precies, hardhandig aanpakken mag, maar zeker niet er zo maar op losmeppen.quote:Op maandag 25 juli 2005 07:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
of gewoon erachteraan en vasthouden tot de politie komt zonder al te veel geweld. scheelt je een hoop gelul achteraf.
dit heb ik in principe eigenlijk ook gedaan, alleen ik ben dan nog net niet overgegaan op burgerarrest. mag de politie wel van mij doen.quote:Op maandag 25 juli 2005 07:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
of gewoon erachteraan en vasthouden tot de politie komt zonder al te veel geweld. scheelt je een hoop gelul achteraf.
hey niet zo politiek correct hequote:Op maandag 25 juli 2005 07:39 schreef Libris het volgende:
[..]
precies, hardhandig aanpakken mag, maar zeker niet er zo maar op losmeppen.
wel een foto maken hequote:Op maandag 25 juli 2005 07:42 schreef kamikaze het volgende:
[..]
dit heb ik in principe eigenlijk ook gedaan, alleen ik ben dan nog net niet overgegaan op burgerarrest. mag de politie wel van mij doen.
zal wel iets met mijn luiheid te maken hebben![]()
maar als aardbei verkleed denk ik dat ze iig wel goed opvalt. zal de volgende keer wel even vragen of ze er aan mee wil werken.
heeft mijn huisgenoot ook nog even snel gedaan, voordat de politie haar afvoerde.quote:
Wat ga je nu doen met die foto? Behalve op Fok posten?quote:Op maandag 25 juli 2005 07:51 schreef kamikaze het volgende:
[..]
heeft mijn huisgenoot ook nog even snel gedaan, voordat de politie haar afvoerde.
stelt zich nu voor hoe die bange blik in haar ogen eruitzie als ze een aardbeipakje aanheeft![]()
van voren had je haar in ieder geval niet moeten nemen. wat een grafwijf zeg....quote:Op maandag 25 juli 2005 07:51 schreef -Dominator- het volgende:
Je had haar snoeihard anaal moeten nemen!
wil dat vanmiddag misschien nog wel even doenquote:Op maandag 25 juli 2005 07:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wat ga je nu doen met die foto? Behalve op Fok posten?![]()
junk?quote:Op maandag 25 juli 2005 07:52 schreef kamikaze het volgende:
[..]
van voren had je haar in ieder geval niet moeten nemen. wat een grafwijf zeg....
heb haar niet mogen controleren op gaatjes in de biceps of haar reet, maar de volgende keer dat ik haar anaal ga nemen in een aardbeienpakje in felgroene verf, terwijl ik een foto van haar bange gezicht neem en het daarna op fok zal posten, zal ik het proberen te controlerenquote:
ik weet niet of TS standaard lichtjes en balletjes bij zich heeftquote:Op maandag 25 juli 2005 07:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Als je haar nu gewoon versiert, dan loopt ze ook niet zo snel weg.
ik heb een hekel aan kerst en er liggen hier volgens mij geen slingers, dus dat zal ik toch niet zo snel doenquote:Op maandag 25 juli 2005 07:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Als je haar nu gewoon versiert, dan loopt ze ook niet zo snel weg.
die ballen blijven er op zitten jaquote:Op maandag 25 juli 2005 07:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik weet niet of TS standaard lichtjes en balletjes bij zich heeft
Als het in mijn eigen huis is, laat ik de inbreker eerst binnenkomen.quote:Op maandag 25 juli 2005 07:35 schreef kamikaze het volgende:
zou ik graag willen weten wat jullie zouden doen als je een inbreek(st)er betrapt. dus spui je ideeen.
Denkt aan AH-medewerkers en Bernhard. Helaas leeft Bernhard niet meer dus die pikt die boete ook niet voor je op.quote:Op maandag 25 juli 2005 07:35 schreef kamikaze het volgende:
samenvatting: Heb ik gistermiddag een inbreekster op heterdaad betrapt in kamer niet aanwezige huisgenoot, komt ze met een smoes buiten (bel wel huisgenoot maar mobiel ligt in de auto). ik vertrouw het toch niet, dus loop er maar achteraan. zij neemt de benen, ben er iets van anderhalve kilometer op blote voeten achteraan gerend en ondertussen de politie gebeld. politie gelooft me eerste keer dat ik bel niet en hangt op. tweede keer dat ik 112 bel wordt ik serieus genomen en komt de politie ook echt. kuthoer opgepakt, maar nou heb ik dus dikke blaren onder mijn voeten en ik kan niet slapen, omdat ik nu zit te fantaseren hoe ik haar eigenlijk keihard had willen neertrappen.
ik bedoel: mijn huis wat doe je!?!?!
kom je op het politiebureau om aangifte te doen en dan geeft zo'n politieagent ook nog toe dat ik haar beter gewoon keihard had kunnen neertrappen, want waarschijnlijk zit ze niet zo ontzettend lang vast nu, wel in ieder geval een maand, maar daarna is ze waarschijnlijk wel weer vrij.
maar omdat het dus (bijna) van de politie mag, zou ik graag willen weten wat jullie zouden doen als je een inbreek(st)er betrapt. dus spui je ideeen, dan kan ik misschien de volgende keer dat ik een inbreker betrap misschien wat originelers doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |