Stront vooropquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik,Terror,Yeahinho,fanneke,Dylan_Dog,Tong,Reannimatie,LadyFCDB,Onze-Ouwe-Sint-Jan,CMT.
Niet slecht voor zo'n klein kutclubje
quote:‘ik heb een stronthekel aan’ (voor de user die de meeste hekel aan een bepaalde speler heeft. In dat geval krijgt de winnaar een icoon met die speler erin. Voorbeeld: methodmich – Co Adriaanse. Die mag niet, want dat is een trainer, maar dit is het principe)
Doc (alle Portugezen, vooral Mourinho en Cristiano Ronaldo)
Blijft inderdaad vreemd. Ook dat er zo weinig ADO, Willem II en Utrecht fans zijn, als je kijkt hoe groot die steden zijn. Maar aan de andere kant, Leeuwarden is ruim groter dan een stad als Almelo, maar het wemelt ook niet echt van de Cambuur fans hier...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik,Terror,Yeahinho,fanneke,Dylan_Dog,Tong,Reannimatie,LadyFCDB,Onze-Ouwe-Sint-Jan,CMT.
en zeker als je weet dat we allemaal onafhankelijk van elkaar op FOK! gekomen zijnquote:
En dan heb je ook nog mensen die sporadisch posten als Hathor, Kesj (oid), stefanfcdb.. en volgens mij vergeet ik dan nog een paar..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het is werkelijk niet te geloven wat voor een kleuterkermis er onstaat bij een topic als dit.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:46 schreef SCH het volgende:
Neem het toch niet zo serieus mensen
idemquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:18 schreef appelsientje het volgende:
Zo gestemd..
No wayquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Precies![]()
Zolang ik de grootste klootzak award maar win![]()
Gelukkig is uw volwassen ikje er om ons met beide beentje op de vloer te houden........................quote:Op dinsdag 26 juli 2005 07:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Het is werkelijk niet te geloven wat voor een kleuterkermis er onstaat bij een topic als dit.
Wel vermakelijk maar misschien iets meer voor ONZ of PUB.
*snif* dankjequote:
Jongen wat ben je toch een jankerd...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kortom er klopt gewoon geen kut van heel die awards nie.
Is daar een award voor? Arjen Robben award?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jongen wat ben je toch een jankerd...
Volgend jaarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Is daar een award voor? Arjen Robben award?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |