quote:me3.
Op vrijdag 7 maart 2003 11:13 schreef nossio het volgende:
gedownload via edonkey
dus geen matrix 2Zeker weten dat ik er 15 mei zit!
Kan je al tickets reserveren?
quote:Agent Smith.
Op vrijdag 7 maart 2003 11:08 schreef Takemenow het volgende:
Agent Smith :
[afbeelding]
quote:denk jij nou echt dat als ie nog niet released is in het "warez-circuit" dat ie wel al op edonkey is te krijgen?
Op vrijdag 7 maart 2003 11:13 schreef nossio het volgende:
gedownload via edonkey
dus geen matrix 2
quote:Sterker nog : Agents Smith :
Op vrijdag 7 maart 2003 11:15 schreef zjroentje het volgende:[..]
Agent Smith.
quote:Er staan wel vaker gelekte evaluatie versies
Op vrijdag 7 maart 2003 11:18 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
denk jij nou echt dat als ie nog niet released is in het "warez-circuit" dat ie wel al op edonkey is te krijgen?
![]()
quote:dat komt dan als 1e uit in "het circuit" en daar is nog helemaal niets uitgekomen
Op vrijdag 7 maart 2003 11:20 schreef nossio het volgende:[..]
Er staan wel vaker gelekte evaluatie versies
dus waarom niet?
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 11:20 schreef Takemenow het volgende:[..]
Sterker nog : Agents Smith :
Gisteren The Matrix nog maar eens gekeken, en hij/ze blijft/blijven gewoon het/de gaafste personage/personages uit de hele film.
quote:je kan het proberen
Op vrijdag 7 maart 2003 11:22 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
dat komt dan als 1e uit in "het circuit" en daar is nog helemaal niets uitgekomen
quote:niet geschoten..... etc
Op vrijdag 7 maart 2003 11:23 schreef nossio het volgende:[..]
je kan het proberen
kijk in het vervolg eerst op bijv. www.nforce.nl
quote:Coole quotes van meneertje Smith : "Mister Anderssonnnnnn......" "I can smell your stink , it`s repulsive"
Op vrijdag 7 maart 2003 11:22 schreef zjroentje het volgende:[..]
Gisteren The Matrix nog maar eens gekeken, en hij/ze blijft/blijven gewoon het/de gaafste personage/personages uit de hele film.
quote:Doe ik ook
Op vrijdag 7 maart 2003 11:24 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
niet geschoten..... etc
kijk in het vervolg eerst op bijv. www.nforce.nl
quote:Volgens mij is de film nog niet eens klaar ...
Op vrijdag 7 maart 2003 11:27 schreef nossio het volgende:[..]
Doe ik ook
maarja drang is te sterk
moest het gewoon gokken
Begin januari is er al een exclusieve preview van 20min. gegeven aan de executives van Warner en één journalist. Lees zijn verslag op http://www.msnbc.com/news/850165.asp?cp1=1 en je bent redelijk bij. Vergeet ook niet de Animatrix filmpjes te downen (http://www.intothematrix.com/) om weer helemaal 'into' the matrix te raken..!
Ongeveer 100MB, maar het is een dikke pijp, gaat dus vrij snel
quote:thnx, vanaaf ff downen
Op vrijdag 11 april 2003 08:52 schreef ChOas het volgende:
De volledige trailer is nu hier te downloaden:
http://progressive1.stream.aol.com/wb/gl/wbonline/progressive/thematrix/us/med/trailer_final_1000_dl.zipOngeveer 100MB, maar het is een dikke pijp, gaat dus vrij snel
quote:Ik heb hem net gezien...
Op vrijdag 11 april 2003 09:04 schreef schroefje het volgende:[..]
thnx, vanaaf ff downen
Tip: Hou tissues bij de hand....
MIJN GOD!!!!
Heb hem net drie keer achter elkaar gekeken... whoa.
oftopic: weet iemand trouwens hoe het muziekje wat op de achtergrond van de trailer speelt tussen 20 en 50sec heet? --> Gaaf.
quote:url
Bij Wired is een interessant artikel verschenen over de special effects gebruikt in de nieuwe Matrix film die over ruim een maand in première zal gaan. De eerste Matrix film was een enorm succes, mede dankzij de nog nooit eerder vertoonde speciale effecten. Vooral het effect waarbij de camera in slowmotion rond, bijvoorbeeld de hoofdpersoon, draaide terwijl de kogels langzaam voorbij vlogen maakte indruk. Het effect, nu bekend onder de naam Bullet Time, werd tot stand gebracht door 122 fotocamera's in een cirkelvorm op te stellen en deze snel achterelkaar een foto te laten nemen. Door deze beelden achter elkaar te plakken en vervolgens te bewerken ontstond de illusie dat er een camera was die snel ronddraaide.Bij de nieuwe film zullen de special effects nog een stap complexer worden waardoor het bijna onmogelijk wordt om nog langer te werken met echte videocamera's en vervolgens de beelden te bewerken. Daarom zullen sommige scènes, inclusief de personen, nu compleet door de computer getekend worden zodat de 'filmcamera' compleet vrij kan bewegen zonder last te hebben van vervelende natuurwetten. Omdat de meeste mensen vrij snel zien wanneer personen echt zijn of getekend door de computer hebben de makers van de film er alles aan gedaan om een zo nauwkeurig mogelijk model te krijgen van alle objecten.
Zo zijn bijvoorbeeld de acteurs gefilmd met camera's die maar liefst één gigabyte data per seconde produceren om zo alle details te kunnen verwerken in het model. Voor de modellen van de kleding is gebruik gemaakt van een scanner met een nauwkeurigheid van 25 micron die normaal gebruikt wordt om de reflectiviteit van de verf op stealth bommenwerpers te analyseren. De enorme hoeveelheid gegevens werd vervolgens gevoerd aan het programma mental ray die hiervan vervolgens spetterende, niet van 'echt' te onderscheiden, filmfragmenten van maakte. Of dit ook daadwerkelijk gelukt is zullen we binnenkort kunnen zien in de bioscoop
Wat een extreem gave kickass trailer!
Ik ga meteen weer ff Matrix 1 kijken.
quote:Vette Trailer, ben benieuwd wanneer deze in de bioscoop komt.
Op vrijdag 11 april 2003 08:52 schreef ChOas het volgende:
De volledige trailer is nu hier te downloaden:
http://progressive1.stream.aol.com/wb/gl/wbonline/progressive/thematrix/us/med/trailer_final_1000_dl.zipOngeveer 100MB, maar het is een dikke pijp, gaat dus vrij snel
als ie uberhaupt in de bios komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |