Ik heb dit topic zelfs geopend man!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:30 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Je hoort hier niet te posten man! Je had toch een hekel aan hippie's en orgels?
Damn.
heb ik geen probleem mee. het geld moet toch ergens vandaan komen. en iets nieuws proberen zal een stuk minder interesse opleveren van mensen in de wereld. dus ik snap ze wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:05 schreef Zanderrr het volgende:
Laat Krieger en Manzarek toch eens iets nieuws proberen. Goede muzikanten, maar ik vind dat teren op oude roem maar een beetje zielig, ze zijn zeker hun pensioen bij elkaar aan 't sparen of zo. Het is net of je naar de Jimi Hendrix Experience zonder Jimi aan het luisteren bent.
Dat kan zijn, maar Jim Morrison vervang je niet zomaar....quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:05 schreef merino het volgende:
dat zaterdag kaartjes halen
mensen die Doors niets waard vinden zonder Jim zijn imo geen echte Doors fans. Robbie en Ray zijn minstens even geniaal in hun ding
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:37 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Verdomd, ik vroeg me al waar ik die Jim eerder had gezien![]()
me pa heeft nog heleboel LP's van vroeger, en daar zat er 1 (paar) tussen geloof ik![]()
Opvallende man die Jimquote:Op zondag 12 februari 2006 13:37 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Verdomd, ik vroeg me al waar ik die Jim eerder had gezien![]()
me pa heeft nog heleboel LP's van vroeger, en daar zat er 1 (paar) tussen geloof ik![]()
Inderdaad....quote:Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar Jim Morrison vervang je niet zomaar....
Ik ga denk ik niet. De afstand (benzine dus) en de prijs van het kaartje zijn mij wat te gortig... Als Jim er nou nog bij geweest was....
Dat klopt maar het neemt niet weg dat ook de optredens van 'Doors of the 21st Century'/ Riders on the storm genieten zijn geblazen, met of zonder jim...Enfin ieder zijn mening ik ga er in ieder geval naar toe en het zal een top avond worden net zoals in Weert....quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:22 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Inderdaad....
Net zoals Queen.... leuk hoor, dat ze weer spelen...maar zonder Freddy is het toch anders. Ze moeten dat soort grote bands dan laten rusten...hoe jammer het ook is, de échte Doors komen nooit meer terug.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:17 schreef denka het volgende:
[..]
Dat klopt maar het neemt niet weg dat ook de optredens van 'Doors of the 21st Century'/ Riders on the storm genieten zijn geblazen, met of zonder jim...Enfin ieder zijn mening ik ga er in ieder geval naar toe en het zal een top avond worden net zoals in Weert....
Zelfs al komt hij in de buurt... het gevoel zal toch missen zoals dat nummer aanvankelijk was bedoeld.. Maar dat zou met een 60-jarige morrisson misschien ook zo zijn inmiddelsquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:12 schreef IrfieJ het volgende:
wat hou ik toch van die 15 minuten durende live versie van the end... weinig kans dat ian dat zo kan doen als jim deed![]()
Het titelnummer alleen al is te gekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:08 schreef SanyaN het volgende:
De plaat strange days
![]()
Vind ik zonder twijfel de beste plaat van the doors , net buitenaardse wezens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |