Ik begin het ook te merken nu ik er meer op let.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:41 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
jep, word er helemaal debiel van. 1ste, 5de, 10de, 15de etc. 80% van de goals die ik tegenkrijg valt daaronder.![]()
In mijn Sheffield Wednesday spel heb ik een paar goede zweedse en noorse verdedigers gehaald door die spelers in de database te laden. Verder leen ik met nederlandse clubs vaak Hedwiges Maduro van Ajax samen met nog een paar spelers uit de reserves van de topclubs.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:16 schreef tijger1974 het volgende:
Na een dom foutje (een reeds bestaand topis openen sorrie)opnieuw een poging.
Weet iemand nog wat goede relatief goedkope defenders.
ik speel met cambuur (soms vraag je er gewoon om) en mijn verdediging lijkt wel gatenkaas
ik speel bijna altijd 4-4-2 .
mijn keeper is goed en aangezien ik nogal aanvallend ben ingesteld wil ik mijn middenvelders zo weinig mogelijk laten verdedigen.
ik snap wel dat je dan wat meer tegendoelpunten kan oplopen maar ik krijg er bijna 2 om de oren per wedstrijd (57 tegen doelpunten) daarintegen scoor ik wel veel.
tot nu toe 2e jaar net bezig en het 1e jaar 3e in de nacompetitie.
alvast bedankt
Met spelers uit de Oekraine zit je weer met een Work-Permit eis (voor Engeland, Schotland en IJsland). Ik heb pas een aantal spelers gescout in Slowakije en Slovenie. Die zijn te halen zonder Work Permit en er lopen een aantal (niet heel veel) goedkope talenten rond.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:18 schreef FoxF1 het volgende:
[..]
In mijn Sheffield Wednesday spel heb ik een paar goede zweedse en noorse verdedigers gehaald door die spelers in de database te laden. Verder leen ik met nederlandse clubs vaak Hedwiges Maduro van Ajax samen met nog een paar spelers uit de reserves van de topclubs.
In de loop van het jaar ga ik dan vaak scouten in oekraine en scandinavie zodat ik het volgend jaar
een beetje een team heb.
Maar met Sheffield Wednesday haal ik alleen maar "EU Nationals". Dat gelazer met Work Permits ben ik inmiddels aardig zat. Sowieso krijg je als Lower League Manager toch bijna nooit een work permit voor elkaarquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Met spelers uit de Oekraine zit je weer met een Work-Permit eis (voor Engeland, Schotland en IJsland). Ik heb pas een aantal spelers gescout in Slowakije en Slovenie. Die zijn te halen zonder Work Permit en er lopen een aantal (niet heel veel) goedkope talenten rond.
Ik heb hem contract termination of iets dergelijks aangeboden. Ik hoefde maar een miljoen te betalen en hij wilde niets liever. Daniel, de groeten!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:08 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Bij mij speelt 'ie de sterren van de hemel in mijn Cambuur-gameAMR met een pijltje naar FR plus wat instructies en Daniël weet wel te presteren
Is toch het leuke van dit spel om met zo een elftal het hoogste te bereiken, ook al gebeurd dat vaker niet dan wel. Doel van mij is om kampioen van de eredivisie te worden, ga daarna wel aan de slag met een kleiner elftal. Sta nu eerste in de GGD, maar heb nog geen 10 wedstrijden gespeeld, dus moet nog zien of ik het ook tot het einde ga volhouden...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:40 schreef twi het volgende:
Ik kom niet veel verder met Dordt. Zit nu al in 2010 en 1x UEFA, 1x in Intertoto finale uitgeschakeld. Hopelijk brengt Jasar Takak daar wat verandering in, samen met wat verdedigende versterkingen zoals Dingsdag, Buijs en van Nieuwstad. Veel grote sterren kan ik namelijk helaas niet aantrekken, ondanks dat ik het budget heb (en zelfs wanneer ik kijk waar ze later naartoe gaan, meestal Lecce, verdienen ze de helft van wat ik ze aanbiedt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |