Heb je toevallig nog een zusje nodig? Bied mezelf graag aanquote:Op maandag 25 juli 2005 00:38 schreef Steijn het volgende:
Ik heb laatst een M6 als cadeau aan m'n zusje gegeven.
Je vergat de dochter van de baas, die heeft recent een Ferrari FFX gekocht.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:15 schreef blieblie het volgende:
Mijn vrienden hebben een A8 gekocht maar ik niet, ik rij maar een 5 Serie station. Mijn pa rijdt wel een DB9 aan poeier maar heeft nu een 355 in bestelling staan. De buurman heeft zijn hele oprit vol staan met o.a. een Bentley en een E-Type en een vriend van mijn baas kwam laatst met zijn nieuwe Enzo ff langs, mocht ik ff mee... Blazen joh!!!
Zow.. heb ik ff PTA samengevat.
Kunnen we nu weer de gewone topics gaan openen.
je bedoelt die Enzo op steroïden en dat kan niet want die heb ik ook en ik heb haar naam niet gezien op de lijst van kopers...quote:Op maandag 25 juli 2005 02:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Je vergat de dochter van de baas, die heeft recent een Ferrari FFX gekocht.
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:15 schreef blieblie het volgende:
Mijn vrienden hebben een A8 gekocht maar ik niet, ik rij maar een 5 Serie station. Mijn pa rijdt wel een DB9 aan poeier maar heeft nu een 355 in bestelling staan. De buurman heeft zijn hele oprit vol staan met o.a. een Bentley en een E-Type en een vriend van mijn baas kwam laatst met zijn nieuwe Enzo ff langs, mocht ik ff mee... Blazen joh!!!
Is er nog plaats voor mijn MC Laren F1 op de oprit als ik bij jou op bezoek kom?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:15 schreef blieblie het volgende:
mijn vader heeft aan mij gevraagt of de mensen hier op fok! tips kunnen geven over de aanschaf van zijn nieuwe murcielagoquote:Op maandag 25 juli 2005 02:15 schreef blieblie het volgende:
centraal BMW topic kan ook gewoon... "3serie" staat niet voor niks tussen haakjes in de TTquote:Op maandag 25 juli 2005 00:12 schreef Little_Meanie het volgende:
Is er eigenlijk een centraal topic over de BMW 7-serie zoals er één bestaat over de 3-serie en zo?
Morgen ga ik naar invoerder van BMW Belgium om nieuwe 7-serie te gaan kiezen voor mijn pa en zal proberen om daar wat foto's te schieten. Dan plaats ik ze hier morgenavond.
Jij bent gewoon jaloers dat JIJ geen bmw7 mag gaan kiezen met jou papie bij de importeur in Belgie !quote:Op maandag 25 juli 2005 14:41 schreef Youp het volgende:
[..]
centraal BMW topic kan ook gewoon... "3serie" staat niet voor niks tussen haakjes in de TT
wil ik dat wel?quote:Op maandag 25 juli 2005 14:43 schreef errorken het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat JIJ geen bmw7 mag gaan kiezen met jou papie bij de importeur in Belgie !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |