deluxe version" bij FRS bestelt, krijg je er de special van Chris Zegers bij
Nee dat is wel die ¤ 32,99 waard...
Daar gok ik ook op.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:54 schreef Luni het volgende:
Als hij uitkomt zal hij heus wel voor een aantrekkelijke prijs bij de Media Markt te koop zijn
Inderdaad, en dan kan je hem gewoon gelijk meenemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:06 schreef Murray het volgende:
[..]
Daar gok ik ook op.
Vorige keer scheelde het ook behoorlijk wat vergeleken met winkels als de FRS en bol.com.
Goeie tip idd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:59 schreef Dandelion het volgende:
toch maar bij cdwow besteld... bedankt voor de tip Roel_Jewel
Goedkoper dan CDWOW kan ik me niet voorstellenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:54 schreef Luni het volgende:
Als hij uitkomt zal hij heus wel voor een aantrekkelijke prijs bij de Media Markt te koop zijn
Typisch zo'n DVD waar de Media Markt mee stunt, we zullen het zien, maar ik denk dat hij wel voor ¤ 20 te verkrijgen zal zijn, dan is hij net iets duurder.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goedkoper dan CDWOW kan ik me niet voorstellen.
en je moet er voor naar buiten... ieuw!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Typisch zo'n DVD waar de Media Markt mee stunt, we zullen het zien, maar ik denk dat hij wel voor ¤ 20 te verkrijgen zal zijn, dan is hij net iets duurder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |