Purple Tentaclequote:Op maandag 25 juli 2005 09:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Tommy Vercetti en Purple Tentacle.
quote:Op maandag 25 juli 2005 09:09 schreef Retuobak het volgende:
Tommy Vercetti en de Prins van Perzië (vooral vanwege de eerste PoP)
Je vergeet te benadrukken dat Purple Tentacle armpjes heeft! Daar gaat het juist omquote:Op maandag 25 juli 2005 12:28 schreef speknek het volgende:
Komop nou mensen, een betere character design dan Purple Tentacle is er niet te bedenken. Die eenvoud! Die inherente kwaadaardigheid! Die zuignappen!
[afbeelding].
[afbeelding].
[afbeelding].
Purple Tentacle is uit Day of the Tentacle, de opvolger van Maniac Mansion.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:32 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb Maniac Mansion nooit gespeeldToch maar eens opzoeken
Ik denk dat dat komt omdat in de poll zelf de prince als 1ste genoemd word en op de links waar je op kan klikken dequote:Op maandag 25 juli 2005 12:30 schreef H.Flick het volgende:
Het valt me op dat iedereen die in dit topic post voor Purple Tentacle gaat (bijna iedereen dan), maar dat Prince toch voor staat.
Volgens mij zat hij ook in deel 1 hoor, maar toen was het nog gewoon een hulpje van de professor.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:34 schreef H.Flick het volgende:
Purple Tentacle is uit Day of the Tentacle, de opvolger van Maniac Mansion.
Oh, MM heb ik eigenlijk nooit zo intensief gespeeld... SHAME ON ME!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij ook in deel 1 hoor, maar toen was het nog gewoon een hulpje van de professor.
Over 10 jaar is het nog veel ergerquote:Op maandag 25 juli 2005 14:43 schreef speknek het volgende:
Mijn hart bloedt dat er zoveel jongeren opgegroeid zijn zonder de geneugten van de klassieke LucasArts adventures meegemaakt te mogen hebben.
De Playstation-generatie.quote:
ik heb ooit eens purple tentacle geprobeerd maar die werkte niet onder xp.... IK VERVLOEK DAAROM MICROSOFT HET IS ALLLEMAAL DE SCHULD VAN BILLquote:Op maandag 25 juli 2005 14:43 schreef speknek het volgende:
Mijn hart bloedt dat er zoveel jongeren opgegroeid zijn zonder de geneugten van de klassieke LucasArts adventures meegemaakt te mogen hebben.
ScummVMquote:Op maandag 25 juli 2005 15:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb ooit eens purple tentacle geprobeerd maar die werkte niet onder xp.... IK VERVLOEK DAAROM MICROSOFT HET IS ALLLEMAAL DE SCHULD VAN BILL
Zegt Maniac Mansion of Day of the Tentacle je iets? (en anders Monkey Island I & II, Sam and Max hit the road, die komen uit dezelfde tijd)quote:Op maandag 25 juli 2005 16:17 schreef der_weiss het volgende:
Wie de neuk is Purple tentacle?
*verwacht tig replies dat hij een cultuurbarbaar is*
quote:Kies de verliezende gamefiguur ronde 1 schema b (#13)
» Purple Tentacle
» Prince of Persia
Maar hij is wel stoer...quote:Op maandag 25 juli 2005 18:55 schreef speknek het volgende:Prince
, als ie vandaag wint speel ik nooit meer een spel van die ontbloot bovenlijf, perfecte lokjes anaalridder.
Die had ik al gelezen.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:07 schreef speknek het volgende:
http://games.fok.nl/showcolumn.php?itemid=5418&page=1.
ook als het een rotzak is?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:21 schreef H.Flick het volgende:
Kunnen we niet een extra regel toevoegen. Het gamefiguur met de meeste aandacht in het topic krijgt 500 stemmen extra.
Hoezo lastig? Gewoon een papiertje pakken en turven, zo deed men dat vroeger altijd.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:22 schreef speknek het volgende:
Ik ben er sowieso al voor geweest om alleen stemmen te tellen van mensen die posten (nu kan iemand van vier locaties, of mensen die geen binding hebben met het forum en wiens mening niet interessant is dus, stemmen), maar dat is natuurlijk erg lastig in de praktijk te brengen.
Ik zou gewoon Tentacle als de winnaar utiroepen en verder niksquote:Op maandag 25 juli 2005 19:27 schreef speknek het volgende:
Je moet na tweehonderd posts wel onthouden wie er al een keer eerder heeft gestemd, en eventueel kloons ontwijken.
Gewoon zelf een winnaar kiezen is dan veel makkelijkerquote:Op maandag 25 juli 2005 19:27 schreef speknek het volgende:
Je moet na tweehonderd posts wel onthouden wie er al een keer eerder heeft gestemd, en eventueel kloons ontwijken.
Uitgemaakte zaak, slotjequote:Op maandag 25 juli 2005 19:27 schreef H.Flick het volgende:
Ik zou gewoon Tentacle als de winnaar utiroepen en verder niks.
Helemaal mee eens, Devil May Cry is gewoon veeeeel cooler dan de gta serie en gta is erg cool.... pop vond ik leuk tot SoT en die laatste... gewoon te duister laat maar zittenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:44 schreef Morthill het volgende:
Tommy Vercetti, hoe kan zo'n eikel winnen van een stoere gast als Dante, ik bedoel, zelfs zonder ooit zijn games gespeeld te hebben (ben heel ff de titel kwijt, ligt op punte van me tong) weet ik dat hij cooler is, want serieus, Tommy is niks meer dan een asociaal stuk tuig.
Daarbij stem ik op the Prince, maar alleen vanwege de eerste PoP game, niet de mongool die hij geworden is.
met warrior within heb ik ook heel wat uren doorgebracht.. maar idd.. nadat je hem uitgespeeld had was het niet leuk om hem weer te spelenquote:Op maandag 25 juli 2005 21:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
pop vond ik leuk tot SoT en die laatste... gewoon te duister laat maar zitten
Ik heb ook iets tegen dat terug in de tijd reizen, het is echt zo'n goedkope gimmick, nog net geen quick save. spelen met de tijd, ik vind het gewoon schijt, als ik viel in PoP was het zelfde level helemaal opnieuw. Dat was pittig, alles moet makkelijk tegenwoordig, die prins is een watje geworden.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Devil May Cry is gewoon veeeeel cooler dan de gta serie en gta is erg cool.... pop vond ik leuk tot SoT en die laatste... gewoon te duister laat maar zitten
Daar wacht ik ook opquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:29 schreef Young_David het volgende:
Dag 14 ...
offtopic:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:01 schreef mordradead het volgende:
deze mag op slot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |