Cadeauquote:Op maandag 25 juli 2005 09:05 schreef silver-surfer het volgende:
Wat doen we die neger als gijsjes kado?
Een dagje recreatief plukken? Voor 1 keer zonder zweep?
Tis al een kado dat ie deze leeftijd heeft mogen bereiken.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:05 schreef silver-surfer het volgende:
Wat doen we die neger als gijsjes kado?
Een dagje recreatief plukken? Voor 1 keer zonder zweep?
We kunnen het nuttige met het aangename verenigen!!quote:
Dat we hem hebben laten leven bedoel je?quote:Op maandag 25 juli 2005 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis al een kado dat ie deze leeftijd heeft mogen bereiken.
ja.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat we hem hebben laten leven bedoel je?
Of niet gecastreerd hebben.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
Dat we hem hebben laten leven bedoel je?
Daar heb je een punt!!quote:
Lekker Gijs....... zo mol... eindelijk een beetje klaar. Zonder Brown, Renske, Surfer en Fiona was het niet zo snel gelukt allemaalquote:
Komt door die asfaltdampen waar hij de hele dag tussenzit. Kan hij ook niks aan doen.quote:
Limburg rulesquote:Op maandag 25 juli 2005 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt door die asfaltdampen waar hij de hele dag tussenzit. Kan hij ook niks aan doen.
hier niet, kantine is dichtquote:Op maandag 25 juli 2005 09:19 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Bij wie kan ik tussen de middag komen lunchen ?
dat is je eigen probleem en zo ver is venlo toch nietquote:Op maandag 25 juli 2005 09:22 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Beetje ver weg ook lijkt mij gijs
Mijn auto is niet gebouwd voor zo`n gatquote:Op maandag 25 juli 2005 09:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat is je eigen probleem en zo ver is venlo toch niet
als de Maas iets te hoog staat heb je een boot nodig jaquote:Op maandag 25 juli 2005 09:26 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Mijn auto is niet gebouwd voor zo`n gat
Leuk dat google earth programmaquote:Op maandag 25 juli 2005 09:26 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Mijn auto is niet gebouwd voor zo`n gat
helpdesk hier ook nietquote:Op maandag 25 juli 2005 10:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb nog geen telefoon gehad
Schiet zo niet op.
ik 1quote:Op maandag 25 juli 2005 10:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb nog geen telefoon gehad
Schiet zo niet op.
Dus jij gaat vanmiddag naar HongKongquote:Op maandag 25 juli 2005 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
Neuken dan maar?
wanneer ga je nou gijs??quote:Op maandag 25 juli 2005 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
Neuken dan maar?
Beijing. Hong Kong zit ik eind augustus pas.quote:
Godverquote:Op maandag 25 juli 2005 10:19 schreef Chocobo het volgende:Nieuwe clip We Love Katamari....
http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=1265&id=4920
Voor mij ligt het beide *daar*quote:Op maandag 25 juli 2005 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beijing. Hong Kong zit ik eind augustus pas.
Is ie cool?? lijkt me onwijs gaaf..... vond Shaolin Soccer ook zo droogquote:Op maandag 25 juli 2005 10:22 schreef Bastard het volgende:
Kung Fu Hustle heb ik gezien, echt een gave film is dat![]()
Vanmiddag Gijs. Nu druk aan het inpakken.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:22 schreef mr_Brown het volgende:
wanneer ga je nou gijs??
Jupquote:Op maandag 25 juli 2005 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beijing. Hong Kong zit ik eind augustus pas.
ik merk hetquote:Op maandag 25 juli 2005 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vanmiddag Gijs. Nu druk aan het inpakken.
Ik kon helemaal niks van die film, duw de schijf in de dvd speler na de nodige alcohol.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Is ie cool?? lijkt me onwijs gaaf..... vond Shaolin Soccer ook zo droog![]()
D
Gijs...ik weet niet hoe het bij jou thuis is. Maar als het om inpakken voor de vakantie gaat mag ik me er echt niet mee bemoeien.quote:
Is hij al uit op DVD dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 10:26 schreef Bastard het volgende:
Ik kon helemaal niks van die film, duw de schijf in de dvd speler na de nodige alcohol.
En echt hard gelachen om deze film, ook de Special Effects zijn verbluffend gedaan. Aanradertje!
Dat voetballll oooooooooookquote:Op maandag 25 juli 2005 10:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Is ie cool?? lijkt me onwijs gaaf..... vond Shaolin Soccer ook zo droog![]()
D
rightquote:Op maandag 25 juli 2005 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vanmiddag Gijs. Nu druk aan het inpakken.
andersomquote:Op maandag 25 juli 2005 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ik weet niet hoe het bij jou thuis is. Maar als het om inpakken voor de vakantie gaat mag ik me er echt niet mee bemoeien.
Ooooooooohhh een downloaderquote:Op maandag 25 juli 2005 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.
En mr and mrs smith is nog niet in de bios, Sew me
Niks voor jou Gijsquote:Op maandag 25 juli 2005 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.
En mr and mrs smith is nog niet in de bios, Sew me
Dan moet je dus ECHT die kung fu hustle gaan kijken, zo droog ookquote:Op maandag 25 juli 2005 10:32 schreef Chocobo het volgende:
Dat trappen met Shaolin soccer en vlak voor het gezicht stoppen..... daarna de wind in zijn haar zijn... zoooo cool![]()
die special effects zijn echt zwaaar goed idd.... die effecten ,..... die humorquote:Op maandag 25 juli 2005 10:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kon helemaal niks van die film, duw de schijf in de dvd speler na de nodige alcohol.
En echt hard gelachen om deze film, ook de Special Effects zijn verbluffend gedaan. Aanradertje!
*pek en veren pakt*quote:
Hele coole film idd...quote:Op maandag 25 juli 2005 10:32 schreef Chocobo het volgende:
Dat trappen met Shaolin soccer en vlak voor het gezicht stoppen..... daarna de wind in zijn haar zijn... zoooo cool![]()
Ik heb nog geen 1 film gedowned..quote:
Ik heb het ook gedaanquote:
Tuurlijk!!quote:Op maandag 25 juli 2005 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1 film gedowned..
Maar krijg ze hier en daar in mn handen gestopt.
Mn broertje haalt ze zo van een spindel af, allemaal films, gooit zo de losse dvd's in mn hand, "hier kun je lachen"
Wat doe je er tegen
Ik koop de laatste tijd geen films meer nee, minimaal 20 euro voor een film neerleggen terwijl je ze zo krijgt. Ben toch niet achterlijk dan.. Besides, ik heb voor tonnen gehuurd, en zal dat ook blijven doen.
Oh nee... ik heb ze toch ook gekregenquote:Op maandag 25 juli 2005 10:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan
Heb Alexander gedownload en the Grudge
Ik koop ze nog wel maar dan later.... dan zijn ze ineens 11 euro ofzo bij van leest. Huren doe ik ook,..... downloaden niet ! Maar idd.... als je hem zo in je hand krijgt zou ik hem ook wel kijkenquote:Op maandag 25 juli 2005 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1 film gedowned..
Maar krijg ze hier en daar in mn handen gestopt.
Mn broertje haalt ze zo van een spindel af, allemaal films, gooit zo de losse dvd's in mn hand, "hier kun je lachen"
Wat doe je er tegen
Ik koop de laatste tijd geen films meer nee, minimaal 20 euro voor een film neerleggen terwijl je ze zo krijgt. Ben toch niet achterlijk dan.. Besides, ik heb voor tonnen gehuurd, en zal dat ook blijven doen.
Al zou ik 25 euro toe krijgen dan zou ik nog niet naar die bagger kijken.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:42 schreef Magneet het volgende:
ik download alles van de WWE/WWf maar goed de dvd's daarvan kosten ook 25 euro per stuk dat is me iets teveel van het goede
ik vind het wel grappig en leuk om te zien, als je het volgt is het eigenlijk net 1 grote soap seriequote:Op maandag 25 juli 2005 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Al zou ik 25 euro toe krijgen dan zou ik nog niet naar die bagger kijken.
Idd,... dat is zooooo slechtquote:Op maandag 25 juli 2005 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Al zou ik 25 euro toe krijgen dan zou ik nog niet naar die bagger kijken.
Ik moet zeggen dat ik ook steeds minder graag naar de bioscoop ga. Duur, zo'n gedoe om er te komen en er is altijd wel irritant volk in de zaal.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:42 schreef Bastard het volgende:
Je ontkomt niet meer aan dat download shit met dvd's gewoon, dan kan je blijven volharden maar dan ben je gewoon een dief van je eigen portomennee.
Hele goeie films koop je natuurlijk wel orgineel, die kung fu hustle moet ik ook gewoon orgineel hebben tzt. Anders ben ik bang dat ik dat schijfje kwijt raak.
Gijs je bent een dief van iemands anders portomonneequote:Op maandag 25 juli 2005 10:42 schreef Bastard het volgende:
dan kan je blijven volharden maar dan ben je gewoon een dief van je eigen portomennee.
ik ga echt NOOIT meer naar de bios om juist die redenenquote:Op maandag 25 juli 2005 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook steeds minder graag naar de bioscoop ga. Duur, zo'n gedoe om er te komen en er is altijd wel irritant volk in de zaal.
24, seizoen 4quote:Op maandag 25 juli 2005 10:43 schreef Chocobo het volgende:
Idd,... dat is zooooo slechtTrek dat echt niet !
Alleen echte toppers. Films waar ik echt geen zin heb om op te wachten tot ze op video uit zijn.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:45 schreef Magneet het volgende:
ik ga echt NOOIT meer naar de bios om juist die redenen
quote:Op maandag 25 juli 2005 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben te lui
Anders post je gewoon ff niet Gijs.quote:
Ja whatever.. en het kabinet is weer een dief uit mijn portommenee en zo is de cirkel rond.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs je bent een dief van iemands anders portomonneeZie je die filmpjes nooit aan het begin van je huur dvd van Brein (Nederland) en BAF (Belgie
)
Zodra we klaar zijn met de verhuizing ga ik met seizoen 3 beginnen Gijsquote:
HAHAHHA.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders post je gewoon ff niet Gijs.
quote:Op maandag 25 juli 2005 10:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja whatever.. en het kabinet is weer een dief uit mijn portommenee en zo is de cirkel rond.
zegt de koning van de torrentsquote:
Hoe vond je seizoen 2?quote:Op maandag 25 juli 2005 10:50 schreef Chocobo het volgende:
Zodra we klaar zijn met de verhuizing ga ik met seizoen 3 beginnen Gijs![]()
Briljante serieWereld televisie !!
Jaaaaaa, was sterk he!!quote:Op maandag 25 juli 2005 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand trouwens gisteravond die shark special van Mythbusters gezien op Discovery?
Kan je er niet meer tegenquote:Op maandag 25 juli 2005 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders post je gewoon ff niet Gijs.
Whoehahahahahahaquote:
Beter dan een,... precies zoals jullie al vertelde. Maar ik kon het niet geloven. Wat een spanning.... niet normaal... dat level van Agent Bauerquote:
Ja nog 3 dagen en vakantiequote:
whahahaha.... ik heb er vrijdag een krantenartikel over gelezen.... maar heb het ook gemistquote:Op maandag 25 juli 2005 10:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaaaaa, was sterk he!!
En dat ie zo in die tank met haaien ging, levensgevaarlijk ook.. echt een stel gekken hoor.
Oh wacht es ff...
Nee, niet gezien.
En dan heb je daar weer wat te huilen.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:52 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Ja nog 3 dagen en vakantie
Maar het belangrijkste, m`n laatste 3 dagen in die Hellhole hierDaarna op m`n nieuwe werkplek beginnen
Klinkt lekker Gijsquote:Op maandag 25 juli 2005 10:52 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Ja nog 3 dagen en vakantie
Maar het belangrijkste, m`n laatste 3 dagen in die Hellhole hierDaarna op m`n nieuwe werkplek beginnen
quote:Op maandag 25 juli 2005 10:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaaaaa, was sterk he!!
En dat ie zo in die tank met haaien ging, levensgevaarlijk ook.. echt een stel gekken hoor.
Oh wacht es ff...
Nee, niet gezien.
Duh, ga niet onder doen voor jullie natuurlijkquote:Op maandag 25 juli 2005 10:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan heb je daar weer wat te huilen.
quote:Op maandag 25 juli 2005 10:54 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Duh, ga niet onder doen voor jullie natuurlijk
Gijs, als ze denken dat ik de nieuwe Boedha ben en ze willen allemaal over mijn buik wrijven blijf ik daarquote:Op maandag 25 juli 2005 10:51 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Kan je er niet meer tegen![]()
![]()
Word lachen joh op vakantie. Al die mannetjes daar zijn de helft van jouw lengte en gewicht. Zie ze al kijken met hun oogjes naar zo`n rossige reus
Gun het je wel hoor
Moet je ook 3 uur vantevoren inchecken![]()
?
Nee. Ik ga op vakantiequote:Op maandag 25 juli 2005 10:56 schreef Bastard het volgende:
Is het trouwens weer een leuk idee om met de Gijsjes te gaan HALO 2'en?
Ik heb alle nieuwe maps op de xbox staan, moet zeggen dat het spel weer een stuk leuker is geworden!
Gijs.......... 24quote:Op maandag 25 juli 2005 10:54 schreef Bastard het volgende:
Ik heb dus nog helemaal NIETS gezien van die 24 he...
Aanrader om te downloaden dus?
lang niet meer gegamed....quote:Op maandag 25 juli 2005 10:56 schreef Bastard het volgende:
Ik heb alle nieuwe maps op de xbox staan, moet zeggen dat het spel weer een stuk leuker is geworden!
Ik sluit mijn Xbox niet meer aanquote:Op maandag 25 juli 2005 10:56 schreef Bastard het volgende:
Ketter.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik sluit mijn Xbox niet meer aanDe nieuwe 360 wel weer !
Zit eraan te denken de mijne te verpatsen met alles erop en eraan, heb ik alvast wat geld voor de 360quote:Op maandag 25 juli 2005 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik sluit mijn Xbox niet meer aanDe nieuwe 360 wel weer !
Ik wacht op Battlefield: Modern Combat.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:56 schreef Bastard het volgende:
Whehehehhe.... alle film die ik heb gedownload zijn op 1 hand te tellen...quote:
Ook super...daar gebeuren dingen in...ooooooooowwwwwquote:Op maandag 25 juli 2005 10:52 schreef Chocobo het volgende:
Nee we zijn heel benieuwd naar deel 3 !!
Livesets vooral.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whehehehhe.... alle film die ik heb gedownload zijn op 1 hand te tellen...
En dan nog,... volgens mij heeft iedereen hier Gigabytes aan muziek op zijn pc staan... dus
Gijs.... er komt niks meer op die machine wat ik ga gamenquote:
Geen ADSL nuquote:Op maandag 25 juli 2005 10:56 schreef Bastard het volgende:
Kimquote:Op maandag 25 juli 2005 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ook super...daar gebeuren dingen in...ooooooooowwwww![]()
![]()
Ik doe Jack ookMaar zijn dochter doe ik harder
November toch ? Beter doe je dat dan snel.... straks verkoopt iedereen zijn of haar Xboxquote:Op maandag 25 juli 2005 11:02 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Zit eraan te denken de mijne te verpatsen met alles erop en eraan, heb ik alvast wat geld voor de 360
quote:
Neejquote:Op maandag 25 juli 2005 11:04 schreef Chocobo het volgende:
November toch ? Beter doe je dat dan snel.... straks verkoopt iedereen zijn of haar Xbox
heidenquote:Op maandag 25 juli 2005 11:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whehehehhe.... alle film die ik heb gedownload zijn op 1 hand te tellen...
En dan nog,... volgens mij heeft iedereen hier Gigabytes aan muziek op zijn pc staan... dus
Gijs ik trek die spanning soms echt niet.... delen gingen er achter elkaar in. Einde gezien van een deel en hop... toch maar weer het volgende uurtje kijken.... zo zijn wel dik 2 a 3 weken bezig geweest.... wat een ervaringquote:Op maandag 25 juli 2005 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ook super...daar gebeuren dingen in...ooooooooowwwww![]()
![]()
Ik doe Jack ookMaar zijn dochter doe ik harder
TYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYPHUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nog nietquote:Op maandag 25 juli 2005 11:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Geen ADSL nu...dus geen Xbox live ook meer
Godverdomme Gijs, begint meteen te tochten hierquote:Op maandag 25 juli 2005 11:07 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Jawel, november istie tekoop
[afbeelding]
Mannetje hoor die Subtlequote:Op maandag 25 juli 2005 11:07 schreef Bastard het volgende:
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=5554
Die penis likt zich echt goed in he?
Stevig briesje nu ?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Godverdomme Gijs, begint meteen te tochten hier
quote:Op maandag 25 juli 2005 11:16 schreef QueenR het volgende:
Gefeliciteerd Brown!!!28, dacht wel dat je ouder was
![]()
Gisteren mijn ukkie 4, veel star wars speelgoed gekregen, heerlijk hoe verslaafd ie al is hihi. Hij zingt de hele dag Darth Vader theme; tam tam tam tam ta dam tam ta dam. Zegt ie dat ie ook in het engels kan zingen; from from from fro from from fro from from![]()
die was goooooooeeeeeedquote:Op maandag 25 juli 2005 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand trouwens gisteravond die shark special van Mythbusters gezien op Discovery?
ik heb dat spel al 5 maanden niet meerquote:Op maandag 25 juli 2005 10:56 schreef Bastard het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2005 11:23 schreef Magneet het volgende:
en met die klote plaatjes kom ik hier ook voorlopig niet meer, kan dat gewoon niet maken hier
shit had ik dat geweten had ik ook wel geholpen om mijn kinds collectie aan te spekkenquote:Op maandag 25 juli 2005 11:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ja.... ik maak een volwassen indruk ja.... ik weet het
![]()
gefeliciteerd![]()
heb gisteren ook wat Star Wars spul van cho gekregenhandig iemand helpen verhuizen
Gewoon even doorscrollen.....quote:Op maandag 25 juli 2005 11:23 schreef Magneet het volgende:
en met die klote plaatjes kom ik hier ook voorlopig niet meer, kan dat gewoon niet maken hier
quote:Op maandag 25 juli 2005 11:27 schreef QueenR het volgende:
[..]
shit had ik dat geweten had ik ook wel geholpen om mijn kinds collectie aan te spekkenheb gisteren wel een darth vader helm gekocht, gesigneerd door 20
1 HAYDEN CHRISTENSEN, 2 EWAN MC GREGOR ,3 NATALIE PORTMAN
4 JIMMY SMITS, 5 FRANK OZ , 6 SAMUEL L JACKSON
7 PETER MAYHEW , 8 JAMES EARL JONES , 9 JOHN WILLIAMS
10 KENNY BAKER , 11 ANTHONY DANIELS , 12 IAN MC DIARMID
13 AMY ALLEN , 14 JESSE JENSEN , 15 SILAS CARSON,16 ZACH JENSEN
17 BODIE TAYLOR ,18 MICHAEL KINGME ,19 MATHEW WOOD
20 GEORGE LUCAS![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 11:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ik heb ook een Darth Vader helm en een LightSaber gekregen voor mijn verjaardag
dat werkt dus niet als ze onderaan staanquote:Op maandag 25 juli 2005 11:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gewoon even doorscrollen.....Doe ik ook !
Misschien heeft ie geen scroll muisquote:Op maandag 25 juli 2005 11:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gewoon even doorscrollen.....Doe ik ook !
masker is onwijs gaafquote:
Bedank me danquote:Op maandag 25 juli 2005 11:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Moest je trouwens nog bedanken namens Rens voor al die spullen![]()
dank je cho!quote:
Kreeg vanochtend een mail dat ze een windows opgrade hadden gedaan, van '95 naar 98'quote:Op maandag 25 juli 2005 11:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
toch wel, dingen zijn net nieuw hier bij deze klant
quote:Op maandag 25 juli 2005 11:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kreeg vanochtend een mail dat ze een windows opgrade hadden gedaan, van '95 naar 98'
damn komt dat er al aan? shit zit ik nog met 3.0 te kuttenquote:Op maandag 25 juli 2005 11:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kreeg vanochtend een mail dat ze een windows opgrade hadden gedaan, van '95 naar 98'
quote:Op maandag 25 juli 2005 11:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
dank je cho!
enneh brown, is wel handig dat als je je als darth vader wilt verkleden je gewoon naakt kan gaan, ik moet voor keagan weer gaan rommelen om een zwart kostuum te krijgen![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 11:54 schreef Bastard het volgende:
We hebbn trouwens van het weekend behang voor de babykamer gehaald.
En een goeie box gekocht met boxkleed
quote:Op maandag 25 juli 2005 11:54 schreef Bastard het volgende:
Week 24 nu he.quote:
ik heb je gisteren al gepijptquote:Op maandag 25 juli 2005 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bedank me dannee Gijs ben je gek... jij bedankt voor al je hulp !
![]()
Via Marktplaats gedaan toch?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:58 schreef Magneet het volgende:
[..]wij hebben dat babykamertje opgehaald is nieuw echt heel duur geweest, oerdegelijk materiaal.
Ik las dus gewoon xbox.quote:
laas je gewoon xbox joh???quote:
Ik open nog eens een topic voor je.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 12:24 schreef Chocobo het volgende:
Bruid trouwt per ongeluk met verkeerde man
Dan trouw jij met Femke...quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 11:23 schreef Magneet het volgende:
Ligt je laminaat er al in ?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:54 schreef Bastard het volgende:
Wanneer wil je precies verhuizen dan? Volgende zomer ofzo ?quote:
eg wel, de wandjes van de kast zijn gewoon 2cm dik oid echt superdegelijk. Was een kast, commode, bedje en een schapje voor 175 euroquote:Op maandag 25 juli 2005 12:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Via Marktplaats gedaan toch?
Staan wel leuke dingen bij inderdaad.. ebay.nl ook hoewel ik daar nog nooit wat heb gekocht.
Maart als het kan.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:55 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Wanneer wil je precies verhuizen dan? Volgende zomer ofzo ?
quote:Op maandag 25 juli 2005 13:19 schreef Ome_Nero het volgende:
Cho, De Bank zit zo lekker, echt top, alleen jammer van die kussens.![]()
Denk je dat je alles wel hebt gezienquote:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS heeeerllijke gijs....quote:
Ik zal je een golden shower gevenquote:Op maandag 25 juli 2005 13:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS heeeerllijke gijs....![]()
![]()
heb je nog wat crystal clear voor me??![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
alweer?quote:
Ik heb viezere links gezien van jou hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 13:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
GATVERREDAMME!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
dus zo voelt het om op een link van mij te klikken![]()
![]()
Was lekker, he, heb wel de bank moeten schoonmaken waar jij gezeten had, je geeft af!quote:Op maandag 25 juli 2005 13:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS heeeerllijke gijs....![]()
![]()
heb je nog wat crystal clear voor me??![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, naar Schiphol
Gijsjes, tot volgende maand!
Misschien dat ik af en toe binnen kom vallen als ik een internetcafe vindt.![]()
Dat levenquote:Op maandag 25 juli 2005 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, naar Schiphol
Misschien dat ik af en toe binnen kom vallen als ik een internetcafe vindt.![]()
Doe geen moeite Gijsquote:Op maandag 25 juli 2005 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, naar Schiphol
He heerlijk.... een maand geen kou meerquote:Op maandag 25 juli 2005 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, naar Schiphol
Vind jij strol ook zo'n lulquote:Op maandag 25 juli 2005 13:51 schreef Bastard het volgende:
Zo, die is opgerot.
dat is poepquote:Op maandag 25 juli 2005 13:49 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Was lekker, he, heb wel de bank moeten schoonmaken waar jij gezeten had, je geeft af!![]()
hé ..... een pluisje ...quote:Op maandag 25 juli 2005 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, naar Schiphol
Ohh Gijs, ik trok m gewoon niet meer he.. ga je maar vriendelijk terug lachen enzo.. maar godver zegquote:
quote:
WHOEHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op maandag 25 juli 2005 13:52 schreef mr_Brown het volgende:![]()
dat hoooofd van die gozer![]()
![]()
![]()
http://www.yourdailymedia.com/media/1122023378
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHA ...geniale grapquote:Op maandag 25 juli 2005 13:52 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
hoelang is ie er nu nietquote:Op maandag 25 juli 2005 13:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ohh Gijs, ik trok m gewoon niet meer he.. ga je maar vriendelijk terug lachen enzo.. maar godver zeg
He squeezed his hamburgerquote:Op maandag 25 juli 2005 13:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHA ...geniale grap
Dat hoofd man... alsof ie meteen met janken begint![]()
ga eens wegquote:
Pffffffffff hou op man... dat gezeik de hele tijd... dat grote hoofd met die bril weer tussen alle leuke posts door...quote:Op maandag 25 juli 2005 13:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ohh Gijs, ik trok m gewoon niet meer he.. ga je maar vriendelijk terug lachen enzo.. maar godver zeg
quote:
WHAHAHAHAHAHAHA ... hoe vaker ik hem kijken hoe leuker... die angst op dat gezicht... en hij heeft geen idee wat er aan de hand isquote:
*bier aan B. geeft*quote:
Gijs,.......... ga wegquote:
..................................................................................quote:Op maandag 25 juli 2005 14:01 schreef silver-surfer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)uwt_haar_toyboy.html
Oooooohhh![]()
![]()
...........................................................................quote:Op maandag 25 juli 2005 14:01 schreef silver-surfer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)uwt_haar_toyboy.html
Oooooohhh![]()
![]()
Serieus..... volgens mij krijgt B. de slappe lach als die dit ziet...... !!quote:Op maandag 25 juli 2005 13:52 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
Theoretisch zouden we dat dan hier moeten voelen!!quote:Op maandag 25 juli 2005 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus..... volgens mij krijgt B. de slappe lach als die dit ziet...... !!
Ik kijk hem dus net, stiekem filmpje kijken en dat hoofd zien is geeeen goed idee hier.. zit met een lach dit te posten en een diepe proest in te houden....quote:Op maandag 25 juli 2005 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus..... volgens mij krijgt B. de slappe lach als die dit ziet...... !!
Ik zal jou es theoretisch een stok naar binnen rammenquote:Op maandag 25 juli 2005 14:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Theoretisch zouden we dat dan hier moeten voelen!!
Mzzls gijsquote:Op maandag 25 juli 2005 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, naar Schiphol
Vinden ze het niks als je eens een filmpje bekijkt op je werk dan??quote:Op maandag 25 juli 2005 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kijk hem dus net, stiekem filmpje kijken en dat hoofd zien is geeeen goed idee hier.. zit met een lach dit te posten en een diepe proest in te houden....
ik MOET dit vanavond thuis weerr zien gewoon!!!
dat hoofd is echt geniaaaaalquote:Op maandag 25 juli 2005 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kijk hem dus net, stiekem filmpje kijken en dat hoofd zien is geeeen goed idee hier.. zit met een lach dit te posten en een diepe proest in te houden....
Gijs ik gniffel nog na..... hij knijpt gewoon ook die burger stukquote:Op maandag 25 juli 2005 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
WERKtijd....quote:Op maandag 25 juli 2005 14:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vinden ze het niks als je eens een filmpje bekijkt op je werk dan??
Gijs ik gniffel nog na..... hij knijpt gewoon ook die burger stukquote:Op maandag 25 juli 2005 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja tuurlijk...quote:
He thanks voor de update Gijsquote:Op maandag 25 juli 2005 14:15 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Whahahaha, pagina gelezen![]()
![]()
Strolopgerot
Filmpje
hihihiquote:Op maandag 25 juli 2005 14:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik gniffel nog na..... hij knijpt gewoon ook die burger stuk
Gijs hou op ....quote:Op maandag 25 juli 2005 14:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik gniffel nog na..... hij knijpt gewoon ook die burger stuken dat hoofd..... hij wordt schreeuwend wakker maar weet nog niet waarom
![]()
![]()
dat gillen....quote:Op maandag 25 juli 2005 14:24 schreef Chocobo het volgende:
WHAHAHAHAHA.... ik kreeg net de slappe lach... ik ga even roken.... dat hoofd.... dat naar zijn vrienden kijken... dat geen idee hebben... dat hoofd![]()
die paniekquote:Op maandag 25 juli 2005 14:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat gillen....![]()
om niks..... geen ideee hebben.... en dan dat knijpen in zijn hamburger
![]()
![]()
op het laatst zit die nog bij te komenquote:Op maandag 25 juli 2005 14:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
die paniek![]()
Die slowmo..... die bewegingen in zijn gezicht.... de verbazing
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
op het laatst zit die nog bij te komen
Heeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 25 juli 2005 14:44 schreef O-Ren het volgende:
goedemiddag gijsjes
Voor de eerste keer in de nieuwe sportschool lesgegevensuper was het
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:44 schreef O-Ren het volgende:
goedemiddag gijsjes
![]()
Hé, lekker ding, Hoe is ie nou?quote:Op maandag 25 juli 2005 14:44 schreef O-Ren het volgende:
goedemiddag gijsjes
![]()
Ben echt verrotquote:Op maandag 25 juli 2005 14:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeee![]()
Naar je zin schat... had je nog puf dan !!
Ja moooooi.... gruwelijkquote:Op maandag 25 juli 2005 14:59 schreef Chocobo het volgende:
JEzus.... net op Jaggle die filmpjes gezien waarin een man verscheurd wordt door leeuwen.... voor het oog van vrouw en kind.... domme domme domme domme man.... dat vechten voor zijn leven... en daarna mazzel............... wat een gruwelijk filmpje
En kijken he ik.... dat domme !!![]()
Oh ja die ken ik ook nog wel... zo is er ook 1 van een vrouw die een beer wil gaan voeren, word ze gegrepen door die beer en heen en weer geslingerd.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:59 schreef Chocobo het volgende:
JEzus.... net op Jaggle die filmpjes gezien waarin een man verscheurd wordt door leeuwen.... voor het oog van vrouw en kind.... domme domme domme domme man.... dat vechten voor zijn leven... en daarna mazzel............... wat een gruwelijk filmpje
En kijken he ik.... dat domme !!![]()
Ja, heerlijk, zeg, kan ik geen privéles van je krijgen, met een massage erbij en zo.quote:
Zwaar zwaaaaaaar trauma de familie die dit zag... .zelfs de baby huilde en gilde..... godver wat dom van die man..... gewoon binnen 10 minuten opgegeten. Na ongeveer 3 minuten gaf die het gevecht al op ! Daarna trokken ze hem uit elkaar....quote:
voor die buik van jou is geen hoop meer gijs.....quote:Op maandag 25 juli 2005 15:07 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Ja, heerlijk, zeg, kan ik geen privéles van je krijgen, met een massage erbij en zo.![]()
Als Ren en ik er samen goed aan werken, moet je op letten, dan hebben zij en ik binnen no time dezelfde buikquote:Op maandag 25 juli 2005 15:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
voor die buik van jou is geen hoop meer gijs.....
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:30 schreef Ome_Nero het volgende:
Nog 30 minuten
Dan ga ik kussens voor mijn nieuwe bank kopen
![]()
Nog 30 minuten
![]()
quote:
Nog 30 minuten
![]()
Die zou wel jij weer mee gejat hebben dan.quote:
Hé Schat, hoe is het en hoe is het met Daan, is ie al weer wat beter?quote:
jij bent een jood....quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die zou wel jij weer mee gejat hebben dan.
Net zoals alle starwars spullen van Sjo
Nee, Krijg ik alleen maar een bank en fauteuil en niet eens kussens, die krent!quote:Op maandag 25 juli 2005 15:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jij bent een jood....dat je die kussens niet eens meegeeft
Ja alles gaat weer beter met Daan. En met mij gaat het ook lekkerquote:Op maandag 25 juli 2005 15:38 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Hé Schat, hoe is het en hoe is het met Daan, is ie al weer wat beter?![]()
check ditquote:Op maandag 25 juli 2005 15:42 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja alles gaat weer beter met Daan. En met mij gaat het ook lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |