Ook die heb je verkregen door arbeidquote:Op maandag 25 juli 2005 11:05 schreef SocialDisorder het volgende:
nope. Je inkomsten zijn verdiensten verkregen door arbeid. Teruggave van belasting vallen hier niet onder.
Dat klinkt alsof je je belasting beter niet kunt terugvragen als je er dan overheen gaat...quote:Naast je studiefinanciering mag je in 2005 10.461,66 netto per kalenderjaar bijverdienen.
-off topic mode on-quote:Op maandag 25 juli 2005 10:59 schreef Ponem het volgende:
Hallo,
Ik heb even een vraagje over bijverdienen naast je studiefinanciering in 2005. Ik weet dat de grens van bijverdienen op 10.450 euro ligt. Ik ben bang dat ik daaroverheen ga als ik mijn belastinggeld ga terugvragen. Nu vraag ik mij alleen af of dat ook meetelt als inkomen. In de folder van de IB-groep staat dat namelijk niet duidelijk aangegeven.
Weet iemand of het terugkrijgen van belastinggeld over je inkomsten van vorige jaar meetelt als bijverdiensten voor de IB-groep?
Ik weet het niet helemaal zeker. Aan de ene kant zou je moeten mogen uitgaan van de bedragen op je jaropgaaf. Staat daar 10.000 bij netto verdiensten, dan zit je goed. Maar aan de andere kant: als je geld terugkrijgt, wordt je netto-inkomen hoger, zo kun je redeneren.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:35 schreef Ponem het volgende:
Maar als ik belasting terug ga vragen over 2004 wordt dat dan niet opgeteld bij verdiensten in 2004?
"FF" bellen met de IBG betekent 12 uur in de wacht staan.....................quote:Op maandag 25 juli 2005 12:39 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker. Aan de ene kant zou je moeten mogen uitgaan van de bedragen op je jaropgaaf. Staat daar 10.000 bij netto verdiensten, dan zit je goed. Maar aan de andere kant: als je geld terugkrijgt, wordt je netto-inkomen hoger, zo kun je redeneren.
Bel anders ff met de IBG
Vorige week nog gebeld, heb na het doorlopen van het keuzemenu denk ik drie seconden gewachtquote:Op maandag 25 juli 2005 13:30 schreef SocialDisorder het volgende:
"FF" bellen met de IBG betekent 12 uur in de wacht staan.....................
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |