Dat is één van de beste Chinese actrices. Beter dan Ziyi Zhang althans.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:25 schreef MadGuy het volgende:
Li Gong ken ik niet zo, Hatsumomo is toch wel mijn favo karakter. We zullen zien!
Ziet er erg mooi uit. Goede cast en een prachtige setting.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:31 schreef MadGuy het volgende:
En de Japanse trailer is online:
http://www.dreamworksfansite.com/geisha/official_japan_teaser.php
quote:Deze afbeelding is 4164 * 2575 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post.
ik denk dat ze wel cool is, als ik het zo hoor en de trailer zie. Hatsumomo moet neergezet worden als een echte kreng. In de trailer lijken de emoties ook heel erg aangedikt te worden of in ieder geval wat meer uitgespeeld. In het boek kwam het ietwat nuchter op me over. Logisch ook, want Sayuri vertelt het verhaal achteraf. Maar toch, de film moet je kunnen voelen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:47 schreef Sokolsky het volgende:
Gong Li is de heldin uit de vroege films van Yimou Zhang. Het Rode Korenveld, Huozhe, Raise the Red Lantern, dat werk. Zhang Ziyi uit de latere (The Road Home, Hero, House of Flying Daggers). Mijn voorkeur gaat ook uit naar Gong Li.
De cast is niet Japans, het verhaal is door een Amerikaan geschreven en het wordt geproduceerd door een productiebedrijf uit Hollywood. Hoe Amerikaans wil je een film hebben man?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:39 schreef Jordy-B het volgende:
Engels gesproken...
Nou... geef mijn portie maar aan Fikkie, hoor. Zelfs de Amerikanen snappen toch wel dat je beter de acteurs in hun eigen taal een verhaal kan laten brengen?!
Wat moet je nou met zo'n zooi aan steenkolen-Engels sprekende Chinezen?
Julia Roberts als geisha.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:15 schreef MadGuy het volgende:
[..]
De cast is niet Japans, het verhaal is door een Amerikaan geschreven en het wordt geproduceerd door een productiebedrijf uit Hollywood. Hoe Amerikaans wil je een film hebben man?
Madonna scheen ook nog ooit een oog te hebben op de rol van Hatsumomo...quote:
Wat is dit dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:31 schreef MadGuy het volgende:
En de Japanse trailer is online:
http://www.dreamworksfansite.com/geisha/official_japan_teaser.php
Dat eerste zit er zeker in: Kijk maar naar hoe Hatsumomo Sayuri behandeld en hoe Mevrouw Friemel zegt: That one not and the other maybe... of zoiets. Best ruw. Maar ik ben benieuwd.quote:Op zondag 4 september 2005 20:54 schreef SunChaser het volgende:
Ben benieuwd of de scherpe kantjes er nog inzitten, zoals het verhandelen en mishandelen van de kinderen en het seksueel misbruik van tienermeisjes.
Of dat aanbieden van de maagdelijkheid..quote:Op zondag 4 september 2005 20:54 schreef SunChaser het volgende:
Ben benieuwd of de scherpe kantjes er nog inzitten, zoals het verhandelen en mishandelen van de kinderen en het seksueel misbruik van tienermeisjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |