Purple Tentaclequote:Op maandag 25 juli 2005 09:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Tommy Vercetti en Purple Tentacle.
quote:Op maandag 25 juli 2005 09:09 schreef Retuobak het volgende:
Tommy Vercetti en de Prins van Perzië (vooral vanwege de eerste PoP)
Je vergeet te benadrukken dat Purple Tentacle armpjes heeft! Daar gaat het juist omquote:Op maandag 25 juli 2005 12:28 schreef speknek het volgende:
Komop nou mensen, een betere character design dan Purple Tentacle is er niet te bedenken. Die eenvoud! Die inherente kwaadaardigheid! Die zuignappen!
[afbeelding].
[afbeelding].
[afbeelding].
Purple Tentacle is uit Day of the Tentacle, de opvolger van Maniac Mansion.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:32 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb Maniac Mansion nooit gespeeldToch maar eens opzoeken
Ik denk dat dat komt omdat in de poll zelf de prince als 1ste genoemd word en op de links waar je op kan klikken dequote:Op maandag 25 juli 2005 12:30 schreef H.Flick het volgende:
Het valt me op dat iedereen die in dit topic post voor Purple Tentacle gaat (bijna iedereen dan), maar dat Prince toch voor staat.
Volgens mij zat hij ook in deel 1 hoor, maar toen was het nog gewoon een hulpje van de professor.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:34 schreef H.Flick het volgende:
Purple Tentacle is uit Day of the Tentacle, de opvolger van Maniac Mansion.
Oh, MM heb ik eigenlijk nooit zo intensief gespeeld... SHAME ON ME!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij ook in deel 1 hoor, maar toen was het nog gewoon een hulpje van de professor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |