GLG
quote:Het was helemaal geen mooi afgerond verhaal.
Ik vond dat The Martix een hele goeie film en een mooi afgerond verhaal (was).. Waarom moeten ze daar dan 2 vervolgen op maken, en dan nog, waarom kondigen ze dat zo ver van te voren aan!?
quote:Die witte dudes zien er best gaar uit eigenlijk......
Op woensdag 08 mei 2002 16:00 schreef Rude het volgende:
[afbeelding]
nieuwe bad guys.[afbeelding]
zion.
Heeft bij deze films een dubbele betekenis
Ik Kijk echt wel uit naar deel 2 en 3 hoop dat ze beter zijn dan het orgineel dat was echt kickass
quote:Erg gaaf, lekker stijlvol
Op donderdag 09 mei 2002 12:43 schreef Dauntless het volgende:
[afbeelding]Ik Kijk echt wel uit naar deel 2 en 3 hoop dat ze beter zijn dan het orgineel dat was echt kickass
de eerste teaser trailer!!! kan 'm zelf helaas hier op m'n werk niet kijken
dus moet nog ff geduld hebben
quote:Moet ik binnenkort ook eens gaan doen
Op maandag 10 juni 2002 18:03 schreef Carlitos het volgende:
Nadat ik die trailer heb gezien, ben ik gewoon uit enthousiasme deel 1 weer gaan kijken.
*DVD'tje opzoekt*
Die vechtscenes zijn gewoon perfect, special effects zijn uitermate boeiend.
I begin weer een beetje het "Spiderman" gevoel te krijgen met deel 2 en 3. MAW ik kan gewoon niet wachten totdat ie in de bioscoop is.
quote:Is dat niet gewoon een extra iets of zo. Ziet eruit alsof het met de copmuter is gemaakt, of getekend.
Op maandag 09 september 2002 17:17 schreef ET het volgende:
The Animatrixhttp://whatisthematrix.warnerbros.com/rl_cmp/anime_trailer_qt2.html
quote:Die zilvergekleurde rastaboys, oftewel nieuwe badguys, schijnen een phsysieke weergave van een virus te zijn, als ik de site mag geloven..
Op woensdag 08 mei 2002 16:00 schreef Rude het volgende:
[afbeelding]
nieuwe bad guys.
zie trouwens dat Matrix 2 pas begin juli, anderhalve maand na de VS, hier in de bios komt!! leren ze het nou nooit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |