abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:48:51 #101
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_33905587
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 10:20 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Doet ik!

Ben benieuwd wat een gothbewerking doet met de muziek van jim en co
Als je 'm niet kan vinden moet je ff PM'n en zo, dat kunnen we bespreken dat je mn orginele CD kan overkopen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_33915082
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:48 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Als je 'm niet kan vinden moet je ff PM'n en zo, dat kunnen we bespreken dat je mn orginele CD kan overkopen.
PM'n
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  dinsdag 10 januari 2006 @ 21:34:06 #103
124312 Jazoist
schone schijn
pi_33918500
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:11 schreef kamagurka het volgende:

[..]

PM'n
Modern taalgebruik, te weten: elkaar 'personal messagen'
When Rhythm, Harmony and Melody come together in a happy mix, you just Don't Stop The Feeling
  dinsdag 10 januari 2006 @ 21:42:48 #104
138453 Kaneelstok
Free fall flow, river flow
pi_33918831
MOTHER, IIIIIII WANT TO FUCK YOU ALL NIGHT BAAAAABY (8)
bier, worst, psychedelica, muziek en sex
pi_33975613
dat doe je toch al elke nacht
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:32:52 #106
128605 W8ezel
Way, down, to Egyptland
pi_33987585
zat ik als tienjarige de bandjes van mn vader door te sneupen en toen vond ik een live concert van de doors. het eerste nummer dat ik van hun heb gehoord, gloria, vind ik toch nog altijd een van de beste.
Niet voor de poes...neuhh
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:35:41 #107
44906 merino
World of Sleepers
pi_33987729
fuck fuck fuck fuck... fuck fuck fuck fuck.... fuck fuck fuck fuck.... YEAH
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:48:05 #108
138453 Kaneelstok
Free fall flow, river flow
pi_33988391
wrap you're lips around my ....dick BABYYYYYYYYYYYYYYYYYY
bier, worst, psychedelica, muziek en sex
pi_34113637
Doors heerlijke muziek ik ben nog twee jaar geleden op het graf geweest van jim morrison was eigenlijk best emotioneel en toch ook weer heel mooi al die rozen teksten zelfs sigaretten die op het graf lagen ja dat was wel de moeite waard als je ooit in parijs bent moet je echt eens gaan kijken!!
pi_34113813
The Doors

vooral de Roadhouse Blues is een geniaal nummer later nog gecovered door Pearl Jam (ook een magistrale uitvoering van ze.... doors-waardig gewoon)
  maandag 16 januari 2006 @ 14:35:52 #111
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34121299
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:28 schreef kroegtijger het volgende:
The Doors

vooral de Roadhouse Blues is een geniaal nummer later nog gecovered door Pearl Jam (ook een magistrale uitvoering van ze.... doors-waardig gewoon)
Idd Roadhouse Blues supernummer!
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_34122107
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:35 schreef denka het volgende:

[..]

Idd Roadhouse Blues supernummer!
Volgens mij is dat het eerste nummer dat ik ooit van the doors heb gehoord, ik had toen een bandje met morisson hotel gevonden tussen ouwe spullen van mijn moeder. Sowieso een goede plaat Maar het debuut is toch stukken beter..
pi_34800222
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Volgens mij is dat het eerste nummer dat ik ooit van the doors heb gehoord, ik had toen een bandje met morisson hotel gevonden tussen ouwe spullen van mijn moeder. Sowieso een goede plaat Maar het debuut is toch stukken beter..
People are strange cover van echo and the bunnymen nu op playlist
pi_34863798
Riders on the Storm
quote:

ORIGINELE LEDEN VAN THE DOORS & IAN ASTBURY BEZORGEN AMSTERDAM STORMACHTIGE AVOND OP 14 APRIL 2006

Op 14 april 2006 is de Heineken Music Hall het toneel voor Riders On The Storm. Raymond Daniel ('Ray') Manzarek en Robert Alan ('Robby') Krieger, vergezeld door Ian Astbury (lead singer en inspiratiebron van The Cult) geven het publiek deze avond precies wat het wil: passie, spanning en energie. Originele hitsongs van The Doors (1967-1973), als L.A. Woman, Light My Fire, Backdoor Man, When The Music's Over en natuurlijk Riders on the Storm, worden op 14 april nieuw leven ingeblazen.

Het laatste nummer wat ooit door The Doors is opgenomen is 'Riders on the Storm'. Jim Morrison verzorgde de zang en vertrok hierna naar Parijs. Voor Ray Manzarek (toetsenist) en Robert Alan (gitarist en liedjesschrijver) was deze opname het laatste moment dat ze Jim levend zagen. The Doors kon nooit meer worden wat het was zonder Jim Morrison, maar tóch zijn Ray en Robby doorgegaan, mét succes. Samen met Ian Astbury, geboren op 14 mei 1962 te Merseyride (UK) en frontman van rockband The Cult, geven ze sinds 2002 nieuwe impuls aan de originele songs van The Doors. Voorheen als 'Doors of the 21st Century', maar sinds november 2005 onder de naam Riders On The Storm. Jim Morrison is uiteraard onvervangbaar, maar de performance van Ian Astbury is betoverend! Ian is een superster op zijn eigen manier, aangevuld met de virtuositeit en briljantie van Ray en Robby. In de Heineken Music wordt Riders on the Storm bijgestaan door Ty Dennis op drums en de legendarische Phil Chen (Rod Stewart, Jeff Beck) op de bas.

Ray Krieger verklaart het succes van Riders On The Storm: "This is what we do, we play music, and we wrote this music with Jim. The fans deserve a place to go, we owe it to them, and we'll continue doing this as long as they keep coming out. We give the Doors fans a place to get together, one more time!" Veel mensen zien The Doors als belangrijke vertegenwoordigers van de tegenbewegingen van de jaren '60. Ook de muziek en teksten zijn van blijvende waarde, zoals blijkt uit het grote aantal covers, de blijvende airplay en verkoop van albums. Het concert van Riders On The Storm op 14 april in Amsterdam mag je gewoonweg niet missen!

Artiesten Riders On The Storm
Datum 14 april
Aanvang 20.00 uur
Voorprogramma Geen voorprogramma beschikbaar
Entree ¤ 36,- (excl. servicekosten)
Tickets Start voorverkoop: 11 februari, 10.00 uur
Kaartverkoop via Ticket Service via de grotere Free Record Shops, postkantoren, VVV's en GWK's, AUB Ticketshop, 0900-300 12 50 (45 ct.p.m.), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen.
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
pi_34863891
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef IdlersDream het volgende:
Riders on the Storm
[..]
geen doors zonder Jim..... ik sla over
pi_34864032
oeh maar wel erg leuk ik twijfel nog...

zit toevallig an american prayer te luisteren.. wat een poeet was het toch..
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_34866887
Ben een paar maanden terug nog naar een tribute van The Doors geweest in Amsterdam, met Paul de Munnik als Jim Morrison.

Was echt goed.
pi_34867323
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:50 schreef stimmerx het volgende:
Ben een paar maanden terug nog naar een tribute van The Doors geweest in Amsterdam, met Paul de Munnik als Jim Morrison.

Was echt goed.
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:05:26 #119
44906 merino
World of Sleepers
pi_34867457
dat zaterdag kaartjes halen

mensen die Doors niets waard vinden zonder Jim zijn imo geen echte Doors fans. Robbie en Ray zijn minstens even geniaal in hun ding
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:19:40 #120
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34885183
Jaja dat wordt kaarten halen

Super, wat heb ik me toen geamusseerd in Weert op Bospop...Jim of geen Jim het blijft machtig!!

Wooooeeeeeiiiiii
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_34970865
Ik heb vanmorgen kaartjes besteld, ik her er zin an....
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_34976016
* gaat.
Nee.
  Redactie Frontpage zaterdag 11 februari 2006 @ 20:30:57 #123
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_34978186
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Je hoort hier niet te posten man! Je had toch een hekel aan hippie's en orgels?
Damn.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:05:19 #124
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_34979478
Laat Krieger en Manzarek toch eens iets nieuws proberen. Goede muzikanten, maar ik vind dat teren op oude roem maar een beetje zielig, ze zijn zeker hun pensioen bij elkaar aan 't sparen of zo. Het is net of je naar de Jimi Hendrix Experience zonder Jimi aan het luisteren bent.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  Redactie Frontpage zaterdag 11 februari 2006 @ 21:14:47 #125
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_34979803
En was het niet Ian die riep op pinkpop 'fuck the sixties'.

Wat doet ie dan in zulk een coverband!
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')